Lietuviešu zemo cenu sporta klubu ķēde Lemon Gym šogad Rīgā plāno atvērt četrus sporta klubus, investējot 1,5 miljonus eiro, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Konkurenti jauna tirgus dalībnieka parādīšanos vērtē pozitīvi, taču piebilst, ka tā piedāvātā koncepcija katram sportotgribētājam nederēs.
Pērn UAB Impuls LTU atvēra pirmos zemo cenu sporta klubus Lemon Gym Viļņā un gada nogalē to dalībnieku skaits sasniedza 6000. Redzot, ka Lietuvā ir pieprasījums pēc šādiem sporta klubiem, kompānija saskatīja biznesa potenciālu arī Latvijā, stāsta Vidmants Šugždinis (Vidmantas Šiugždinis), UAB Impuls LTU un SIA Gym LV vadītājs.
Rietumeiropā un ASV attīstās zemo cenu sporta klubu koncepcija; to cena ir vismaz divreiz zemāka nekā vidēji tirgū. «Vidējā cena tirgū ir 40 līdz 50 eiro, mūsu piedāvājums – 19 līdz 29 eiro. Šādu cenu piedāvāt mums ļauj tas, ka zemo cenu sporta klubos nav baseina, saunas un grupu nodarbības, pamatpakalpojums ir trenažieru zāle. Šobrīd lielākā daļa mūsu biznesa ir premium sporta klubi, bet ievērojami attīstās zemo cenu bizness. Šajā virzienā redzam plašas iespējas,» stāsta V. Šugždinis.
Visu rakstu Lietuvieši nāk ar ambīcijām sporta klubu biznesā lasiet 12. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.