http://db.lv/uploads/ck/images/Clipboard01(333).jpg
«Visvairāk ir pieaudzis dīzeļdegvielas patēriņš, aktīvāk sākuši strādāt kravas auto, dzīvība atgriezusies arī celtniecībā. Manuprāt, tas ir signāls, kas norāda uz ekonomikas attīstību – pieaug tranzīts, tiek pārvadāts vairāk preču,» Lukoil šefs atzinis intervijā portālam BNN.lv.
Attiecībā uz izmaiņām, ko degvielas nozarē varētu, rosināt jaunā valdība un Saeima, H. Kogans ir piesardzīgs, atzīmējot, ka Lukoil šogad nodokļos samaksājis jau tuvu 50 miljoniem latu. «Vistu, kas dēj zelta olas, nevajadzētu rosināt uz kardinālām pārmaiņām. Ja arī valdība plāno pārskatīt nodokļus, tad pilnīgi noteikti nevajadzētu ķerties klāt degvielas akcīzes nodoklim. Tas būtu sitiens pa visu ekonomiku, jo, pieaugot degvielas cenām, pieaugs arī kopējo patēriņa preču cenas,» brīdina H. Kogans.
Viņš arī atklāj, ka Lukoil nepiedalās sarunās par Mažeiķu rūpnīcas iegādi. «Cik man zināms, poļi par rūpnīcu grib nesamērīgi lielu naudas summu – 3 miljonus, tāda cena ne tuvu neatbilst rūpnīcas tagadējai vērtībai,» uzsver H. Kogans, piebilstot, ka pašlaik virs Mažeiķu naftas ir savilkušies lieli melni mākoņi un šobrīd ne tikai Mažeiķiem, bet visām naftas pārstrādes rūpnīcām marža esot mīnusos.