Jaunākais izdevums

Divos gados skaistumkopšanas pakalpojumu portālā skaistumnica.lv ir reģistrējušies 2500 meistari un vairāk nekā 11 tūkstoši klientu.

Dienā cilvēki ar portāla starpniecību veic 150 līdz 200 rezervācijas. Mēneša apmeklējams ir 32 tūkstoši lietotāju, un vidēji lapā cilvēki uzturas četras minūtes. «Mēs uzskatījām, ka meistariem vajadzīgs tāds kā savs sociālais tīkls, kur ir atsauksmes, darbu galerija, pakalpojumu cenas, kontakti. Šī ir socializēšanās platforma, kur klienti ar saviem potenciālajiem vai esošajiem meistariem sazinās, uzzina jaunumus. Te var atrast tuvāko meistaru,» teic Guntars Svilis, skaistumnica.lv (SIA Concept Group) īpašnieks. Marta Svile, portāla idejas autore, stāsta, ka doma viņai radusies, meklējot manikīri Valmierā. «Facebook ir pilsētu grupas, un tur reklamējas arī meistares. Taču kopējā ziņu lentē šie paziņojumi pazūd, visus meistarus neredz un katram ir atsevišķi jāraksta. Tā man radās doma apvienot to visu vienā vietā, kur apskatīt darbus un noskaidrot cenu,» viņa pauž.

Pirmos meistarus Marta uzrunāja individuāli, pētīja dažādas grupas sociālajos tīklos un sazinājās ar tur esošajiem speciālistiem, aicināja sev pazīstamos meistarus pievienoties portālam. «Reakcija bija pozitīva, daļa uzreiz labprāt izmēģināja. Bija arī tādi meistari, kuri teica, ka viņiem ir pieraksts mēnesi uz priekšu un nav vajadzības pēc šāda pakalpojuma,» viņa atzīst. Guntars teic, ka kritiskais punkts bijuši pirmie pāris simti – pēc tam jau paši sākuši pieteikties. «Tad portāls no malas sāk izskatīties pēc kaut kā nopietna, meistari redz, ka te apgrozās arī klienti. Tagad ir reģistrējušies jau vairāk nekā vienpadsmit tūkstoši,» saka Guntars. Šobrīd projekta biznesa modeļa pamatā ir reklāmas ieņēmumi – kosmētikas izplatītāju reklāmas, skaistumkopšanas speciālistu izceltie profili.

Visvairāk cilvēki interesējas par manikīru, un portālā visvairāk ir reģistrējušies nagu kopšanas speciālisti – 700. Vēl ir liela interese par mākslīgajām skropstām, frizieru, masieru un vizāžistu pakalpojumiem. «Šobrīd lielākie plusi ir tie, ka šis ir vienīgais šāda veida portāls Latvijā un ka portfolio sadaļā ir vairāk nekā 20 tūkstoši dažādu darbu. Bildes ir skatītākā sadaļa portālā. Citi meistari stāsta, ka bieži vien klienti nāk un rāda bildi no mūsu portāla, ka grib tieši tādus nagus vai frizūru, un tā meistars uzzina par mūsu lapu,» saka Marta.

Visu rakstu Palīdz būt redzamiem lasiet otrdienas, 18.septembra laikrakstā Dienas Bizness!

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pārtikas produktus no Krievijas 11 mēnešos saņēmis 81 Latvijā reģistrēts uzņēmums

LETA,08.12.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas produktus, tostarp graudaugus no Krievijas šogad 11 mēnešos saņēmis 81 Latvijā reģistrēts uzņēmums, liecina aģentūras LETA rīcībā esošais uzņēmumu saraksts.

To vidū ir ne tikai ar tranzīta pakalpojumiem saistīti uzņēmumi, ar kuru starpniecību caur Latviju pārvadāti graudaugi, bet arī pārtikas un alkohola ražotāji, dažādu nozaru tirdzniecības uzņēmumi un citi.

Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) Robežkontroles departamenta direktore Iveta Šice-Trēde aģentūrai LETA uzsvēra, ka patlaban nedz Eiropas Savienības (ES), nedz Latvijas normatīvi neierobežo pārtikas produktu ievešanu no Krievijas. Tie uz robežas tiek kontrolēti parastajā kārtībā.

Attiecīgajā sarakstā ir gan uzņēmumi, kuri pārtikas produktus ieveduši vienu reizi, gan uzņēmumi, kuri to dara regulāri.

Plašāku komentāru par uzņēmumiem, kuri produktus Latvijā ieved vairākkārt, PVD nesniedza.

Komentāri

Pievienot komentāru