Latvijas auditorijā visiemīļotākie ir reizi nedēļā un reizi mēnesī iznākošie preses izdevumi.
Par to liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopotais jaunākais preses auditorijas pētījums par 2010. gada rudens periodu.Kā liecina 2010. gada rudens pētījuma rezultāti, šajā periodā vidēji 94 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši vismaz viena pētījumā iekļautā preses izdevuma kādu no pēdējiem sešiem numuriem. Salīdzinot ar 2010. gada vasaras periodu, kopējais lasītāju skaits ir palicis nemainīgs. Pētījuma rudens periodā pēdējo 7 dienu laikā kādu Latvijā izdotu žurnālu vai laikrakstu ir lasījuši vai caurskatījuši vairāk nekā 78 % Latvijas iedzīvotāju.
Analizējot drukātās preses patēriņu atbilstoši izdevumu iznākšanas regularitātei, redzams, ka visvairāk patērētās preses izdevumu grupas joprojām ir nedēļas un mēneša preses izdevumi, kā arī reģionālā prese. Vismaz vienu drukāto nedēļas preses izdevumu nedēļā ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji 66 % Latvijas iedzīvotāju. Jaunākie dati liecina, ka mērķa grupā latviešu lasītāko preses izdevumu TOP 10 arī šajā periodā pozīcijas ir saglabājuši līdzšinējie līderi. 2010. gada rudenī lasītākie izdevumi mērķa grupā latvieši, ir nedēļas žurnāli Ieva, Privātā Dzīve un Kas Jauns. Citas tautības lasītāko izdevumu TOP 10 pirmās trīs pozīcijas ir saglabājuši vasaras perioda līderi - televīzijas programmas TV-Programma (rus) , nedēļas laikraksts MK Latvija (rus) un dienas laikraksts Vesti Segodņa (rus).