Jaunākais izdevums

Otrdien paziņots projekta Drosmīgais uzvarētājs – zīmols, kas savā būtībā ir ambiciozs un ir uzdrošinājies izaicināt pasaules mēroga spēlētājus vai sabiedrību kopumā, gan savos darbos, gan komunikācijā kopumā apliecinot savu drosmi, un ir spējis mainīt sarunas veidu savā nozarē vai kategorijā.

Latvijas Drosmīgā statusam pieteicās vairāki Latvijas zīmoli, piemēram, Madara Cosmetics, Positivus, Depo DIY, MyKoob, Kalnciema kvartāls un Wooly World.

Par Latvijas drosmīgāko zīmolu tika atzīts mācību sociālais tīkls MyKoob. Pērn kompānija piedalījās starptautiskā konferencē Startup Week 2011, kurā bija ap 500 uzņēmumu no visas Eiropas. Tajā MyKoob tika atzīts par otru labāko start up projektu Eiiropā, kas pavēra iespēju aizbraukt uz ASV Silīcija ieleju. Lai gan sākotnēji tika plānots Silīcija ieleju apmeklēt pieredzes uzkrāšanas nolūkos, tomēr MyKoob vizītes laikā pavērās iespēja reālai sadarbībai ar ASV privātajām izglītības iestādēm. Rezultātā – šobrīd MyKoob ir uzsākta sadarbība ar 900 ASV izglītības iestādēm par Latvijā radītā mācību sociālā tīkla ieviešanu. MyKoob savā sociālajā tīklā ASV izglītības iestādēm piedāvā produktu, kasa ļauj skolēnu vecākiem internetā izvēlēties skolas ēdnīcas piedāvātos ēdienus un pasūtīt tos iepriekš – šāda iespēja vēl netiek piedāvāta Latvijā.

Iedzīvotāju aptaujā par Latvijas drosmīgāko zīmolu atzīts telekomunikāciju pakalpojuma sniedzējs Bite Latvija.

Drosmīgākos zīmolus izvēlējās Inese Kalveite no Nordea, Pēteris Žimants no Pure Food, Guna Gleizde no Lietišķās Dienas un Kārlis Dambergs no Kalnciema kvartāla. Žūrijā darbojās arī mārketinga konsultants Zigurds Zaķis, advokāts Aldis Gobzems un mediju eksperti Andrejs Ēķis un Henrijs Bukavs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Google noturējis Latvijā mīlētākā zīmola pozīcijas, Airdog kronē par drosmīgāko

Dienas Bizness,19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google un Inbox jau vairākus gadus pēc kārtas ir spējuši noturēt līderpozīcijas Latvijas Mīlētāko zīmolu topā, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies pārtikas veikalu ķēde Rimi, informē Latvijā Mīlētāko zīmolu topa projekta vadītāja Kristīne Liniņa.

Tālāk seko Laima, Draugiem.lv, Maxima, Skype, Swedbank, Depo un Top10 noslēdz Nokia.

Par 2014. gada Unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums Lāči, Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā Nike, savukārt kā Izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

«Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu,» uz šī gada tendencēm norāda DDB Latvija Stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šopavasar piedalījos kādā labdarības pasākumā Rīgā, kur man pastāstīja par situāciju Mārcienā. Redzot to savām acīm, radās ideja par regresa pārvēršanu progresā. Tur ir tik skaista apkārtne, daba, bet, ieraugot pamesto, depresīvo armijas pilsētiņu, bija skaidrs, ka šī atmosfēra ir jāmaina,» par to, kā dzimusi ideja izglītības pilsētiņas projektam Mārcienā, laikrakstam Latvijas Avīze stāstījusi projektu vadītāja Sanita Deksne no Rīgas.

Kā vēsta laikraksts, pēc padomju armijas aiziešanas Mārcienā, kas atrodas 10 asfaltētu km attālumā no Madonas, joprojām dzīva savrupa armijas pilsētiņa. Tur ir asfaltētas ielas, apgaismojums, par ES naudu ielikta kanalizācija, skaista skola, bērnudārzs, plašs kultūras nams, sporta zāle un, galvenais, deviņas trīsstāvu dzīvojamās mājas, no kurām gaiši logi ir vairs tikai trijās. Pārējās ēkas – izdemolētas, lēni un nesaimnieciski iet bojā. Bet tām ir stipri mūri, joprojām zem jumta, un kopā vairāk nekā 15 000 kvadrātmetru brīva dzīvojamā fonda.

Kā raksta Latvijas Avīze, Mārcienā esot dzimis drosmīgais projekts par jauna veida, kā tagad moderni teikt, inovatīvu, mācību iestādi – pamatskolu, vidusskolu un starptautisku koledžu ar internātu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Norwegian Airlines lidojumus starp Londonu un ASV pārdos par, sākot no 1500 kronām (apmēram 181 eiro) katrā virzienā, vēsta thelocal.no.

Eksperti jau pauduši viedokli, ka šāda aviokompānijas rīcība varētu aizsākt cenu karu starp Skandināvijas kompāniju un tās starptautiskajiem konkurentiem.

Norwegian Airlines lidojumus starp Londonas Getvikas lidostu un Losandželosu sāks trešdien, no Getvikas uz Ņujorku - nākamajā dienā, bet uz Floridu - piektdien.

Norwegian Airlines ir trešā populārākā zemcenu aviosabiedrība, kuru pārspēj Ryanair un easyJet. Taču tā ir pirmā aviokompānija, kas piedāvās mazcenu transatlantiskos lidojumus. Gan Ryanair, gan easyJet ir jau sen devušas mājienus, ka varētu lidot uz ASV, bet tā arī tie nav rezultējušies reālos pakalpojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

406 metrus garais tilts Tirolē, Austrijā ticis Ginesa rekordu grāmatā kā «garākais Tibetas stila gājēju piekartilts» pasaulē, ziņo thelocal.at.

Highline179 tilts tika oficiāli atvērts apmeklētājiem pirms divām nedēļām. Tas stiepjas starp pilsdrupām un romiešu cietoksni.

Samaksājot astoņus eiro, ikviens drosmīgais var šķērsot ieleju 112,7 metru augstumā virs zemes. Šo vietu Austrijā iecienījuši tūristi.

Garākais piekartilts pasaulē atrodas Sočos, Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Zināmi iespējamie Latvijas Drosmīgākā zīmola balvas ieguvēji

Dienas Bizness,15.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2014.gada vasaras nogalē otro reizi pēc kārtas mediju aģentūra PHD Latvia izsludināja konkursu Latvijas Drosmīgākais zīmols. 9.septembrī, piedaloties dažādu nozaru mārketinga jomas pārstāvjiem, nominēti TOP5 kandidāti, kas šogad ar savu drosmi un pārliecību ir spējuši pārsteigt ne vien žūriju, bet arī plašāku auditoriju.

Latvijas Drosmīgākā zīmola žūrijā piedalījās Tatjana Bļiņņikova, Baiba Liepiņa, Inese Kalveite, Andris Rubīns, Andrejs Ēķis, Ģirts Majors, Valters Kaže un Raivis Balodis.

«Būtiskākie kritēriji nominācijas pretendentu atlasei bija spēja būt atšķirīgam un drosme lauzt spēles noteikumus. Priecē fakts, ka pieteikto pretendentu skaits ir bijis liels, kandidātu profils plašs un daudzpusīgs, kas padarīja žūrijas izvēli vēl grūtāku,» norāda Raivis Balodis, mediju aģentūras PHD Latvia direktors.

TOP5 pretendenti:

• Raidījums Suņubūda;

• Coffee Tower - mazākā kafejnīca Rīgā;

• Airdog - pirmais bezpilota lidaparāts ar kameru, kas seko līdzi sportistam;

Komentāri

Pievienot komentāru