Gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu ražotājs SIA Lango vidēji par 15% samazina cenu vairākiem uzņēmumā ražotajiem produktiem.
Kā informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Jolanta Gaudieša, šāds lēmums pieņemts, izvērtējot gan ekonomisko situāciju valstī, gan ņemot vērā patērētāja pirktspēju. Produktus ar jauno cenu patērētājs varēs atpazīt pēc īpašas uzlīmes uz produkta.
Šo cenu pazeminājumu bijis iespējams īstenot, pateicoties uzņēmuma investīcijām ilgtermiņā tehniskajā un tehnoloģiskajā bāzē, kas ļauj palielināt ražošanas apjomus papildus nepalielinot izmaksas, bet tādejādi veicinot ražošanas rentabilitāti. Tāpat uzņēmums pēdējā pusgadā aktīvi un mērķtiecīgi ir īstenojis virkni produktu ražošanas efektivitāti veicinošu pasākumu, sakārtojis un optimizējis produktu sortimentu, pilnveidojis izejvielu un materiālu iepirkumu sistēmu, kā arī uzsācis produkcijas eksportu uz Lietuvu, nodibinot meitas uzņēmumu UAB Lango LT.
SIA Lango valdes priekšsēdētājs Andrejs Fraimanis skaidro: „Šis cenu pazeminājums ir mērķtiecīga darba rezultāts, kas īstenots uzņēmuma stratēģijas ietvaros. Pateicoties ilgtermiņa investīcijām esam izveidojuši ražotni, kas atbilsts visām ES un Latvijas likumdošanas prasībāmi.”
Šobrīd patērētājam ar jaunu cenu tiek piedāvāti salātu grupā Klasiskie salāti - pikantie siera un sviestmaižu grupā „Klasiskā sviestmaize ar vistas fileju”.
Lango ir vadošais gatavo un ātri pagatavojamo pārtikas produktu ražotājs Latvijā.