Iepirkšanās centra Olympia 2007. gada apgrozījuma pieaugums (neskaitot Rimi) ir bijis 12,9 milj. latu, kas ir par 30,2% vairāk nekā 2006. gadā, liecina sniegtā informācija medijiem.
Gada laikā apgrozījums esot pieaudzis visās nozarēs. Attiecībā pret iepriekšējo gadu lielākais pieaugums bijis pakalpojumu nozarē, kur apgrozījums ir dubultojies, tāpat vērā ņemams apgrozījuma pieaugums bijis veikaliem, kas nodarbojas ar skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšanu vai preču tirdzniecību (+71%).
Apgrozījums audzis arī aksesuāru nozarē (+52%), elektronikas nozarē (+45%), apavu nozarē (+32%) un ēdināšanas nozarē (+31%).
''Straujajam apgrozījuma pieaugumam ir vairāki iemesli,'' stāstīja i/c Olympia direktors Andris Reņģītis, paskaidrojot: ''Pirmkārt, 2007. gadā i/c Olympia tika atvērti vairāki jauni veikali, piemēram, viens no lielākajiem elektronikas un datortehnikas veikaliem Latvijā – BMS Megapolis, arī vairāki apģērbu un apavu veikali. Līdz ar to pašlaik i/c Olympia iznomātā platība ir lielākā tās pastāvēšanas vēsturē. Jāpiebilst, ka šī gada laikā plānojam iznomāt visas iepirkšanās centra telpas. Otrkārt, pieauguma apjomu sekmējusi arī kopējā pieauguma tendence visā mazumtirdzniecības nozarē. 2007. gada pirmajos 9 mēnešos Latvija pat bija pirmajā vietā Eiropā mazumtirdzniecības apgrozījuma pieauguma ziņā.''
2007. gada Ziemassvētku laikā i/c Olympia veikalu apgrozījums (neskaitot RIMI), salīdzinot ar 2006. gada Ziemassvētku laiku, pieaudzis par 32,6%.
Kopējais 2007. gada decembra i/c Olympia (neskaitot RIMI) apgrozījums bijis 1,7 milj. latu un tas ir lielākais apgrozījums visa i/c Olympia vēsturē. Lielākais pieaugums bijis skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzēju un preču tirdzniecības nozarē, kā arī pakalpojumu un elektronikas nozarēs. Šajās nozarēs pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējiem Ziemassvētkiem, svārstījies no 60% līdz pat 200%.
No 2005.gada iepirkšanās centrs pieder investīciju fondam Baltic Property Trust Optima (BPT Optima).