Pēc nesaņemta pasūtījuma kāds Latvijas uzņēmējs sašūpojis laba servisa stūrakmeni, kas paredz, ka klients vienmēr ir pirmajā vietā.
Uzņēmums Carat saistībā ar stikla sienu demontāžas un uzstādīšanas nepieciešamību sazinājies ar jau vairākkārtēju sadarbības partneri — kompāniju Stikla Studija. Elektroniskā sarakstē uzzinot, ka izmaksas par vienas dienas darbu būs 350 Ls (ietverot nodokļus), uzņēmums aizrādījis, ka šāda summa ir «visnotaļ dīvaina» un par šādu cenu no pakalpojuma nolēmis atteikties.
Kā DB pastāstīja Stikla Studijas pārstāvis Guntars Zeics, viņaprāt, šāda atbilde esot pilnīgi normāla. «350 Ls dienā ir tas, kā mēs pelnām. Ja kāds nevar apmaksāt mūsu pakalpojumus, tad tā arī vajag teikt. Nav korekti citam uzņēmumam jaukties iekšā tajā, cik mūsu uzņēmums pelna vai grib pelnīt un teikt, ka tas ir dīvaini. Esmu savā e-pastā viņiem pretī pavaicājis tieši to pašu.»
Par attiecīgo summu – 350 Ls – tiekot apmaksāts transports un strādājot vismaz divi cilvēki, turklāt esot jāņem vērā fakts, ka viens stikla panelis sver ap 100 kg un konkrētajā gadījumā veicamā darba apjoms esot bijis diezgan pamatīgs. «Protams, mēs varam to darīt arī nedēļu. Vai tādā gadījumā summa liktos adekvātāka?» piebilda G. Zeics.
Jāpiebilst, ka starp Stikla Studijas klientiem ir DnB NORD banka, Tirdzniecības centrs MOLS, GALERIJA CENTRS, DOME Hotel SPA, VOLVO salons, BITE Latvija birojs, Viesnīca Rūmenes muiža u.c.