Latvijas Maiznieks 2014. gadu ir noslēdzis veiksmīgi un izvirzītie mērķi ir sasniegti, informē AS Latvijas Maiznieks valdes loceklis Artūrs Ilziņš.
Kompānijas apgrozījums sasniedzis 21,6 miljonus eiro, kas ir par 15% vairāk nekā 2013. gadā, kad apgrozījums bija 18,8 miljoni eiro.
Maizes tirgus 2014.gads ir bijis ļoti dinamisks. To ir ietekmējusi gan sīva konkurence, gan turpinās patērētāju uzvedības maiņa. Cilvēki arvien biežāk savos iepirkuma groziņos liek maizes ar dažādām piedevām – sēklām, graudiem. Pie augošiem segmentiem uzņēmums min arī maizes ar Latvijā ne tik pierastām garšām un formām. Turpretī tradicionālu rudzu un kviešu maižu patēriņš samazinās, skaidro uzņēmuma pārstāvis.
Apgrozījuma pieaugumu palīdzēja sasniegt iepriekšējos gados veiktās investīcijas un ES fondu apguve, kā arī sortimenta paplašināšana un eksports.
Neskatoties uz daudzajiem izaicinājumiem šajā gadā plānots izaugsmi saglabāt. Pamatā šī gada izaugsmi uzņēmums redz saldēto produktu ražošanā un eksporta attīstībā.