Pasaulē

Logitech ceturkšņa tīrā peļņa gandrīz dubultojusies

Lelde Petrāne, 28.10.2010

Jaunākais izdevums

Logitech International SA ceturtdien paziņojusi, ka, pateicoties spēcīgajiem mazumtirdzniecības rādītājiem, kompānijas fiskālā otrā ceturkšņa tīrā peļņa gandrīz dubultojusies, ziņo MarketWatch. Kompānija arī paaugstinājusi apgrozījuma un saimnieciskās darbības ieņēmumu prognozes fiskālajam gadam kopumā, kas noslēgsies 2011.gada martā.

Datoru ierīču ražotājs informējis, ka tā tīrā peļņa otrajā ceturksnī sasniegusi 41 miljonu ASV dolāru jeb 23 centus uz akciju.

Attiecīgajā periodā iepriekšējā gadā tas nopelnīja 21 miljonu ASV dolāru jeb 11 centus uz akciju.

Apgrozījums pieaudzis par 17%, sasniedzot 582 miljonus ASV dolāru.

Raugoties nākotnē, Logitech prognozē, ka fiskālajā gadā kopumā tās apgrozījums būs no 2,35 miljardiem līdz 2,4 miljardiem ASV dolāru, bet saimnieciskās darbības ieņēmumi - no 170 miljoniem līdz 180 miljoniem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Logitech par 117 miljoniem dolāru iegādājas latvieša radīto Blue Microphones

Lelde Petrāne, 03.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices datoru un mobilo ierīču piederumu ražotājs Logitech veic lielu pirkumu. Kompānija paziņojusi, ka iegādājas Blue Microphones par 117 miljoniem ASV dolāru.

Līdz ar to Blue Microphones pievienosies Logitech zīmolu sarakstam.

Jāatgādina, ka Blue Microphones dibinājuši amerikāņu mūziķis Skipper Wise un latviešu ierakstu inženieris Mārtiņš Saulespurēns. Uzņēmuma nosaukums ir akronīms no Baltic Latvian Universal Electronics. Uzņēmuma galvenā mītne atrodas ASV.

1995. gadā dibinātais Blue Microphones pārdod mikrofonus, kuru cena ir no 60 līdz vairāk nekā 4000 ASV dolāru (par studijas tipa aparatūru). Blue Microphones produkciju izmanto pasaulslaveni mūziķi, piemēram, Bobs Dilans un Imagine Dragons.

Logitech savā blogā norāda: «Mēs iemīlējām Blue Microphones un tā produktus tajā momentā, kad par to uzzinājām. Un mēs esam pārliecināti, ka kopā varam darīt lielas lietas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Logitech laiž klajā mazgājamu klaviatūru

Gunta Kursiša, 22.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien datoru ierīču ražotājs Logitech laidis klajā mazgājamu klaviatūru Washable Keyboard K310.

Saskaņā ar kompānijas pausto klaviatūra izturēs daudzas mazgāšanas reizes, un to droši var attīrīt, piemēram, liekot izlietnē zem ūdens strūklas. Citādi jaunā Logitech klaviatūra līdzinās jau iepriekš pircējiem piedāvātajām klaviatūrām.

Klaviatūra ir saderīga ar Windows XP, Windows Vista un Windows 7 operētājsitēmām.

Paredzams, ka Logitech jaunums būs pieejams ASV tirgū, sākot no šā gada augusta, un tās ieteicamā mazumtrdzniecības cena būs 39,99 ASV dolāri, bet Eiropas tirgū mazgājamā klaviatūra gaidāma oktobrī.

Jāteic gan, ka zem ūdens strūklas vai bļodā mazgājamas klaviatūras nav jaunums, piemēram, vietnē amazon.com var iegādāties Kensington mazgājamo klaviatūru, kuras cena ir 57 ASV dolāri, tāpat šādas klaviatūras ražo, piemēram, Duraflex, SterileFlat u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Logitech, atsaucoties uz ekonomisko nedrošību, atsakās no mērķiem

Lelde Petrāne, 22.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šveices datoru ierīču ražotājs Logitech ceturtdien samazinājis savus 2012. gada mērķus, skaidrojot to ar nenoteiktību industrializēto valstu ekonomikās, ziņo thelocal.ch.

IT gigants paziņojis - tagad tas cer, ka ieņēmumi finanšu gadā, kas noslēdzas 2012.gada 31. martā, sasniegs 2,4 miljardus ASV dolāru. Iepriekš tas prognozēja 2,5 miljardu ASV dolāru ieņēmumus.

Savukārt saskaņā ar jaunāko prognozi saimnieciskās darbības ienākumi (operating income) varētu samazināties līdz 90 miljoniem ASV dolāru no vismaz 143 miljoniem ASV dolāru atbilstoši iepriekšējai prognozei.

«Jūtos vīlies, ka mūsu pārskatītās fiskālā 2012. gada prognozes nav augstākas,» sacījis Logitech priekšsēdētājs Guerino De Luca, kurš tomēr piebildis, ka kompānijas stratēģija pagaidām nav mainījusies.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pabeidz Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils un Versus Grey apvienošanos

Gunta Kursiša, 17.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzot uzņēmumu SIA Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils un SIA Versus Grey apvienošanos, ir izveidots sabiedrisko attiecību un komunikācijas konsultāciju uzņēmums LEAD. Korporatīvā komunikācija, informē jaunizveidotā uzņēmuma pārstāvji.

Abi uzņēmumi uzsāka apvienošanās procesu 2012. gadā, un šobrīd tas ir pilnībā pabeigts. Apvienošanās mērķis ir uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšana vietējā un starptautiskā tirgū.

Kopš 2012. gada janvāra uzņēmums darbojās apvienojot abu aģentūru nosaukumus PR Stils/Versus Grey.

Aģentūras klientu portfelī ietilpst tādi uzņēmumi kā Sony, Logitech, MasterCard, Itella, Renault u.c. Tāpat 2013. gada maijā uzņēmums konkursa kārtībā ir ieguva tiesības realizēt Ekonomikas ministrijas pārraudzībā esošo projektu Godīgs eiro ieviesējs.

SIA Sabiedrisko attiecību aģentūra PR Stils darbojās kopš 1995. gada, ietilpstot starptautiskajā Eurocom Worldwide tīklā. Savukārt SIA Versus Grey sniedza sabiedrisko attiecību un mārketinga pakalpojumus kopš 2006. gada, ietilpstot Euracsis starptautiskajā tīklā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sponsorēšanai ir nozīmīga loma biznesa attīstībā – šādu secinājumu varam izdarīt noklausoties Latvijas Dzelzceļa (LDz) amatpersonu skaidrojumu raidījuma De Facto žurnālistiem. Žurnālistu interesi radīja LDz Cargo ziedojums basketbola klubam VEF, kura Padomes priekšsēdētājs ir politiķis Edgars Jaunups (Vienotība).

Arī nozares ministrs Aivis Ronis, kurš devis atļauju šim ziedojumam, raidījumam apstiprinājis, ka «uzņēmuma vadība sniegusi pamatojumu, bet iemeslus sīkāk komentēt nevar, jo tā ir komercinformācija».

Grūti gan saprast kā Latvijas dzelzceļa kravu monopolpārvadātāja LDz Cargo konkurenti varētu savā labā izmantot informāciju par sponsorēšanai atvēlētajām summām un kādu skādi nodarītu uzņēmumam šīs informācijas publiskošana. Turklāt uzņēmuma īpašnieks ir valsts, tātad visi nodokļu maksātāji, kam ir tiesības zināt kā tiek tērēta uzņēmumā nopelnītā nauda.

Manuprāt, lietas būtība slēpjas dziļāk – nesakārtotajā sponsorēšanas mārketingā jeb attiecībās starp naudas devēju un saņēmēju. Pieredze liecina, ka Latvijā reti kura atbalstu prasošā organizācija ir spējīga sagatavot precīzu un pamatotu sponsorēšanas plānu, kas ietvertu arī skaidrojumu par gaidāmo atdevi no ieguldītā. Naudas prasītājs nespēj pamatot naudas devējam, ka, piemēram, par summu A saņemtā iespēja izvietot savu logo uz komandas spēles formas piedurknes, to redzēs B līdzjutēji, no kuriem C% atbilst sponsora mērķa auditorijai, no kuriem visticamāk D% apsvērs lēmumu pirkt sponsora preci vai pakalpojumu, bet E% to arī izdarīs. Un tieši tādu pat pamatojumu, ja sponsors būtu gatavs pirkt reklāmas laukumu spēles un treniņu krekla centrā, uz biksēm, spēles arēnas malās utt. Ja šāda informācija būtu b/k VEF arsenālā (tā būtu publiska, jo savādāk tai nav jēgas), tad De facto žurnālisti ietaupītu laiku sižeta veidošanā.

Komentāri

Pievienot komentāru