Lai veicinātu ciešākas attiecības ar klientiem Ibērijas pussalas reģionā, kontu datu analītikas uzņēmums Nordigen aprīlī atvēris pirmo biroju Spānijā, Madridē, informē uzņēmumā.
Biroju vadīs Spānijas menedžere Aleksandra Adamoviča-Kaljehasa (Alexandra Adamowicz Callejas).
Nordigen birojs Spānijā būs atvērts visiem esošajiem klientiem, kā arī potenciālajiem sadarbības partneriem. Biroju vadīs Aleksandra Adamoviča-Kaljehasa, kura iepriekš strādāja par pārdošanas un klientu attiecību vadītāju Spānijas banku un apdrošināšanas tirgus jomā starptautiskajā programmatūras izstrādes uzņēmumā Comarch.
«Spānijas bankas un aizdevēji jau sen ir pazīstami kā progresīvākie Open Banking ieviesēji aizdevumu mērķiem, pat pirms Eiropas Savienības maksājumu pakalpojumu direktīvas (PSD2) izziņošanas,» stāsta Nordigen līdzdibinātājs un izpilddirektors Rolands Mesters, piebilstot ka «pašreizējā Spānijas tirgus pārsātinātība ar datu agregācijas pakalpojumu sniedzējiem liecina par vispārēju Open Banking ieviešanas tendenci. Šī ir lieliska iespēja piedāvāt mūsu Spānijas klientiem kontu analītikas risinājumus papildus jau esošajiem datu risinājumiem.»
Jaunais birojs veicinās ciešāku sadarbību starp Nordigen starptautisko tīklu un Spānijas klientiem, sniedzot tiem viegli pieejamus vietējos pakalpojumus tajā pašā laika zonā dzimtajā valodā. Šī stratēģiskā rīcība ir daļa no Nordigen darbības paplašināšanas Eiropā, kas nodrošinās lielisku platformu ciešākai sadarbībai ar lielākajām Spānijas bankām un aizdevējiem, kuri vēlas ieviest labāko darījumu kategorizācijas, ienākumu pārbaudes un riska uzvedības identificēšanas risinājumu tirgū.
Nordigen ir 2016. gadā dibināts finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmums, kas palīdz bankām un alternatīvajiem aizdevējiem izmantot «Open Banking» iespējas. Uzņēmums specializējas kontu datu analīzē, sniedzot darījumu kategorizēšanas un klientu uzvedības izvērtēšanas pakalpojumus. Nordigen pašlaik darbojas ar 60 klientiem 15 valstīs.