Brāļu Mareka un Mikus radītais zīmols Red Sun Buffet jau četras vasaras noturējies Liepājas pludmalē, piesaistot arī sekotājus.
Uzkrātā četru gadu pieredze kafejnīcu biznesā šovasar vainagojusies ar pirmo peļņu. Eksperiments ar kokteiļbāru, kas darbojas līdzīgi klubam, pāraudzis nopietnā uzņēmējdarbībā, kuras galvenais balsts ir pludmales bāri. Ļoti veiksmīga izrādījusies arī jaunākā ideja par īpašu suvenīru sēriju ar devīzi I Love Liepaja, atzīst Mikus un Mareks Alberti. Liepājai aktīvāk sevi jāreklamē, domā abi brāļi, kuri pārcietuši ne vienu vien skarbāku biznesa vēja brāzmu, tomēr azartu un uzņēmību veidot Liepāju par vasaras galvaspilsētu nav zaudējuši.
Pirms četriem gadiem Liepājā izveidotajam kokteiļbāram Red Sun Buffet sākumā piepulcējās viena, bet šovasar – jau divas pludmales kafejnīcas. Ja pirms četriem gadiem viņiem bija pirmais pludmales bārs Liepājā, tad šogad tādu bija jau seši. Konkurence ir laba lieta, saka brāļi. Vienīgā nelaime – cilvēku paliek arvien mazāk. No tā gan necieš suvenīru bizness - pirmo peļņu Red Sun Buffet tīkla saimniekiem nesusi arī ideja par Liepājas suvenīru sēriju. Devīze I Love Liepāja rotā krūzītes, pildspalvas, krekliņus, konfektes, cepurītes un vēl daudz citu suvenīru. Nākamgad tai tiks veltīta vesela apģērbu kolekcija, sola brāļi.