Rīgas domes Finanšu komiteja neatbalstīja lēmumu par Sarkandaugavas satiksmes pārvada realizāciju, nosūtot to atpakaļ Satiksmes un transporta lietu komitejai.
Lēmuma projekts paredzēja uzdot SIA Transporta infrastruktūras attīstība (TIA) realizēt projektu, izmantojot publiskā iepirkuma metodi, un veikt pasūtītāja funkcijas. Bija plānots noteikt, ka projekta realizācijas finansēšanu nodrošinās Rīgas pilsētas pašvaldība, sniedzot galvojumu par TIA aizņēmumu atklāta iepirkuma rezultātā izvēlētajai kredītiestādei vai sedzot kredīta atmaksu.
TIA Projektu vadības departamenta direktors Ivars Ruņģis deputātus informēja, ka pēc pērn neveiksmīgi rīkotā iepirkuma veikti aprēķini, ka satiksmes pārvada būvniecība izmaksās 50 miljonus Ls, neskaitot PVN, bet kopā ar banku procentiem summa varētu sasniegt vismaz 90 miljonus Ls. Šādi aprēķini ļoti nepatika pilsētas mēram Jānim Birkam, kurš norādīja, ka izmaksu aprēķinos nekad procentu maksājumus nemēdzot iekļaut.
«Rodas bēdīgs priekšstats par šo projektu. Tas jāizskata vēlreiz Satiksmes un transporta lietu komitejā. Iesaku jums daudz rūpīgāk sagatavoties, kad informējat deputātus un sabiedrību,» norādīja J.Birks. Viņam piekrita domes deputāts Einārs Cilinskis: «Ņemot vērā katastrofālo valsts finanšu situāciju, ir diezgan bīstami izvēlēties neskaidru finansējuma modeli.» E.Cilinskis pieļauj, ka izmaksas varētu pārsniegt nosauktos 90 miljonus Ls.
Savukārt Baiba Brigmane ieteica noskaidrot, cik izmaksās prettrokšņa barjeras. Deputāte bija dzirdējusi kādu viedokli, ka tieši tās sadārdzina projektu. «Ja barjeras ir dārgas, varbūt pašvaldībai lētāk iznāk nojaukt to ēku, kas atrodas blakus pārvadam un izvietot iedzīvotājus citur,» tā B.Brigmane.