Pēc tūrisma aģentūras Kolumbs un ceļojumu biroja Averoja apvienošanās 2013. gada sākumā uzņēmumiem zdevies palielināt konkurētspēju un nostiprināt tirgus pozīcijas Latvijā, informē uzņēmumu pārstāvji.
Kopējais tirgus pieaugums pērn bija 2%. Kolumbs un Averoja sekmīgi noturējās virs tirgus līmeņa, sasniedzot 24,5 miljonu eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 12% lielāks nekā 2013. gadā. Peļņas rādītājs audzis par 76%, sasniedzot 152,7 tūkstošus eiro. 2014. gadā abi uzņēmumi kopā savu tirgus daļu palielinājuši par 11,6%.
Aģentūras ir tirgus līderi gan pēc kopējā apgrozījuma, gan pēc pārdoto avio lidojumu skaita.
Kolumbs un Averoja arī 2015. gadā turpina aktīvu darbu, koncentrējot resursus tehnoloģiju attīstībai, veiksmīgai dalībai valsts iepirkumos komandējumu braucieniem, jaunu korporatīvo klientu un ienākošā tūrisma klientu piesaistei.
Lai vēl vairāk uzlabotu klientiem piedāvāto produktu konkurētspēju un servisa kvalitāti, abi uzņēmumi pievienojušies starptautiskai tūrisma ķēdei ITP Travel Management.