Francijas skaistumkopšanas kompānijas L’Oreal 2010. gadā strādāja ar 2,2 miljardu eiro lielu peļņu, kas ir par 25% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, ziņo Associated Press.
Peļņas palielināšanos veicināja kompānijas produktu noieta palielināšanās jaunajos tirgos Āzijā un Latīņamerikā.
L’Oreal apgrozījums pērn palielinājies par 11% līdz 9,5 miljardiem eiro.
L’Oreal pārdošanas apjomu pieaugums par 4,1% pērn pēdējā ceturksnī salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pirms gada gan nav piepildījis tirgus prognozes, līdz ar ko kosmētikas ražotāja akcijas cena biržā piedzīvojusi kritumu.
Attiecībā uz šo gadu L’Oreal paredz tālāku apgrozījuma un peļņas palielināšanos.