Indiešu autogigantam Tata piederošais britu Jaguar cer ar jauno XJ modeļa paaudzi sapurināt uzpūtīgos vācu premium zīmolus.
Jaguar Cars izpilddirektors Maiks O Driskols vairākiem britu medijiem ir norādījis par jaunā Jaguar milzīgo potenciālo, ar ko turpmāk varēs daudz agresīvāk cīnīties pret vācu premium zīmoliem, it īpaši pret Mercedes un BMW.
Galvenais trumpis ar ko pievilināt Jaguar fanus, kā arī tos, kuri nekad Jaguar virzienā nav pat mēģinājuši skatīties - ir dizains. Iespējams, ka priekš Jaguar zīmola šis ir visu laiku drosmīgākais un netipiskākais izskats. Godīgi sakot, nav jau arī tā, ka visi Jaguar cienītāji un pazinēji korī aplaudē par dizainera Jana Kaluma netipisko XJ dizainu valodu, kurā ir parādījuši līdz šim ar Jaguar marku nesaistīti elementi. It īpaši tas attiecas uz priekšējo un aizmugurējo lukturu formām. Tiesa, automašīnas koptēls ir patiesi iespaidīgs un nav ne mazākās šaubas, par Jaguar identitāti.
Britu limuzīna dzinēju sarakstā vispirms atradīsim vienu dīzeli un divus benzīnmotorus. Benzīna motoru piedāvājumā būs 385 ZS jaudīgais piecu litru atmosfēriskais benzīnmotors, kā arī 5 litru V8 kompresormotors ar 510 zirgspēkiem. XKR un XFR modeļos sastopāmā spēkstacija Jaguar XJ modeli līdz 100 km/h aizvizinās 4.9 sekundēs, vidēji patērējot 12.1 litrus benzīna. Turpretim dīzeļmotoru pozīcijas aizstāvēs labi zināmais trīs litru V6 biturbo dīzeļdzinējs ar 275 ZS lielu jaudu, un tikai septiņu litru lielu vidējo degvielas patēriņu.
Tirdzniecībā britu jaunais brīnumauto nonāks 2010. gada pavasarī.