Jaunākais izdevums

Interneta vietnē YouTube esošo ASV dziedātājas Lady Gaga videoklipu skatījumu skaits pārsniedzis vienu miljardu, tādējādi viņa uzstādījusi jaunu rekordu pasaulē populārajā video portālā, liecina Famecount.com informācija.

Tas gan neattiecas uz viena video skatījumu skaita rekordu, kas joprojām ir dziedātāja Džastina Bībera (Justin Bieber) kontā. Viņa videoklips dziesmai Baby skatīts vairāk nekā 367 miljonu reižu.

Dž. Bībers arī kopējo skatījumu ziņā ir tuvu Lady Gaga. Visu viņa videoklipu skatījumu skaits pārsniedz 967 miljonus.

Šā gada septembrī Lady Gaga arī apsteidza dziedātāju Britniju Spīrsu (Britney Spears), kļūstot par Twitter lietotāju ar visvairāk sekotājiem. Skandalozā dziedātāja ir arī populārākā dzīvā zvaigzne sociālajā portālā Facebook, kur viņas fanu skaits pārsniedzis 20 miljonus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lady Gaga jauno albumu iedzied Latvijā ražotos mikrofonos

Jānis Rancāns, 29.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada 23. maijā izdotais dziedātājas jaunākais Lady Gaga albums Born This Way tapis izmantojot Latvijā ražotos JZ Microphones mikrofonus, informē uzņēmuma pārstāvji.

Albumu Born This Way producēja mūzikas industrijā pazīstamais skaņu inženieris Rafa Sardina, kura studija ir aprīkota ar JZ Microphones mikrofoniem, un jaunā Lady Gaga albūma ierakstā tika izmantoti Vintage sērijas mikrofoni V47 un V67.

Lady Gaga jaunā albuma ierakstīšanas procesā vairākas dziesmas tikušas ierakstītas tieši ar JZ Microphones Vintage sērijas mikrofoniem, norāda skaņu inženieris.

«Ierakstu sesijas ar Lady Gaga bija ļoti aizraujošas, un tajās es izmantoju dažus no maniem jaunajiem instrumentiem – JZ Microphones V47 un V67 mikrofonus. Tie bija pārāki daudzos veidos, sākot no akustiskā līdz elektriskajam basam, vokāliem, stīgām un ģitārām. Es izvēlējos tos, lai arī manā īpašumā ir daudzi ekskluzīvi citu ražotāju mikrofoni,» stāsta Rafa Sardina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lady Gaga kocertu rīkotāji Baltijas valstīs, koncertaģentūra FBI, iesaka uzmanīties un nekādā gadījumā neiegādāties Lady Gaga koncerta biļetes no rokas, bet pirkt tās tikai no oficiālā koncerta biļešu izplatītāja Ticketpro.

Ticketpro pārstāvis Latvijā Uģis Liepiņš skaidro: «Šobrīd mūsu rīcībā nodotas aptuveni 40 viltotas koncerta biļetes, kuras pircēji iegādājušies caur sludinājumiem - no rokas. Dažos gadījumos biļetei līdzi iedots arī viltots Maxima veikala čeks, tā ar viltu radot priekšstatu, ka biļete ir īsta, jo Maxima veikalu Informācijas centros tiešām atrodas Ticketpro biļešu kases. Mēs vēlamies uzsvērt, ka, iegādājoties biļetes no rokas, pastāv augsts risks nopirkt viltojumu.»

Lai arī viltotā biļete var izskatīties ļoti līdzīga oriģinālajai, pie ieejas norises vietā visas koncerta biļetes tiks skenētas un apmeklētājiem ar viltotām biļetēm ieeja tiks liegta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoruden pētījumu aģentūra TNS ir investējusi resursus un Igaunijā izveidojusi pirmo neiromārketinga pētījumu laboratoriju Baltijā. Tā kā iekārtas ir pārvietojamas, neiromārketinga pētījumus būs iespējams veikt arī Latvijā un Lietuvā.

Oktobrī TNS plāno veikt pirmos neiromārketinga pētījumus Latvijā.

Neiromārketinga pētījumu laboratorijā tiks pielietotas trīs biometrijas tehnoloģijas, kas ļauj fiksēt un novērtēt cilvēku reakciju, apskatot reklāmu, zīmolu vai produktu. Pirmkārt, elektroencefalogrāfs jeb EEG fiksē smadzeņu viļņu elektrisko aktivitāti un ļauj noteikt, kā cilvēks reaģē uz dažādiem reklāmas kadriem, zīmoliem vai produktiem. Otrkārt, GSR (Galvanic Skin Response) ierīce mēra nervu sistēmas reakciju jeb fiksē elektrovadāmības izmaiņas uz ādas virsmas. Pēc līdzīgiem principiem darbojas tā saucamais «melu detektors». Tā iespējams fiksēt cilvēka emocionālās aktivizēšanās līmeni un noteikt, vai reklāma pamudinās uz rīcību. Treškārt, speciālas brilles acu skenēšanai jeb acu zīlīšu kustību analīzei palīdz atklāt to, kam un cik ilgi reklāmā cilvēki velta uzmanību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

WikiLeaks dibinātāju apmeklē popzvaigzne Lady Gaga

Gunta Kursiša, 10.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skandalozā portāla WikiLeaks dibinātāju Džulianu Asandžu (Julian Assange), kurš no izdošanas Zviedrijas tiesai atradis patvērumu Ekvadoras vēstniecībā, apmeklējusi ne mazāk atpazīstamā popzvaigzne Lady Gaga, vēsta Sky News.

Jau rakstīts, ka Ekvadora sniegusi Dž. Asandžam lūgto patvērumu, un pašlaik viņš uzturas Ekvadoras vēstniecībā Londonā. Zviedrijā viņš apsūdzēts vairākos seksuālos noziegumos, ASV, kuras valsts noslēpumi tika atklāti portālā WikiLeaks, apsūdzības nav izvirzījusi, taču, ja tādas tiktu izvirzītas, bargākais sods, ko varētu saņemt Dž. Asandžs, ir nāve. Kā Dž. Asandžs, tā WikiLeaks ir atzīti par «ASV ienaidnieku».

Dž. Asandžs atrodas vēstniecībā kopš šā gada jūnija, un Lielbritānijas valdība pavēstījusi, ka tā var izdot Dž. Asandžu Zviedrijai tiklīdz viņš pametīs vēstniecību.

Popzvaigzne Lady Gaga viesojās Lielbritānijā, lai prezentētu savas jaunās smaržas, un apmeklēt Dž. Asandžu viņu ielūdza neviennozīmīgi vērtētā britu mūziķe M.I.A.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dziedātāja Lady Gaga paziņojusi par sava kosmētikas zīmola Haus Laboratories izveidi, raksta Business Insider.

Jaunā zīmola produkcija iepriekšpārdošanā būs pieejama, sākot no 15.jūlijā, un tā tiks tirgota Amazon. Lūpu krāsas cena būs 16 dolāri, bet kosmētikas komplekti – 49 dolāri.

Lady Gaga uzsvērusi, ka dažkārt skaistums nav dabisks, tādēļ viņa ir pateicīga kosmētikai, kas palīdzējusi viņai uzlabot pašpārliecinātību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaulē pazīstamā Latvijas zīmola JZ Microphones mikrofonus sāks izplatīt viens no lielākajiem Ķīnas pro-audio tehnikas tirgotājiem Dingdong Audio.

Sākot ar 2024. gada jūliju, Ķīnas pro-audio kompānija Dingdong Audio oficiāli kļuvusi par Latvijas mikrofonu zīmola JZ Microphones ekskluzīvo izplatītāju Ķīnā, Honkongā un Makao un uzņemas atbildību par JZ Microphones produktu popularizēšanu, pārdošanu, tehnisko atbalstu un pēc-pārdošanas servisu Ķīnā, Honkongā un Makao.

“JZ Microphones Ķīnas tirgū pazīstams ir jau daudzus gadus, un tā mikrofoni ir iekarojuši mūzikas industrijā popularitāti. Noslēgtais ekskluzīvais līgums ar vadošo pro-audio tirgotāju Dingdong Audio ir būtisks solis JZ Microphones produkcijas pārdošanas tālākai izaugsmei Ķīnā, Honkongā un Makao. Tas nodrošinās daudz plašāku produkcijas pieejamību tirgū, izmantojot Dingdong Audio plašo pārdošanas kanālu tīklu reģionā, kā arī profesionālu pro-audio servisu,” atzīst JZ Microphones valdes priekšsēdētājs Filips Rajevskis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiso muzeji ceturtdien atklājuši astoņas dziesmas Poker Face izpildītājas Lēdijas Gāgas (Lady Gaga) vaska figūras. Katra figūra ģērbta atšķirīgi, tādējādi akcentējot popularitāti ieguvušās dziedātājas provokatīvo stilu, ziņo Reuters.

Muzeju ķēdes vadība par šo projektu iztērējusi aptuveni 2,4 miljonus ASV dolāru, cerot, ka dziedātājas fani alks aplūkot sava elka atveidojumus vaskā.

Viena no Lēdijas Gāgas fanēm - Ivonna Fema - figūras atklāšanā Londonas muzejā stāstījusi, ka viņu šī dziedātāja iedvesmo: «Viņai ir vienalga, ko kāds domā. Viņa paliek uzticīga sev un ir ļoti iedvesmojoša.»

Pārējās dziedātājas figūras aplūkojamas muzejos Ņujorkā, Lasvegasā, Holivudā, Amsterdamā, Berlīnē, Šanhajā un Honkongā.

24 gadus vecā Lēdija Gāga, kuras īstais vārds ir Stefānija Germanota (Stefani Germanotta), mūzikas pasaulē dominē jau divus gadus, un viņas hītu sarakstā ir arī tādas dziesmas kā Bad Romance un Telephone. Interneta vietnē Facebook dziedātājai ir vairāk nekā 20 miljoni sekotāju. Jāpiebilst, ka dziedātāja ir kļuvusi slavena arī ar saviem ekstravagantajiem gājieniem, piemēram, klavieru aizdedzināšanu un ierašanos uz pasākumu jēlas gaļas kleitā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazai tautai, kāda, protams, ir arī latvieši, nemaz tik bieži negadās, ka kāds tās pārstāvis ir atpazīstams visā pasaulē, tāpēc jāpriecājas par katru tādu cilvēku. Latviešiem šobrīd tāds – visā pasaulē atpazīstams – ir tenisists Ernests Gulbis. To apliecina pat veikalu plaukti – visos Īrijas veikalos, t.sk. Tesco Extra, kuros ir nopērkamas Wilson firmas tenisa raketes, mums miedz ar aci Ernests, savu sajūsmu pauž Īrijas latviešu portāls Baltic Ireland.

«It kā sīkums, tomēr ir patīkami, ka, ejot pa veikalu, no plauktiem uz tevi «skatās» ne tikai Lady Gaga, Justin Bieber vai One Direction zēni, bet arī kāds savējais! Kaut vai tikai pie sevis nodomājot: «O, super! Latvietis!», garastāvoklis noteikti uzlabosies,» raksta portāls.

Ernests Gulbis (dzimis 1988. gada 30. augustā Rīgā) ir profesionāls latviešu tenisists. Viņš ir visu laiku veiksmīgākais Latvijas tenisists.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmuma Mottra ikrus ir iecienījušas vairākas ārvalstu slavenības. Populāri ārvalstīs ir arī citi Latvijas ražojumi. «Mūsu ražojumi ir populāri Anglijā. Mums ir lieliska bāze Londonā, kurai piegādājam savu produkciju. Jūnijā mūsu ikri bija uz galdiem Eltona Džona rīkotajā Balto kaklasaišu ballē ar 700 viesiem. Tos nobaudīja arī Lady Gaga,» otrdien Privātai dzīvei norāda uzņēmuma menedžeris Dmitrijs Tračuks.

Starpnieki, kas iepērk produkciju no Mottra, ikrus piegādā arī Anglijas karaļnamam. Uzņēmuma līdzīpašnieks Sergejs Tračuks ražotni Keķavā izveidoja 2002.gadā. Pašlaik uzņēmumā ir pieci dažāda izmēra baseini zivju audzēšanai.

Mottra ražojumi vietējam tirgum ir pārāk dārgi, tāpēc galvenie ienākumi tiek gūti no eksporta. Latvijā 90 gramus ikru var nopirkt vidēji par 120 Ls.

«Nolēmām paši audzēt stores un sterletes, jo, ņemot zivis no citiem, ir liels risks, ka tās var būt inficētas. Sešus gadus nodarbojāmies tieši ar zivju audzēšanu, tikai 2008.gadā sākām pārdod gatavo produkciju,» atceras menedžeris Dmitrijs Tračuks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Latviešu mūziķis un producents Rick Feds gūst panākumus ASV

Laura Mazbērziņa, 23.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu mūziķis un producents Rick Feds (īstajā vārdā Rihards Fedotovs) aizvadījis veiksmīgu ASV koncerttūri - viņš kļuvis par bungu un perkusiju ražotāju Pearl Drums pārstāvošo mākslinieku un pārsteidzis festivāla SXSW auditoriju ar futūristisku uztāšanos.

Rick Feds atpazīstamību ieguvis kā viens no pasaulē vadošajiem «Ableton PUSH» māksliniekiem. Izmantojot tehnoloģiju piedāvātās iespējas, mūziķis rada novatoriskus, virtuozus un interaktīvus priekšnesumus, kurus novērtē gan mūzikas, mākslas festivāli, gan tādas kompānijas kā - Apple, Samsung, BMW un Volkswagen.

«Tādiem uzņēmumiem kā - Apple, Samsung, BMW un Volkswagen, mēs ar Mārtiņu Dāboliņu un Losandželosā dzīvojošo vizuālo mākslinieci Dejha Ti, esam taisījuši interaktīvas uzstāšanās, kurās integrējam kompānijas ražoto konkrēto produktu, t.i. - jauna produkta prezentācijas nolūkiem mēs varam integrēt to interaktīvā 3D vidē,» komentē Rick Feds, mūzikas producents.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Džastins Bībers (Justin Bieber) un grupa U2 ir starp dziedātājiem, kuri piekrituši veltīt dziesmas īpašam albumam. Tā mērķis būs vākt līdzekļus Japānas postošās zemestrīces un cunami upuriem, ziņo BBC.

Ierakstu kompānija Universal Music albumu, kas būs pieejams tikai digitālā versijā, plāno laist klajā visā pasaulē līdz šīs nedēļas beigām.

Albumā, ar kura palīdzību iegūtā nauda tiks novirzīta Japānas Sarkanajam Krustam, piedalīšoties arī Bon Džovi, Rihanna un, iespējams, arī Lady Gaga.

Saskaņā ar jaunāko Japānas policijas sniegto informāciju zemestrīces un tai sekojošo cunami viļņu dēļ bojā gājuši 9079 cilvēki, bet 12645 tiek uzskatīti par pazudušiem.

«Mēs to darām tikai digitāli, jo tā ir ātrāk,» teicis Universal pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Redakcijas komentārs: Likumpārkāpumi nav bagātības priekšnoteikums

Rūta Kesnere - DB komentāru nodaļas redaktore, 31.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mīti un sazvērestības teorijas, kas nāk komplektā ar absolūtu neuzticēšanos valsts institūcijām, raksturo lielas sabiedrības daļas viedokli. To apliecina arī jaunākā sabiedriskās domas aptauja, kuru veica SKDS, tajā noskaidrots, ka lielākā daļa respondentu uzskata, ka godīgā ceļā Latvijā nav iespējams kļūt bagātam.

Gribētos teikt, ka šāds viedoklis varēja dominēt mežonīgā kapitālisma laikā deviņdesmito gadu vidū un beigās. Taču vairāk nekā 25 gadus pēc neatkarības atjaunošanas uzskats, ka savā valstī bagāts var kļūt, tikai krāpjoties un zogot, ir visai traģisks. Šāds viedoklis, jādomā, sakņojas negatīvajā pieredzē par to, kā notika privatizācija, kas tiešām bija netīrs process, un daudzajos korupcijas skandālos. Tajā pašā laikā nav pamata uzskatīt, ka mūsdienās tikai tā var tikt pie turības. Lai tie nebūtu tikai tukši apgalvojumi, minēšu dažus piemērus, kas ir nevis izņēmumi, bet apstiprina likumsakarības.

Vispirms jau jārunā par daudzajiem Latvijas jaunuzņēmumiem, kas darbojas ar ļoti atzīstamiem finansiāliem panākumiem, kuru pamatā nav nedz blēdības ar nodokļiem, nedz kādas citas mahinācijas. Piemēram, Latvijas audio tehnoloģiju jaunuzņēmums Sonarworks, kura izstrādāto sērijas Reference programmatūru lieto vairāki tūkstoši studiju visā pasaulē, sākot no radošiem entuziastiem līdz pat augstākā līmeņa studijām, ar to darbojas tādi mūziķi kā Maroon 5, Coldplay, Lady Gaga u.c. Tas piecu gadu laikā ir piesaistījis investīcijas divu miljonu apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Vodafone pārdos SFR akcijas 7 miljardu eiro vērtībā

Jānis Rancāns, 04.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas kompānija Vodafone pārdos 44% tās rīcībā esošo Francijas mobilo telefonu operatora SFR akcijas Vivendi. Kopējā darījuma vērtība tiek lēsta 7,95 miljardu eiro vērtībā, raksta BBC.

Šis darījums nodrošinās Vivendi, kas ir Francijas lielākā mobilo telefonu kompānija pilnu kontroli pār SFR, atzīmē BBC. Vivendi jau ir samazinājis savu akciju portfeli, pārdodot tās gan Japānas, gan arī Ķīnas mobilo telefonu operatoriem.

Vodofone ir izlēmusi atbrīvoties no vērtspapīriem tajās struktūrvienībās, kuras tā pilnībā nekontrolē, komentējot šo darījumu norādīja kompānijas pārstāvji.

Vivendi ir viena no lielākajām Francijas kompānijām, tai pieder uzņēmumi, kas nodarbojas ar dažādām lietām, piemēram, tās kontrolētais Universal Music ierakstu izdevējs strādā ar tādiem mūziķiem kā Lady Gaga un Rihanna. Vivendi kontrolē arī datorspēļu ražotājus Activision Blizzard un dažādas televīzijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Redakcijas komentārs: Autortiesību direktīva nonākusi kritikas krustugunīs

Rūta Kesnere - DB komentāru nodaļas redaktore, 28.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no Eiropas Savienības intelektuāļu un interneta lietotāju karstākajiem strīdiem ir par 26. martā Eiropas Parlamentā (EP) pieņemto Direktīvu par autortiesībām digitālajā vienotajā tirgū, kas gan vēl jāpieņem Eiropas Padomē.

Jaunā direktīva paredz, ka turpmāk lielās interneta platformas, piemēram, Youtube, Facebook un Google New, būs tieši atbildīgas par tajās augšuplādēto saturu: tām vajadzēs slēgt vienošanos ar publicētā satura autortiesību turētājiem – ierakstu kompānijām, izdevniecībām un medijiem, nodrošinot pienācīgu atlīdzību izpildītājiem un žurnālistiem, no kuru darba šīs platformas gūst peļņu.

Tāpat paredzēts, ka interneta platformām augšupielādes brīdī būs jāspēj identificēt ar autortiesībām aizsargātu saturu, tādējādi aizliedzot to publicēt bez līguma ar autoru. Jāteic, ka direktīvai ir gan karsti atbalstītāji (piemēram, Lady Gaga), gan asi kritiķi. Vislielākās diskusijas izsauc direktīvas 13. pants, kas paredz, ka tiešsaistes platformas, kurās to lietotāji augšuplādē saturu un dalās ar to, ir atbildīgas, lai šis saturs nepārkāpj autortiesības. Tas nozīmē, ka jebkuras tīmekļa vietnes, kurās ir liels daudzums lietotāju radīta satura (YouTube, Twitter un Facebook) ir atbildīgas par satura izņemšanu, ja tas pārkāpj autortiesības. Lai to īstenotu, tiešraides platformām būs jāizmanto satura atpazīšanas tehnoloģijas jeb augšupielādes filtri. Taču, kā norāda 13. panta kritiķi, šie filtri nespēs atpazīt parodijas un interneta mēmes (attēls, video, teksta fragments, kas ir plaši izplatīts interneta vidē ar nelielām variācijām).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Amerikāņi atzīti par «stilīgāko» nāciju

Jānis Rancāns, 07.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar sociālās vietnes Badoo lietotāju domām, pasaules «stilīgākā» nācija ir amerikāņi, vēsta Reuters.

Sociālā vietne lika 30 tūkstošiem cilvēku no 15 pasaules valstīm, nosaukt viņuprāt zemeslodes «stilīgāko» nāciju.

Pēc vietnes lietotāju domām, amerikāņiem ir pats «stilīgākais» prezidents, «stilīgākie» dziedātāji (Snoop Dog un Lady Gaga), aktieri (Džonijs Deps), režisori (Kventins Tarantīno) un «stilīgākie» tehnoloģiju jomu pārstāvji (Stīvs Džobss).

Amerikāņi arī ir daudz ieguldījuši dažādās «stilīgās» jomās, kā, piemēram, interneta tehnoloģijās, mūzikā un kino.

Otra «stilīgākā» pasaules nācija apdzīvo Brazīliju, trešie ir spāņi, ceturtie – itāļi un piektie - franči.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Sonarworks apgrozījums šogad audzis par 40%

Db.lv, 18.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā radītais profesionālas skaņas digitālās kalibrēšanas uzņēmums Sonarworks noslēdz 2020.gadu ar rekordaugstiem ieņēmumiem, informē uzņēmumā.

Uzņēmuma produktu biznesa līnija ir piedzīvojusi strauju izaugsmi un šobrīd jau vairāk nekā 70 000 studiju visā pasaulē izmanto Sonarworks tehnoloģiju. Globālās pandēmijas ietekmē mūzikas radītājiem nācās pielāgot savus darba apstākļus mājas studijās un Sonarworks inovatīvā tehnoloģija izrādījies risinājums lai nodrošinātu inženieriem nepieciešamos darba apstākļus.

Sagaidāms, ka Sonarworks 2020. gada apgrozījums pārsniegs 3,7 miljonus euro, kas ir par 40% vaiāk kā 2019. gadā. Uzņēmums plāno paplašināt produktu klāstu patērētāju elektronikas segmentā, jo papildus izaugsmei mūzikas radītāju segmentā paplašinās arī uzņēmumu interese par licencēšanas iespējām mūzikas klausītāju segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Makroekonomika

Štiglics: ražošana jāaizmirst; ekonomiku izglābs pakalpojumi

Guna Gleizde, LD, 29.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieilgušo ekonomisko krīzi, tāpat kā Lielo depresiju pirms 80 gadiem, izraisījušas strukturālas pārmaiņas ekonomikā: tagad attīstīto valstu tautsaimniecība no tādas, kas balstās uz ražošanu, pārtop par tādu, kuras pamatā ir pakalpojumi.

Tā uzskata pazīstamais ekonomists un Nobela prēmijas ieguvējs Džozefs Štiglics, atgādinot, ka gluži tāpat pagājušā gadsimta 30. gados ASV un Eiropas ekonomiku fokuss mainījās no lauksaimniecības uz ražošanu, šodien vēsta žurnāls LD.

Džozefs Štiglics kopā ar savu kolēģi Kolumbijas universitātē Brūsu Grīnvaldu pēdējos gados strādā pie alternatīvas teorijas par to, kas izraisīja Lielo depresiju un esošo ekonomisko lejupslīdi. Viņš izvēlējies visai neierastu kanālu savas un B. Grīnvalda notikumu versijas publiskošanai, proti, dzīvesstila žurnālu Vanity Fair, kas blogosfērā izraisījis nievas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divas leģendas - Miks Džegers (The Rolling Stones) un Deivs Grouls (Foo Fighters) - nu pat izdevis singlu, kura video centrā redzams Latvijas ražotāja "JZ Microphones" mikrofons.

"Pasaules slavenā grupa "The Rolling Stones" kopš vasaras strādāja pie albuma, kura ierakstos tiek izmantoti vairāki "JZ Microphones" produkti. Pirms dažām dienām tika publiskota dziesma "Eazy Sleazy", kurā izmantots "JZ Microphones" modelis "Vintage 67", kā arī videoklips, kurā piedalās gan Miks Džegers, gan grupas "Foo Fighters" līderis, solists Deivs Grols, kura mūziķa karjera sākās leģendārajā grupā "Nirvana"," stāsta ieraksta producents Mats Klifords ( Matt Clifford).

"Mēs diezgan bieži saņem ziņas no pasaules mēroga mūzikas zvaigžņu producentiem, ka studijas ierakstos izmantoti "JZ Microphones". Taču šie veiksmes stāsti paliek aizkadrā, jo mums nav tiesību publiskot foto vai video no ierakstu studijām, kurās redzami tādi mūziķi kā Lady Gaga vai Bono (U2) un citi ar mūsu mikrofoniem. Lielajām zvaigznēm ir reklāmas līgumi ar globālajiem zīmoliem, kas viņiem aizliedz parādīties ar citiem zīmoliem, neskatoties uz to, ka mūzikas studijā viņi lieto tieši mūsu mikrofonus. Mika Džegera video ir īpašs ar to ka, ka šoreiz mūsu ražotais mikrofons ir teju pašā video klipa centrā! Šī ziņa ir satricinājusi mūzikas industriju. Lai arī esam pazīstami profesionālajā vidē, tomēr esam mazs ražotājs no Latvijas, un te pēkšņi esam kopā ar vienu no pasaulē lielākajām mūzikas zvaigznēm Miku Džegeru (Rolling Stones) un Deivu Groulu (Foo Fighters).Daudzi brīnās, kā tik mazas valsts un relatīvi maza ražotāja produkts var nonāk pasaules mēroga zvaigžņu priekšā? Manuprāt, pasaule ir nogurusi no lielajiem industrijas milžiem, zīmoliem, kas definē modi, tehnoloģiju un audio industriju. Cilvēki meklē ko jaunu, savādāku, iespējams, labāku un īpašāku, lai veicinātu savas radošās vēlmes. Latvija ir unikāla, jo pro-audio industrijā ir vairāki šādi veiksmes stāsti – "Game Changer Audio", "Sonarworks", "Erica Synths", "Reflector Audio" un mēs – "JZ Microphones". Šobrīd no ASV skata punkta, Eiropā pro-audio industriju definē divas valstis – Vācija un Latvija,"" komentē "JZ Microphones" valdes loceklis Andri Ēvelis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Šķiršanās Krievijas oligarhu gaumē – dārgākā vēsturē

Jānis Rancāns, 19.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas oligarha Dmitrija Ribolovļeva šķiršanās no sievas kļuvusi par visdārgāko vēsturē - abu pušu advokāti uzsākuši iespaidīgu cīņu par milzīgajiem īpašumiem, raksta worldcrunch.com.

Bijušais pāris cīnās par tādiem «sīkumiem» kā topošais Versaļas pils atveidojums Ženēvas ezera krastos, ar pazemes baseiniem, sporta zālēm un mākslas darbu kolekciju. Šķiršanās prāva celtniecību grandiozajā projektā ir apturējusi. Tāpat cīņa notiek par divām 211 miljonus dolāru vērtām vasarnīcām Šveicē, 24 miljonus dolāru vērtu māju pie Elizejas laukiem Parīzē, jahtām, lidmašīnām utt.

D. Ribolovļevs savus finanšu līdzekļus un vērtspapīrus pārvedis uz Kipras bankām. Sievas advokāti uzsver, ka tādējādi viņš centies šos līdzekļus paslēpt un apgalvo, ka Kipras banku kontos D. Ribolovļevam izdevies nobēdzināt 12 miljardus ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Sonarworks piesaista 6 miljonus dolāru investīcijas

Db.lv, 14.07.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas audio tehnoloģiju inovators, profesionālas skaņas digitālās kalibrēšanas uzņēmums Sonarworks noslēdzis papildus finansējuma raundu, investīciju fonda Almaz Capital (ASV) vadībā piesaistot 6 miljonus dolāru.

Raunda noslēgšanā piedalījās arī līdzšinējie investori Karma Ventures un Proks Capital, kā arī jaunie investori Trind Ventures, Smart Growth VC, LLC., Wiser Financial Advisors OÜ, un biznesa eņģeļi Cesar Lamschtein un Victor Yun. Papildus finansējums ļaus Sonarworks paplašināt SoundID mašīnmācīšanās tehnoloģiju integrāciju patērētāju elektroierīcēs visā pasaulē.

2020. gada sākumā Sonarworks prezentēja savu jaunāko tehnoloģijas sasniegumu - SoundID - tā tika izziņota lielākajā tehnoloģiju izstādē pasaulē CES 2020, kas katru gadu norisinās Lasvegasā, ASV.

SoundID ļauj izveidot katram lietotājam personalizētu skaņas profilu, balstoties uz klausītāja dzirdi un individuālajām skaņas vēlmēm. Šī tehnoloģija strauji guva starptautisku industrijas interesi un atzinību. Nepilna gada laikā tirgū jau parādījās pirmie produkti ar SoundID integrāciju. Sonarworks uzsāka sadarbību ar ikonisko amerikāņu zīmolu Gateway, integrējot skaņas tehnoloģiju jaunākajos uzņēmuma planšetdatoros. Tāpat SoundID tehnoloģija jau atrodama austiņu ražotāja Monoprice premium zīmola Monolith bezvadu austiņās, kā arī pirmajās bluetooth bezvadu Drop Panda audiofīlu kategorijas austiņās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cēsu alus darītavā prezentēta apģērbu kolekcija #CĒlimited, kas tapusi sadarbībā ar latviešu modes dizaineri Fjodoru Podgorniju, pasaules līmeņa modes zīmola Fyodor Golan radītāju, informē Cēsu alus.

Radošā sadarbība rezultējusies apģērbu un aksesuāru kolekcijā, kas tapusi dizainerim iepazīstot Cēsu daudzveidīgo dzērienu darītavu un alus brūvēšanas pasauli. Kolekcija radīta, izmantojot ilgtspējīgu pieeju – apģērbi šūti no atkārtoti pārstrādātiem materiāliem, efektīvi izmantojot auduma atgriezumus aksesuāru šūšanai, kā arī apģērbi šūti Latvijā.

Kolekcijas galvenais iedvesmas avots ir Cēsu darītavā uz vietas izstrādātā skārdeņu prese, kas sagatavo izlietotās skārdenes nodošanai uz pārstrādi, turklāt sapresētās skārdenes veido interesantus un unikālus rakstus. Šie raksti ir uzdrukāti uz dažādiem audumiem, kas iestrādāti #CĒlimited kolekcijas apģērbos un aksesuāros. Arī lielākā daļa šo audumu atgriezumu ir izmantoti mazākos aksesuāros, piemēram, jostas somās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Markam Cukerbergam (Mark Zuckerberg), kuru lielākā daļa no mums zina kā interneta sociālā tīkla Facebook vadītāju, tikko palikuši 29 gadi. Par godu tam publicējam dažus interesantus faktus par šo personību, kuri ne visiem ir zināmi.

1. Ierakstiet @[4:0] Facebook komentārā, un parādīsies Marka Cukerberga vārds.

2. Facebook nav iespējams bloķēt Marku Cukerbergu. Dodieties uz http://www.facebook.com/zuck un izmēģiniet.

3. Pusaudža vecumā Marks bija ateists.

4. Markam un viņa māsam patika joki. Tā, piemēram, Marks un viņa māsa Randi izspēlēja joku 1999. gada Vecgada vakarā. Šajā laikā visi bija noraizējušies par Y2K, teoriju, ka datora datu programmēšanas kļūda varētu sagraut daudzas no datorizētajām sistēmām pasaulē, iestājoties 2000. gadam. Marks zināja, ka viņa vecāki ir satraukušies par Y2K, tādēļ kopā ar māsu sagaidīja precīzi pusnakti un tad atslēdza mājai elektrību, tādējādi liekot vecākiem domāt, ka bailes par Y2K ir piepildījušās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

12 gadīgs amerikāņu skolnieks Greisons Čens (Greyson Chance), izpildot Lady Gaga dziesmu Paparazzi, skolas pasākumā, kļuvis par superzvaigzni video portālā YouTube.

Viņa izpildījums YouTube ir noskatīts vairāk nekā 11 miljonus reizes. Viņš arī ticis uzaicināts uz TV šovu The Ellen Degeneres Show, kurā viņu izjautāja 11 Grammy saņēmusī aktrise Elēna Dedženeresa (Ellen DeGeneres).

«Saņēmu SMS no mammas, lai steidzami pazvanu, jo esmu saņēmis uzaicinājumu uz TV šovu,» sacīja G. Čens.

Viņš piebilda, ka tagad skolā viņš ir kļuvis populārs un arī saņēmis pāris jaunu telefonu numuru no klasesbiedrenēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nakts trases, skrējiens pēc miljona, laivu braucieni un sniegavīru velšana – tās ir tikai dažas no aktivitātēm, kurās piedalās SIA Stenders darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo 12 mēnešu laikā pelnošākā grupa pasaulē ir bijusi U2, kas nopelnījusi 130 miljonus ASV dolāru, liecina Forbes.com apkopotā informācija.

Otro vietu ar 114 miljoniem ASV dolāru ieņem rokeri AC/DC, viņiem seko Bejonse Noulza, kura nopelnījusi 87 miljonus ASV dolāru.

Top10 iekļuvušas arī tādas dziedātājas kā Britnija Spīrsa un Madonna, kuras atrodas attiecīgi piektajā un astotajā vietā.

Forbes.com pelnošāko mūziķu saraksts (2009.gada jūnijs - 2010.gada jūnijs):

* 1. U2: 130 miljoni ASV dolāru

* 2. AC/DC: 114 miljoni ASV dolāru

* 3. Bejonse Noulza: 87miljoni ASV dolāru

* 4. Brūss Springstīns: 70 miljoni ASV dolāru

* 5. Britnija Spīrsa: 64 miljoni ASV dolāru

* 6. Jay-Z: 63 miljoni ASV dolāru

* 7. Lady Gaga: 62 miljoni ASV dolāru

Komentāri

Pievienot komentāru