Portāls db.lv šoreiz ielūkojas jauna produkta - velonovietnes tapšanas procesā uzņēmumā Grey Nut!
Velonovietne darbojas sekojoši - riteņbraucējs sākotnēji sistēmā ir izveidojis kontu, padarot telefona numuru par atslēgu. Tad viņš piebrauc pie velonovietnes. Tad viņš izvēlas kartē, kurā vietā atrodas velonovietne, izvelk ķēdi cauri velosipēda priekšējam ratam un rāmim un saslēdz. Ķēdei iekšpusē ir vads un sensori, kas jūt vibrāciju vai zāģēšanu, un padod ziņu operatoram, darbības principu skaidro uzņēmuma vadītājs Kristiāns Līcis.
Jaunākajai versijai tiek iebūvēta arī kamera. Patlaban uzņēmumam norisinās sarunas arī ar apdrošinātājiem par potenciālo sadarbību un to, ka visi velosipēdi, kas tiek novietoti velonovietnē, nākotnē varētu tikt apdrošināti.
Līdzekļi novietnes attīstībai piesaistīti no Latvijas Universitātes biznesa inkubatora un draugiem.lv.
Velonovietnes tapšanas gaitu iespējams aplūkot galerijā augstāk!
#1/19
Velonovietne Latvijā top no nulles, stāsta Kristiāns Līcis.
#9/19
Ķēde, ko ieliek slēdzenē. Ķēde tiek ievietota speciālā auduma apvalkā.
#12/19
Patlaban uzņēmums sācis arī sarunas ar vairākiem uzņēmumiem, kas nākotnē potenciāli varētu būt tā klienti un izvietot velonovietnes darbiniekiem. Doma veidot velosipēda novietni radās pirms 2,5 gadiem, kad tika izdomāta velosipēda signalizācija. To attīstot radās ideja izveidot velonovietni.
#13/19
Novietnes iekšpuse. Kopš sākotnējās versijas līdz pašreizējai ir izveidotas četras šīs velonovietnes versijas.
#16/19
Pagaidām Rīgā vēl šādas novietnes nav uzstādītas, taču šajā gadā jābūt vismaz pieciem pilotprojektiem, stāsta K. Līcis.
#18/19
Pamata komplekts novietnei maksā no 3000 eiro un paredzēts, ka par to maksās uzņēmumi, kas sadarbosies ar Grey Nut - riteņbraucējiem, kas vēlēsies novietot velosipēdu, visdrīzāk nebūs par to jāmaksā.