Interneta veikals NuKo.lv pērn strādājis ar 2,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 38,89% lielāks nekā 2017.gadā, informē uzņēmums.
NuKo.lv klientu skaits gada laikā palielinājies par 50%, sasniedzot 45 000.
70% no uzņēmuma klientiem joprojām ir Rīgas un lielo pilsētu iedzīvotāji un uzņēmēji, taču aizvadītā gada laikā būtiski pieaudzis arī pasūtījumu skaits reģionos, sasniedzot 30% no kopējā klientu skaita.
«Īpaši pēdējā gada laikā esam novērojuši, ka ir pieaudzis to iedzīvotāju skaits, kas izvēlas pasūtīt pārtikas produktus internetā. Neapšaubāmi, tas saistīts ar mūsu dzīves ritma paātrināšanos, jo arvien vairāk laika aizvadām darba vietās, nereti strādājot arī brīvdienās, tāpēc redzam, ka cilvēkiem daudz svarīgāk ir pavadīt brīvo laiku ar ģimeni, nevis stāvot rindās pie lielveikalu kasēm. Vērtējot pagājušo gadu, jāsecina, ka būtiski pieaudzis jauno māmiņu un senioru skaits, kuri veic pasūtījumus internetā. Tas arī ir saprotams, jo viņiem bieži vien ir grūti tikt līdz veikalam, vai tas būtu veselības stāvokļa dēļ, vai tamdēļ, ka nav ar ko atstāt bērnus. Viņu vidū populārākie produkti ir piens, augļi un dārzeņi, bērnu pārtika, kā arī higiēnas preces,» skaidro interneta lielveikala NuKo.lv mārketinga vadītājs Rolands Dzenis.
Pieaugums ir vērojams ne vien mājsaimniecību sektorā, bet arī uzņēmēji kļuvuši aktīvāki interneta veikalu izmantotāji. To skaits pagājušajā gadā audzis par 26,54%. «Būtiska tendence, ko esam ievērojuši – uzņēmēji meklē piegādātājus, kuri var nodrošināt visu uzņēmumam nepieciešamo, sākot ar kancelejas un saimniecības precēm un beidzot ar pārtiku. Turklāt pēdējā laikā uzņēmēji arvien vairāk domā par savu darbinieku komfortu, un uz biroju pasuta ne vien ierasto kafiju un ūdeni, bet augļus, veselīgus saldumus, kā arī dažādus pārtikas produktus, lai darbinieki pusdienas varētu ieturēt darba vietā,» stāsta Rolands Dzenis.