Tiešsaistes mēbeļu un mājas preču veikals “Bonami” turpina starptautisko paplašināšanos un kopš rudens ir pieejams pircējiem arī Latvijā.
Veikalā pieejamas vairāk nekā 40 000 preču, ko piedāvā aptuveni 1 200 zīmolu, no kuriem daudzi Latvijas tirgū pircējiem ir pieejami pirmo reizi.
“Bonami” tika radīts 2013. gadā Čehijā, kā tiešsaistes platforma. “Bonami” šogad ir sasniedzis vairāk kā miljardu čehu kronu (39,325 miljonu eiro) apgrozījumu un šobrīd darbojas deviņās Eiropas valstīs - Čehijā, Polijā, Slovākijā, Rumānijā, Ungārijā, un, kopš šī gada rudens – arī pircējiem Latvijā, Lietuvā, Slovēnijā un Horvātijā.
Uzņēmuma vadītājs Pavels Voparžils atzīmē, ka uzņēmuma straujā izaugsme pēdējā gada laikā ir saistāma ar pandēmijas radīto cilvēku iepirkšanās paradumu maiņu – arvien vairāk pircēju izvēlas tiešsaistes iepirkšanos, kā ērtu pirkumu veikšanas veidu gan ikdienā, gan lielāku pirkumu veikšanai.
“Bonami” saredz izaugsmes potenciālu mēbeļu un mājas preču tiešsaistes pārdošanas nišā.