ASV iznākošais žurnāls Inc. ir publicējis sarakstu ar nozarēm, kurās ir vērts sākt biznesu krīzes apstākļos, atsaucoties uz izdevumu, raksta Pēterburgas biznesa portāls dp.ru. Saraksts veidots, pamatojoties uz aptaujām par šīs nozares galveno spēlētāju darbības rezultātiem.
Veselības aprūpe
ASV valdība drīzumā plāno investēt 19 miljardus medicīnas informācijas sistēmās. Līdz ar to jauniem uzņēmējiem, kas izstrādā inovatīvas programmas veselības aprūpei, būs iespēja pārdot savas izstrādes valstij.
Personīgā efektivitāte
Visā pasaulē arvien tiek aktualizēta sevis pilnveidošana. Amerikāņi, piemēram, katru gadu tērē apmēram 11 miljardus ASV dolāru motivācijas semināriem, mācību diskiem, grāmatām un tamlīdzīgām lietām. Inc. analītiķi paredz, ka vismaz trīs gadus šī nozare turpinās aug.
Apgāde ar programmām kā pakalpojums
Programmatūras pārdošanas modelis, kurā klientiem tiek piedāvāta pieeja programmu nodrošinājumam internetā (Software as a service- SaaS) kļūst arvien populārāks uzskata Inc. eksperti. Žurnāls prognozē, ka līdz šī gada beigām SaaS tirgus ASV sasniegs 8 miljardus ASV dolāru.
Konditorejas izstrādājumu ražošana
Pēc pētījuma autoru domām, saldumus pat krīzes apstākļos atļaujas gandrīz katrs. Beidzamajos mēnešos konditorejas izstrādājumu ražošana ASV ir pieaugusi par 3.7 %. Turklāt Inc. atgādina, ka pašlaik pazīstamie zīmoli, piem., Snickers un Toosie Pops ir izveidoti pērnā gadsimta 30. gados – Lielās depresijas laikā.
Joga
2008. gadā amerikāņi ar jogu saistītiem produktiem un pakalpojumiem iztērēja ap 5.7 miljardus ASV dolāru. Tas ir par 87 % vairāk nekā 2004. gadā. Gandrīz 14 milj. amerikāņu viņu ārsts rekomendējis nodarboties ar jogu.
Vēl pie perspektīvām nozarēm Inc. min jogas kursus, ekoloģisko būvniecību, konsultāciju pakalpojumus un sadzīves priekšmetu remontu.
Ekoloģiskā būvniecība īpaši aktuāla būs nākotnē. Tiek lēsts, ka tirgus izaugs no 49 miljardiem pašlaik līdz 140 mljrd. 2013. gadā.
Speciālistu konsultācijas kā ārpakalpojumi
Tā kā tiek atlaisti arī augsti kvalificēti speciālisti, tad Inc. paredz, ka tas izraisīs konsultāciju tirgus bumu un kompānijām būs izdevīgāk pirkt samērā lētus konsultanta pakalpojumus, nevis algot pastāvīgu darbinieku.
Sadzīves preču remonts
Krīzes laikā cilvēki taupa naudu un cenšas ierobežot pirkumus, tāpēc izvēlas lietas labot, nevis pirkt jaunas.