Mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka uzņēmuma klientu centri visā Latvijā ir atvērti, jo uzņēmums spēj nodrošināt, ka tajos no 11. oktobra strādā vakcinēti klientu konsultanti.
Visi klientu centri strādā saskaņā ar valdības apstiprinātājiem nosacījumiem tirdzniecības organizēšanai ārkārtējās situācijas laikā un tirdzniecības centru, kuros atrodas “Tele2” klientu centri, izstrādātajiem noteikumiem.
Kā atzīst uzņēmumā, tie klientu centru darbinieki, kuri šobrīd vēl nav pabeiguši vakcinēšanās kursu, turpinās apkalpot klientus pa telefonu – līdzīgi kā 2020. gada pavasarī, kad “Tele2” pārkvalificēja aptuveni 150 darbiniekus, nodrošinot viņus ar visu nepieciešamo, lai varētu veikt darbu attālināti.
“Mums šobrīd ir vakcinēti vairāk nekā 85% mūsu klientu centru speciālistu un tuvākajā laikā šis procents augs. Lai nodrošinātu klientu centru sekmīgu darbību, pārplānojām savus resursus tā, lai visos klientu centros būtu optimāls darbinieku skaits un tie varētu apkalpot klientus arī klātienē,” stāsta “Tele2” mazumtirdzniecības vadītāja Jana Logina.
“Tele2” kopumā ir 33 klientu centri visā Latvijā. Ik mēnesi klientu centrus apmeklē aptuveni 200 000 klientu.
“Ievērojot valdības noteikumus, tirdzniecības centros, kuros netiek nodalītas vakcinēto un nevakcinēto cilvēku plūsmas, klātienē apkalposim tikai tos klientus, kuri var uzrādīt Covid-19 sertifikātu. Šādā situācijā klientus, kuri vēl nav vakcinējušies, aicinām izmantot iespēju iegādāties mūsu preces un pakalpojumus attālināti, izmantojot “Tele2” interneta veikalu, mobilo lietotni vai pašapkalpošanās portālu,” saka Jana Logina.