Rīgas domes amatpersonām, Rīgas domi kontrolējošās partijas biedriem un citām amatpersonām Daimler kukuļos piecu gadu laikā samaksājis 1.8 miljonu eiro (aptuveni 1.3 milj. Ls)
Autoražotājs Daimler kukuļdošanā Latvijā iesaistījies 2000. gada augustā, liecina publiskotie materiāli par ASV notiekošo procesu, kurā Daimler tiek apsūdzēts kukuļdošanā 22 pasaules valstīs.
Kā liecina materiāli, apmēram piecu ar pus gadu laikā (no 2001. līdz 2006. gadam) Evobus piegādājuši Rīgas pilsētai 117 autobusus, kopējai līguma vērtībai sasniedzot aptuveni 30 miljonus eiro (21.6 milj. Ls). Pa šo laiku dažādus politiskos spēkus pārstāvošiem cilvēkiem, tajā skaitā, visticamāk, arī domes un valsts amapersonām, izmaksāti kukuļi 1.3 miljonu latu vērtībā.
Kukuļdošanas sāga sākusies 2000. gadā, kad Daimler meitas uzņēmums EvoBus (autobusu tirdzniecība) saņēmis ziņas no Latvijas izplatītāja, ka gaidāms tenderis, kurā Rīgas domes satiksmes departaments plāno iepirkt autobusus vairākās kārtās vairāku gadu gaitā. Tad Evobus saņēmis faksu, kurā Latvijas izplatītāja vadītājs (general manager) paziņo, ka Evobus konkurenti, lai iegūtu pasūtījumu, esot piekrituši "zem galda" samaksāt Rīgas domes deputātiem. Tad arī Evobus esot ķēries pie kukuļu maksāšanas un jau 2001. gada martā EvoBus tika pie daļas no pasūtījuma - Evobus piegādāja 79 autobusus Rīgas domes sabiedriskā transporta nodrošinātājiem Tālava un Imanta.
2001. gada jūnijā Baltijas izplatītājs sācis sarunas ar Tālavu un Imantu par rezerves daļu piegādi un arī šajā darījumā Evobus informēti, ka nepieciešams "zem galda" maksāt kukuļus, kas, kā uzskata ziņojuma autori, arī darīts.
Kukuļi Rīgas domniekiem maksāti no naudas, kas iegūta mākslīgi paaugstinot pilsētai pārdodamo autobusu cenu, bet iegūto starpību novirzot konkrētiem Rīgas domes deputātiem komisijas formā. Komisijas maksājumu patiesā daba slēpta izmantojot "piesedzošus" konsultāciju līgumus ar Oldenburgas finansiālo korporāciju (Oldenburgh Financial Corporation), kas bāzēta Delavērā un United Petrol Group LLP no Oregonas. Izmantojot šos starpniekuzņēmumus, kukuļi maksāti vairākām amatpersonām.
2002. gadā, kad tika piegādāti pirmie Mercedes autobusi Rīgas domei, Oldenburgas finansiālā korporācija izmantota, lai maksātu kukuļus tā brīža Rīgas domē valdošajā partijā esošām Latvijas amapersonām. Mainoties varai Rīgas domē, maksājumi nav stājušies, tikai tad tie maksāti izmantojot United Petrol Group LLP, nākošā politiskā spēka pārstāvjiem.
Jāatgādina, ka 2000.gada 9.maijā par Rīgas domes priekšsēdētāju tika ievēlēts Andris Ārgalis (TB/LNNK), bet pēc pašvaldības vēlēšanām 2001. gada 11. martā par Rīgas domes priekšsēdētāju kļuva Gundars Bojārs (ievēlēts no LSDSP), kuru pēc 2005. gada 12. marta vēlēšanām nomainīja Aivars Aksenoks (ievēlēts no Jaunā laika), kurš pienākumus pildīja līdz 2007. gadam, kad viņu nomainīja Jānis Birks.