Mazumtirgotājs "Tesco" Lielbritānijā ieviesīs jauninājumu, pircējiem tiešsaistē dodot iespēju iegādāsies produktus atkārtoti lietojamā iepakojumā, ziņo "BBC".
Mazumtirdzniecības gigants apvieno spēkus ar "Loop", kas sevi dēvē par "nulles atkritumu iepirkšanās platformu". Izmēģinājums aptver 150 preces, kuras tiks piegādātas atkārtoti izmantojamā iepakojumā, par kuru patērētāji veiks iemaksas.
Saskaņā ar vides organizācijas "Greenpeace" pausto pieaugošais pieprasījums pēc piegādēm uz mājām, kuru veicinājis Covid-19 uzliesmojums pasaulē, dod "reālu iespēju inovācijām atkārtoti lietojamā iepakojumā jomā".
Toms Szakijs, "Loop" vadītājs, informējis, ka šis būs pilotprojekts, bet piegādes aptvers plašu teritoriju, ieskaitot Ziemeļīriju.
Klienti pieteiksies pakalpojumam, noklikšķinot uz saites "Tesco" vietnē, un pēc tam varēs pasūtīt piegādi, kuru izpildīs kompānija "DPD".
Pēc produktu, kas ietver "Heinz" tomātu kečupu, "Persil" mazgāšanas līdzekli, "Coca-Cola" dzērienus un "Danone" jogurtus, izlietošanas klientiem būs jāvēršas pie "DPD", pasūtot iepakojuma nogādāšanu atpakaļ tirgotājam.
Iepakojuma tīrīšanu veiks uzņēmums "Ecolab" un nodos to atkārtotai izmantošanai.
Atbildot uz bažām par higiēnu, T. Szakijs sacījis: "Kad jūs ejat pie zobārsta, vai jums kādreiz ir ienācis prātā, ka zobārsta izmantotie instrumenti ir bijuši simtiem, varbūt tūkstošiem mutēs pirms jūsu? Nē? Atslēgvārds ir tīrīšana."
Viņš uzsvēris, ka iepakojuma tīrība nebūs patērētāja atbildība, tos tīrīs profesionāli.
T. Szakijs piebildis, ka pakalpojums, kas jau ir izmēģināts Francijā un ASV, koronavīrusa krīzes laikā šajos tirgos ir piedzīvojis būtisku pieaugumu.
"Mūsu mērķis šobrīd nav nauda - mēs zaudējam naudu šajā izmēģinājumā," atzinis T. Szakijs. "Loop" un Tesco vēloties saprast, vai Lielbritānijas sabiedrība ir ieinteresēta šajā pakalpojumā un kurās vietās ir lielākais pieprasījums. Plāns galu galā ir integrēt "Loop" "Tesco" tiešsaistes piegādes pakalpojumā.
TEV VARĒTU INTERESĒT: