Mājražotāju - Māra Lapiņa un viņa ģimenes - mārrutku produktu tirdzniecības apjomi aug. Arī šogad tiks pārstrādāts apmēram par 40% vairāk veselīgo sakņu nekā pērn.
Jaunākie «Mārlapiņu» produkti ir mārrutku etiķis ar čili, kā arī marinādes, ko paši ražotāji nosaukuši par «Lapinādēm», un marinēti mārrutki. Ja līdz šim vislielākais pieprasījums ir bijis tieši pēc «Īstajiem mārrutkiem», kam sastāvs nav bagātināts ne ar etiķi, ne citronskābi, tad jaunpienākušais etiķis tagad ierindojas pirktākā produkta līdera pozīcijā.
Pašlaik «Mārlapiņu» piedāvājumā ir 13 veidu mārrutki - arī saldā veidā, turklāt mārrutku šokolāde un mārrutki ar avenēm esot diezgan pieprasīti.
Strādāts tiek arī pie citu jaunu produktu tapšanas. Drīzumā ražotāji iepazīstinās mārrutku fanus ar kaut ko pavisam veselīgu, kur sastāvā bez mārrutkiem būšot vēl deviņas vērtīgas sastāvdaļas, atklāt M.Lapiņš.
Pagaidām izgatavošanas un pārstrādes darbus veic Lapiņu ģimene saviem spēkiem, palīgā nākot arī saimnieces Intas Lapiņas vecākiem.
Plāns izveidot pašiem savu mārrutku pārstrādes cehu nav atmests, bet, lai to īstenotu, nepieciešams piesaistīt papildu investīcijas un vēl tiek meklēts īstais cilvēks, kas mārrutku produktos saskatītu biznesa potenciālu.
Ģimene vēl aizvien aktīvi piedalās dažādos tirdziņos un izstādēs, kā arī produktus ir iespējams iegādāties ražotāju mājaslapā un pārtikas veikaliņos daudzviet Latvijā.