SIA Koka ziemas dārzi pozīcijas tirgū stiprina, izgatavojot nestandarta terases un ziemas dārzus
Uzņēmums kāpinājis apgrozījumu no 274 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 619. tūkst. eiro 2015. gadā, kā dēļ iekļauts SIA Lursoft un Dienas Biznesa veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.
Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!
Tiesa, pērn apgrozījums samazinājies līdz 493 tūkst. eiro. Vidēji gadā Koka ziemas dārzi īsteno 20 individuālus pasūtījumus, projektējot un būvējot ziemas dārzus, kuros var izbaudīt visus četrus gadalaikus cilvēkam komfortablā gaisa temperatūrā, kā arī verandas, dažādas koka un stikla konstrukcijas, terases, pergolas, lapenes, kā arī interjera priekšmetus. «Esam stingri pieturējušies pie vadlīnijām, ka piedāvājam tikai individuālus risinājumus, nevis tipveida būves. Gadu gaitā kļūst vairāk cilvēku, kas to saprot un vēlas ar mums sadarboties, līdz ar to palielinās arī apgrozījums un padarīto darbu apjoms,» skaidro SIA Koka ziemas dārzi īpašnieks Normunds Guļajevskis.
«Apgrozījuma kāpums ir iepriekšējos gados paveikto darbu augļi, kad soli pa solim veidojām atpazīstamību Latvijā, izglītojām patērētājus par to, kāda veida konstrukcijas no koka ir iespējams uzbūvēt. Tas pagaidām Latvijā nav pilnībā novērtēts materiāls, taču uzskatu, ka izpratne par koka ilgmūžību pēc vairākiem gadiem vairosies,» prognozē N. Guļajevskis.
«Daudzi saka, ka koks ir slikts materiāls, bet tas ir ideāls, tikai jāprot to pareizi pielietot. Cilvēks, nevis koks ir vainīgs pie neveiksmēm būvē,» viņš teic.
Visu rakstu Met līkumu tipveida produktu ražošanai lasiet 16. augusta laikrakstā Dienas Bizness.