Kompānija L’Oreal SA, kas ir pasaulē lielākais kosmētikas ražotājs, paziņojusi, ka pircēji atkal sākuši tērēt vairāk par luksusa smaržām un izplatītāji pārstājuši samazināt krājumus, kas labvēlīgi ietekmējis tās pārdošanas apjomus, vēsta Bloomberg.
Parīzē bāzētās L’Oreal ieņēmumi pirmajā ceturksnī pieauguši par 8% līdz 4,72 miljardiem eiro. Tajā pašā laika posmā iepriekšējā gadā kompānijas ieņēmumi bija 4,37 miljardi eiro.
Bloomberg aptaujātie analītiķi gan kompānijai bija prognozējuši lielākus ieņēmumus - 4,69 miljardu eiro apmērā.
Pirmā ceturkšņa rādītāji «tikai apstiprina pārliecību, kas mums jau bija», sacījis kompānijas vadītājs Džīns Pols Agons (Jean-Paul Agon). Viņš atteicies prognozēt visa gada darbības rezultātus.
L'Oreal sagaida «labu gadu» Latīņamerikā, sacījis vadītājs, piebilstot, ka kompānija arī mērķē uz divciparu pieaugumu jaunos tirgos šogad.