Šajā piektdienā portāls db.lv piedāvā saviem lasītājiem ielūkoties organiskās kokvilnas ražošanas uzņēmuma Orgamint Home ražotnē!
Kompānijas pārstāve Inguna Žurgina stāsta, ka lielākais uzņēmumā saražotās produkcijas apjoms tiek eksportēts.
Viņa uzsver, ka mazajiem ražotājiem Latvijā nav viegli izdzīvot, jo nepieciešami būtiski līdzekļi, lai reklamētu preci, piemēram, izstādēs un citur. Tomēr maza uzņēmuma priekšrocība ir tā elastība, kas ir būtisks nosacījums, lai spētu konkurēt Eiropas tirgū. Lielākais uzņēmuma saražotās produkcijas apjoms ir no organiskās kokvilnas. Kompānija ražo arī lina izstrādājumus, tomēr to vēl nav tik daudz kā no organiskās kokvilnas.
Kā top organiskās kokvilnas gultasveļa, skaties galerijā augstāk!
#3/28
Pēc tam izveidotais variants tiek drukāts uz auduma un izmēģināts, kā tas izskatās dzīvē.
#5/28
Sietspiedei ir trīs krāsas, tādēļ katru reizi veidojas savādāks raksts, tādējādi šī gultasveļa tiek ražota ierobežotā daudzumā.
#8/28
Organiskās kokvilnas novākšanas un ražošanas veids ir savādāks nekā parastai kokvilnai, stāsta I. Žurgina. Tādēļ organiskā kokvilna maksā dārgāk - aptuveni 7-14 eiro par metru, salīdzinot ar parasto kokvilnu, kas maksā 1-3 eiro par metru.
#9/28
Tādēļ organiskā kokvilna maksā dārgāk - aptuveni 7-14 eiro par metru, salīdzinot ar parasto kokvilnu, kas maksā 1-3 eiro par metru.
#13/28
Apdarei tiek izmantotas Latvijas uzņēmumā Lenta ražotās mežģīnes, kas rada izbrīnu ārzemēs.
#14/28
Šūšanas cehs. Tiek šūta gultasveļa. Gultas veļu šuj arī klientam nepieciešamajā nestandarta izmērā.
#16/28
Linam tiek vilkts ārā diegs, lai saglabātu taisnā diega virzienu.
#17/28
Audums uzņēmumā tiek plēsts ar rokām, nevis griezts. Tādā veidā saglabājas auduma taisnais diegs un pēc mazgāšanas to būs iespējams skaisti salocīt. Tā ir seno laiku gudrība, stāsta I. Žurgina.
#24/28
Uzņēmums lielāko daļu produkcijas eksportē uz Vāciju, Lielbritāniju, Beļģiju, Franciju un Krieviju, tomēr lielākais klients ir Vācija, kur preces tiek tirgotas konceptveikalos astoņās pilsētās.
#25/28
Gatavā produkcija. Šī ražotnē ir tā saucamā showroom daļa, kur atrodas jaunās kolekcijas preces.
#26/28
I. Žurgina stāsta, ka uzņēmums patlaban neskatās uz Skandināvijas valstīm, jo šajos tirgos ir grūti ieiet. Liela daļa pircēju iepērkas internetā, taču, lai līdz šiem klientiem tiktu, ir jāiegulda liels darbs.
#27/28
Vācijā, savukārt, populāra ir katalogu pārdošana - taču pircējiem ir būtiski arī aptaustīt preci pirms pirkšanas.