Ražošana

Izstrādājot jaunu produktu, Silvanols plāno palielināt uzņēmuma apgrozījumu

Monta Glumane,21.09.2018

Jaunākais izdevums

Latvijas zaļās farmācijas uzņēmums Silvanols papildinājis GoRespiro produktu līniju un radījis jaunu balzamu elpceļiem GoRespiro Kids, informē uzņēmums.

Ar šo produktu līnijas paplašināšanu 3 gadu laikā plānots celt uzņēmuma apgrozījumu par apmēram 150 tūkstošiem eiro. Produkts izstrādāts, balstoties uz «Silvanols» Pētniecības un attīstības nodaļas ekspertiem, bez papildu ieguldījuma ārējos resursos.

«GoRespiro» kapsulu formā ir dabas vielu komplekss elpceļu veselībai, kas iepriekš bija pazīstams ar nosaukumu «Astmosil» un 2014. gadā saņēma Eksporta un inovāciju balvu kategorijā «Inovatīvākais produkts».

Sadarbībā ar Latvijas medicīnas iestādēm un augstskolām «Silvanols» ir veicis «Astmosil» jeb «GoRespiro» efektivitātes novērojumus, ko veica Latvijas Universitātes un Rīgas Stradiņu universitātes pētnieki.Novērojuma tiešās izmaksas veido summu aptuveni 20 tūkstošu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas zaļās farmācijas uzņēmums Silvanols kopā ar Olainfarm piedalījies farmācijas nozares starptautiskajā izstādē CPhI Worldwide 2019, Frankurtē. Silvanols izstādes laikā noslēdzis sadarbības līgumu par produkta GoRespiro izplatīšanu Portugālē.

Starptautiskajā izstādē CPhI Worldwide 2019 Silvanols ar esošajiem Eiropas partneriem no Polijas, Grieķijas, Rumānijas, Ukrainas un Serbijas pārrunājis līdzšinējo sadarbību un produktu portfeļa attīstību. Gan esošie, gan potenciālie klienti iepazīstināti ar 2018. gadā pabeigtā GoRespiro kapsulu (uzlabots Astmosil, balstoties uz zinātnisku pamatojumu) klīniskās efektivitātes un drošības novērojuma rezultātiem. Un Silvanols izstādes laikā noslēdzis sadarbības līgumu par produkta GoRespiro izplatīšanu Portugālē.

Potenciālā sadarbība veidojas arī ar Marokas, Ungārijas un Vācijas farmācijas nozares pārstāvjiem, informē uzņēmumā.

Kopumā izstādes ietvaros trīs dienu laikā Silvanols pārstāvji izveidojuši teju 200 biznesa kontaktus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas farmācijas uzņēmums SIA «Silvanols» pagājušajā gadā strādāja ar neto apgrozījumu 4,587 miljonu eiro apmērā, kas bija par 5,7% mazāk nekā 2016.gadā, vēsta «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmuma peļņa samazinājusies straujāk - četras reizes, un pēc pēc nodokļu nomaksas bija nepilni 64 tūkstoši eiro.

Salīdzinājumam - 2016.gadā SIA «Silvanols» apgrozījums bija 4,865 miljoni eiro, un tā peļņa pēc nodokļiem bija 255 tūkstoši eiro.

Uzņēmuma 2017.gada pārskatā, kas pieejams «Lursoft», norādīts, ka apgrozījums samazinājies tāpēc, ka samazinājusies kontraktražošana; 2016.gadā SIA «Silvanols» īstenoja apjomīgu vienreizēju pasūtījumu.

SIA «Silvanols» pagājušajā gadā Latvijā realizēja produkciju 3,180 miljonu eiro apmērā, Eiropas Savienības valstīs, kur tā lielākie tirgi ir Igaunija un Polija, pārdota produkcija 1,251 miljona eiro apmērā, bet citās valstīs realizēta produkcija 157 tūkstošu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot daļu no uzņēmuma stratēģijas kļūt par vadošo uztura bagātinātāju ražotāju Baltijas valstīs, zaļās farmācijas uzņēmums Silvanols paplašina pārdošanas komandu Lietuvā un atver biroju Kauņā.

Plānots, ka 2021. gada nogalē Silvanols apgrozījums Lietuvas tirgū sasniegs 150 000 eiro un 2022. gadā plānotais bruto apgrozījums – 750 000 eiro.

"Mēs nodrošināsim plašāku produktu sortimentu gan aptieku tīklos, gan digitālajā vidē," norāda Silvanols valdes priekšsēdētāja Liene Puriņa.

Līdz šim Silvanols Lietuvas tirgū nodrošināja produktu pieejamību izmantojot A/S Olainfarm ārpakalpojumu pārstāvniecības atbalstu.

Uzņēmums arī strauji attīstās e-komercijā, 2021. gadā sasniedzot izvirzīto mērķi- nodrošināt interneta platformas un pilnu Silvanols produktu pieejamību Baltijas valstīs.

2020.gadā "Silvanols" strādāja ar 3,724 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 31,6% mazāk nekā 2019.gadā, kā arī kompānija cieta zaudējumus 250 861 eiro apmērā pretstatā peļņai gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komercreģistrā ierakstīta zāļu ražotāja AS «Olainfarm» meitas uzņēmumu SIA «Silvanols» un SIA «Longgo» reorganizācija, tos apvienojot, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Silvanols» pievienots uzņēmums SIA «Longgo», kurš tagad izslēgts no komercreģistra. Visas SIA «Longgo» tiesības un saistības pārgājušas SIA «Silvanols».

Abi uzņēmumi ražo dabīgas izcelsmes uztura bagātinātājus veselības stiprināšanai. SIA «Silvanols» dibināts 1994.gadā. AS «Olainfarm» par vienu no tā īpašniekiem kļuva 2013.gadā un pakāpeniski palielināja savu līdzdalību, iegūstot 100% uzņēmuma kapitāla daļu savā īpašumā 2017.gada decembrī.

Savukārt SIA «Longgo» dibināts 2017.gada 13.jūlijā, un AS «Olainfarm» bijis tā vienīgais īpašnieks kopš dibināšanas.

SIA «Silvanols» pamatkapitāls pēc reorganizācijas nav palielināts un saglabājas 703 810 eiro apmērā. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks, tāpat kā līdz šim, ir AS «Olainfarm».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mainīts AS «Olainfarm» meitas uzņēmumu SIA «Latvijas aptieka» un SIA Silvanols valdes sastāvs, liecina AS Olainfarm paziņojums Nasdaq Riga.

No SIA Latvijas aptieka valdes locekļa amata ir atsaukti Oļegs Grigorjevs un Žanete Eihmane un, savukārt, no SIA «Silvanols» valdes locekļa amata ir atsaukts Ingus Balandins, līdz ar ko minētām personām nav tiesību pārstāvēt attiecīgi SIA «Latvijas aptieka» un SIA «Silvanols».

Vienlaicīgi AS «Olainfarm» informē, ka ir atsauktas visas pilnvaras, ko SIA «Latvijas aptieka» ir izdevusi līdz 2019.gada 8.aprīlim, un visas pilnvaras, ko SIA «Silvanols» ir izdevusi līdz 2019.gada 11.aprīlim.

Ievērojot iepriekš minēto, AS «Olainfarm» norāda uz iespējamiem pārpilnvarošanas faktiem un aicina pārliecināties par jebkuru pārstāvības tiesību, kas piešķirtas izmantojot atsauktajās pilnvarās piešķirtās pārpilnvarojuma tiesības, spēkā esamību, kā arī rūpīgi izvērtēt jebkādu dokumentu un/vai rīcību, kas realizēta no minēto personu puses pilnvaru esamības laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot e-komercijas attīstību, Latvijas farmācijas uzņēmums Silvanols plašinājis savu interneta platformu, atverot e-veikalu Igaunijā, informē uzņēmumā.

Jau vēstīts, ka pagājušā gada nogalē, investējot aptuveni 10 000 eiro, Silvanols atklāja internetveikalu Latvijā.

Pētījumā, kas šogad veikts visās Baltijas valstīs, noskaidrots, ka Covid-19 ierobežojumu laikā 34% aptaujāto Igaunijas interneta lietotāju savus izdevumus pirkumiem tiešsaistē vērtē kā pieaugušus. Tikmēr nedaudz vairāk kā puse – 55%– norādījuši, ka viņu tēriņi interneta veikalos nav mainījušies, bet tikai 11% atzina, ka tie ir samazinājušies.

Silvanols interneta veikals Igaunijā radīts ar mērķi uzrunāt cilvēkus, kuriem rūp sava veselība primāri caur profilaksi un ilgtermiņā.

"Silvanols" 2019.gadā strādāja ar 5,444 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,1% vairāk nekā 2018.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 29,1% un bija 528 832 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu ražotāja Olainfarm koncernā ietilpstošais farmācijas uzņēmums Silvanols radījis jaunus produktus bērnu imunitātes stiprināšanai – ledenes uz kociņa GoImmune lollipops, informē uzņēmuma pārstāve Baiba Kauliņa.

Ledeņu sastāvā ir plūškoka ekstrakts, beta glikāns, C vitamīns, un cinks. GoImmune lollipops nesatur mākslīgas krāsvielas, mākslīgus aromatizētājus un konservantus. Ledenes var lietot no 2 gadu vecuma, tās pieejamas ar divām dažādām garšām – melleņu un aveņu.

100% Silvanols akciju pieder AS Olainfarm. SIA Silvanols apgrozījums 2018. gada 6 mēnešos veidoja 2.9 miljonus eiro, demonstrējot nelielu izaugsmi pret pagājušā gada pirmo pusgadu.

Tev varētu interesēt arī:

Noslēgusies Silvanols un Longgo apvienošanās

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu ražotāja AS «Olainfarm» meitas uzņēmuma SIA «Silvanols» valdes locekles amatu atstājusi Ieva Palma, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Ievas Palmas vietā par SIA «Silvanols» valdes locekli ar šī gada 14.septembri iecelts Artūrs Rudmiezis. Viņš uzņēmuma valdē pievienosies valdes priekšsēdētājai Lienei Puriņai un valdes loceklim Jevgeņijam Zainapovam.

Ieva Palma SIA «Silvanols» valdē darbojās kopš 2017.gada decembra līdz šim.

SIA «Silvanols» dibināts 1994.gadā, un tas ražo dabīgas izcelsmes uztura bagātinātājus veselības stiprināšanai. AS «Olainfarm» par vienu no tā īpašniekiem kļuva 2013.gadā un pakāpeniski palielināja savu līdzdalību, iegūstot 100% uzņēmuma kapitāla daļu savā īpašumā 2017.gada decembrī. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 703 810 eiro.

SIA «Silvanols» apgrozījums 2017.gadā bija 4,587 miljoni eiro, un tā peļņa pēc nodokļiem bija 64 tūkstoši eiro. Uzņēmums nodarbināja 55 darbiniekus, un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā bija 654 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu ražotājs «Olainfarm» reģistrējis divas jaunas komercķīlas, ar kurām ieķīlātas meitasuzņēmumu SIA «Latvijas aptieka» un SIA «Silvanols» kapitāldaļas, liecina «Lursoft» informācija.

Abas komercķīlas reģistrētas par labu «SEB bankai», un tās nodrošina prasījumus, kas izriet no 2014.gada jūlijā noslēgta kredīta līguma. Abām komercķīlām ir arī vienāda nodrošinātā prasījuma maksimālā summa - 13,384 miljoni eiro.

Ar vienu no komercķīlām ieķīlātas «Olainfarm» piederošās 703 810 «Silvanols» kapitāldaļas, bet ar otru komercķīlu ieķīlātas zāļu ražotājam piederošās 626 «Latvijas aptieka» kapitāldaļas. «Olainfarm» ir vienīgais abu uzņēmumu īpašnieks.

«Olainfarm» kā ķīlas devējs bez bankas rakstiskas atļaujas nedrīkst pieņemt lēmumu ne par «Silvanols», ne «Latvijas aptieka» reorganizāciju, likvidāciju, pamatkapitāla palielināšanu (izņemot, ja pamatkapitāla palielināšana notiek palielinot ieguldītās daļas vērtības) vai pamatkapitāla samazināšanu un attiecīgiem statūtu grozījumiem par iepriekšminēto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedaloties pasaulē vadošajā farmācijas nozares izstādē CphI Worldwide 2018, Madridē, AS Olainfarm noslēdzis vairākus jaunus sadarbības līgumus par ražošanas paplašināšanu ar partneriem Japānā, Ukrainā, Krievijā un Itālijā, informē uzņēmumā.

Olainfarm valdes priekšsēdētājs Oļegs Grigorjevs atzīmē, ka uzņēmums piedalās šajā globālajā pasaules farmācijas forumā jau kopš 1997.gada, tātad jau divdesmit vienu gadu, un uzskata, ka šis formāts nes atdevi biznesam un atpazīstamību kompānijai starptautiskā līmenī.

«Izstāde vēlreiz apliecināja, ka mūsu produktu portfelis ir pievilcīgs ar to, ka esam vairāku oriģinālproduktu ražotāji, par kuriem šobrīd pasaulē ir liela interese – gan austrumos, gan rietumu tirgos. Vienlaikus pasaulē aug prasības pēc vides un kvalitātes nodrošinājuma, un Olainfarm izpilda šos kritērijus, kas veicina interesi par mūsu gatavajām zāļu formām un aktīvajām vielām, un ceļ konkurētspēju» , uzsver O. Grigorjevs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» valde ir pieņēmusi lēmumu par izmaiņām SIA «Silvanols», SIA «Latvijas Aptieka» un SIA «Tonus Elast» valdēs.

SIA «Tonus Elast» valdes locekļa amatu ir atstājusi Larisa Podļesnaja, kas turpinās darbu AS «Olainfarm» iekšējā audita grupā. Podļesnajas vietā par SIA «Tonus Elast» valdes locekli ir iecelts ilggadējais AS «Olainfarm» valdes loceklis Salvis Lapiņš, kurš šobrīd pilda AS «Olainfarm» valdes padomnieka pienākumus.

SIA «Silvanols» valde turpmāk darbosies četru cilvēku sastāvā un par jauno Valdes locekli ir ievēlēts Ingus Balandins, kurš ir plaši pazīstams nozares profesionāļu vidū, ar labu reputāciju un sevi pierādījis kā veiksmīgs SIA «Frančeska Vet» klīnikas izveidotājs un vadītājs.

SIA «Latvijas Aptieka» valde turpmāk darbosies sešu cilvēku sastāvā. Darbu uzņēmuma valdē vairs neturpinās Sanita Trautmane, bet par jaunajām SIA «Latvijas Aptieka» valdes loceklēm ir apstiprinātas farmaceites Sintija Zaņģe un Alla Čudovska, kā arī Žanete Eihmane, kurai ir ilggadēja uzņēmumu vadības pieredze medicīnas produktu tirdzniecības jomā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2019. gada maija rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 10,4 miljoniem eiro, kas ir par 20% vairāk nekā pērnā gada maijā.

Arī piecu mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 15% pieaugumu attiecībā pret 2018. gada provizoriskajiem piecu mēnešu rādītājiem, sasniedzot 57,7 miljonus eiro. «Olainfarm» grupas produkcija piecu mēnešu laikā tika pārdota 50 pasaules valstīs.

Kā liecina konsolidētie maija realizācijas dati, četri lielākie koncerna noieta tirgi nemainīgi ir: Latvija, kur salīdzinājumā ar iepriekšējā gada maiju realizācijas apjoms ir pieaudzis par 21%; Krievija, kur šajā laika posmā realizācijas apjoms ir pieaudzis par 15%; Ukrainā pārdošanas apjomu palielinājās arī par 15%; un Baltkrievija ar 1% kritumu maijā. Visos citos lielākajos noieta tirgos maijā sasniegts pārdošanas pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Uzbekistānu, Kazahstānu un Tadžikistānu. Starp 10 lielākajiem tirgiem maijā bija arī Gruzija, kur piegādes notiek dažas reizes gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2018. gada augusta rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir sasniegusi 9,1 miljonu eiro, kas ir par 13% vairāk nekā 2017. gada augustā, informē uzņēmums.

Lielākais realizācijas pieaugums vērojams Itālijā, kur tā pērnā gada zemās bāzes dēļ palielinājusies par 11 650%, un Kirgizstānā - par 292%. Produktu realizācija visvairāk ir samazinājusies Turkmenistānā - par 31%, un Krievijā - par 9%. AS «Olainfarm» koncerna lielākie noieta tirgi augustā bija Krievija, Latvija un Baltkrievija.

AS «Olainfarm» piederošā aptieku tīkla SIA «Latvijas aptieka» realizācija 2018. gada augustā veidoja 1,9 miljonus eiro, kas ir par 20% vairāk nekā 2017. gada augustā. Šajā laikā darbojās 69 aptiekas. SIA «Silvanols» apgrozījums 2018. gada augustā bija 0.42 miljoni eiro, kas ir par 13% vairāk nekā šajā periodā 2017. gadā. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja SIA «Tonus Elast» realizācija 2018. gada augustā veidoja 0.88 miljonus eiro, kas ir par 21% vairāk nekā 2017. gada augustā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2019. gada marta rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 10,8 miljoniem eiro, kas ir par 3% vairāk nekā pērnā gada martā.

Savukārt trīs mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 14% realizācijas pieaugumu attiecībā pret 2018. gada provizoriskajiem trīs mēnešu rādītājiem, sasniedzot 34,7 miljonus eiro. «Olainfarm» grupas produkcija trīs mēnešu laikā tika pārdota 47 pasaules valstīs.

Kā liecina konsolidētie marta realizācijas dati, trīs lielākie koncerna noieta tirgi ir Latvija, kur, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada martu realizācijas apjoms ir pieaudzis par 4%, Krievija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir samazinājies par 23%, un Baltkrievija ar 26% pieaugumu. Pārdošanas apmēri Krievijā martā samazinājās, jo klienti plānotos medikamentu apmērus pasūtīja gada sākumā. No 10 lielākajiem noieta tirgiem samazinājums vērojams arī Ukrainā (-24%). Visos citos galvenajos noieta tirgos marta laikā ir panākts realizācijas apjomu pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Uzbekistānu, Nīderlandi un Tadžikistānu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par zaļāko zīmolu Latvijā iedzīvotāji nemainīgi atzinuši AS “Latvijas Valsts meži”, kam seko “Silvanols” un TOP3 jaunpienācējs “Madara”, liecina pētījuma “Brand Capital” ietvaros veiktās aptaujas rezultāti.

Tikmēr Baltijas kopējā vērtējumā zaļākie zīmoli ir “Madara”, “The Body Shop” un “Ikea”, pilnībā nomainot pērnā gada uzvarētāju trijnieku. Zaļāko zīmolu tops tiek veidots jau astoto gadu, apkopojot sabiedrības priekšstatus par zīmolu draudzīgumu videi.

“Kā rāda aptaujas rezultāti Latvijā, šobrīd sabiedrības apziņā zaļa domāšana iet rokrokā ar rūpēm par veselību un labsajūtu, ko apliecina “zaļāko” zīmolu TOP 10 iekļuvušo uzņēmumu darbības jomas. Līdz ar līderi “Latvijas Valsts meži” topā ir vairāki skaistumkopšanas nozares zīmoli – “Madara”, “Stenders” un “The Body Shop”, farmācijas zīmoli “Silvanols”, “Grindex” un “Olainfarm”, dzeramā ūdens ražotājs “Venden”, kā arī sadzīves ķīmijas, ķermeņa kopšanas, augu barības un dezinfekcijas līdzekļu ražotājs “Seal” un mēbeļu un mājlietu milzis “IKEA”. Nemainīga tendence – zīmolu “zaļuma” vērtējumā joprojām esam patrioti un dodam priekšroku pašmāju uzņēmumiem,” komentē “Latvijas Zaļā punkta” direktors Kaspars Zakulis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm martā realizējis produkciju vairāk nekā 10 miljonu eiro apmērā

Dienas Bizness,17.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2018. gada marta rezultāti liecina, ka produktu realizācija ir pārsniegusi 10.5 miljonus eiro, kas ir par 7% vairāk nekā šajā periodā pērn. AS «Olainfarm» lielākie noieta tirgi martā bija Krievija, Latvija un Baltkrievija. Produkcija tika realizēta 33 tirgos.

Lielākais pārdošanas pieaugums martā atzīmēts Uzbekistānā, kur apjomi auguši par 338%, Vācijā – par 190%, un Indijā – par 149%. Stabilu pieaugumu uzrādījuši arī pārdošanas rezultāti jau tradicionālajos koncerna noieta tirgos kā Krievija, Baltkrievija, Latvija un Lietuva. Savukārt, produktu realizācija martā visvairāk ir samazinājusies Ukrainā – par 64% un Itālijā – par 58%.

2018. gada trīs mēnešos provizoriskais konsolidētais AS «Olainfarm» realizācijas apjoms sasniedza 30, 41 miljonu eiro, kas ir par 13% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2017. gadā.Produkcija tika realizēta 43 valstīs.AS «Olainfarm» piederošā aptieku tīkla SIA «Latvijas aptieka» realizācija 2018. gada martā veidoja 2.2 miljonus eiro, kas ir par gandrīz 18% vairāk nekā pērn. Šajā laikā darbojās 69 aptiekas. Savukārt SIA «Silvanols» apgrozījums 2018. gada martā praktiski saglabājās gandrīz pērnā gada līmenī un bija 0,54 miljoni eiro. Elastīgo medicīnisko izstrādājumu ražotāja «Tonus Elast» un «Elast Medikl», kas nodarbojas ar «Tonus Elast» produktu izplatīšanu Krievijā, realizācija 2018. gada martā veidoja 0,86 miljonus eiro. Ārstniecības iestāžu «Klīnika DiaMed» un «OlainMed» kopējais apgrozījums veidoja 0,22 miljonus eiro. Baltkrievijas zāļu tēju un ārstniecības augu pulveru ražotāja «NPK Biotest» apgrozījums 2018. gada martā sasniedza 0,23 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Silvanols, ieguldot 201 tūkstoti eiro, izveidojis jaunu līdzekli pret alerģiskām iesnām

Žanete Hāka,29.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ražošanas uzņēmums Silvanols sācis tirgot jaunu degunā izsmidzināmu līdzekli pret alerģiskām iesnām – Aller-Go-nasal spray, informē uzņēmumā.

Jaunā līdzekļa sastāvā izmantotas aktīvās vielas no brūnaļģēm, kā arī proteīni, kas uz deguna gļotādas veido dabīgu pārklājumu, neļaujot alergēniem iekļūt organsimā.

Dažāda veida alerģiju izplatība pasaulē pieaug, norāda uzņēmuma pārstāvji. Dati liecina, ka aptuveni 10%-30% no pasaules pieaugušo un 40% bērnu slimo ar kādu no alerģijas veidiem. Visizplatītākais alerģijas veids pasaulē un Eiropā ir respiratorās (elpceļu) alerģijas. Alerģisks rinīts ietekmē 5%-50% no visas pasaules populācijas, no kuriem 15%-20% cieš no smagas slimības formas un šim skaitlim ir tendence pieaugt. Kā norāda Eiropas Alergoloģijas un Klīniskās imunoloģijas akadēmijas statistika, pašlaik 100 miljoni Eiropas Savienības iedzīvotāju slimo ar alerģisku rinītu un 70 miljoni iedzīvotāju ar alerģisku astmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Olainfarm aprīlī pirmo reizi veikusi produkcijas piegādi uz Jordāniju

Dienas Bizness,17.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2018. gada aprīļa rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par vairāk nekā 11 miljoniem eiro, kas ir par 2% mazāk nekā pērnā gada aprīlī, liecina kompānijas paziņojums Nasdaq Riga.

Kopumā «Olainfarm» grupas produkcija tika pārdota 33 valstīs, bet lielākie noieta tirgi aprīlī bija Latvija, Krievija, Ukraina un Baltkrievija. Aprīlī pirmo reizi veiktas piegādes arī uz Jordāniju.

Lielākais pārdošanas kāpums pret pagājušā gada aprīli atzīmēts Kirgizstānā (+234%). Būtisks apjomu kāpums sasniegts arī Baltkrievijā (+173%), ko uzņēmums pamato ar efektīvu Baltkrievijas meitas uzņēmuma «NPK Biotest» darbību, kuru «Olainfarm» iegādājās 2016.gadā. Aprīļa mēnesī pārdošanas apjomi auguši arī Vācijā (+62%), Ukrainā (+58%) un Lietuvā (+33%), savukārt, salīdzinot ar pērna gada aprīli, par 41% kritusies pārdošana Krievijā, kas skaidrojams ar netipiski augstiem pārdošanas rādītājiem pērn šajā laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Olainfarm provizoriskie konsolidētie šī gada novembra rezultāti liecina, ka realizācija ir sasniegusi 10,9 miljonus eiro, kas ir 8% pieaugums pret pagājušā gada novembri, informē uzņēmums.

Arī vienpadsmit mēnešu griezumā «Olainfarm» grupas pārdošanas apjomi ir auguši par 7%, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, un sasniegušas 112,6 miljonus eiro. Šī gada 11 mēnešos «Olainfarm» koncerns realizējis produkciju 52 pasaules tirgos.

Novembra konsolidētie pārdošanas rezultāti liecina, ka straujākā izaugsme pret pagājušā gada novembri šogad atzīmēta Nīderlandē, Moldovā, Baltkrievijā un Kazahstānā, kur apgrozījums attiecīgi audzis par 474%, 98%, 67% un 52%. Par 34% samazinājusies pārdošana uz Uzbekistānu un par 15% uz Ukrainu, kas skaidrojams ar pasūtījumu cikliskumu. 2018. gada novembrī «Olainfarm» koncerna lielākie noieta tirgi bija Krievija, Latvija un Ukraina. Kopumā produkcija tika realizēta 33 tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie šā gada aprīļa rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 12,6 miljoniem eiro, kas ir par 14% vairāk nekā pērnā gada aprīlī, informē uzņēmums.

Arī četru mēnešu provizoriskie pārdošanas uzrāda 14% pieaugumu attiecībā pret 2018. gada provizoriskajiem četru mēnešu rādītājiem, sasniedzot 47,3 miljonus eiro.

«Olainfarm» grupas produkcija četru mēnešu laikā tika pārdota 50 pasaules valstīs. Konsolidētie rezultāti: četri lielākie koncerna noieta tirgi nemainīgi ir: Krievija, kur, salīdzinājumā ar iepriekšējā gada aprīli, realizācijas apjoms ir pieaudzis par 77%; Latvija, kur šajā pat laika posmā realizācijas apjoms ir pieaudzis par 10%; Ukraina, kas, neskatoties uz 38% realizācijas samazinājumu, saglabājusi vietu 4-niekā; un Baltkrievija ar 17% kritumu aprīlī. No 10 lielākajiem noieta tirgiem samazinājums vērojams arī Lietuvā (-27%). Visos citos lielākajos noieta tirgos aprīlī sasniegts pārdošanas pieaugums, būtiskas preču piegādes veiktas uz Nīderlandi, Kazahstānu un Vāciju. 2019. gada četros mēnešos «Olainfarm» grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi – Krievija (īpatsvars 30%), Latvija (27%), Baltkrievija (14%) un Ukraina (9%).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2018. gada jūnija rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju par 11,8 miljoniem eiro, kas ir par 16% vairāk nekā pērn šajā pašā periodā, informē uzņēmums.

Savukārt pusgada provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 5% pārdošanas pieaugumu attiecībā pret 2017.gada pirmo pusgadu, sasniedzot 61.9 miljonus eiro. Pirmajā pusgadā «Olainfarm» grupas produkcija tika pārdota 50 pasaules tirgos.

Kā liecina konsolidētie jūnija pārdošanas dati, pozitīvu ietekmi uz rezultātu atstājis pārdošanas kāpums trīs lielākajos koncerna produkcijas noieta tirgos – it īpaši Krievijā, kur realizācija jūnijā augusi par 77%, Latvijā jūnijā sasniegts 27% pieaugums, bet Baltkrievijā uzņēmums jūnijā pārdevis par 20% vairāk nekā pērn šajā laikā. Lai arī jūnijā atzīmēts kritums Ukrainā, pusgada griezumā arī Ukrainas tirgus demonstrējis 12% pieaugumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Olainfarm provizoriskie konsolidētie 2018. gada decembra rezultāti liecina, ka grupa realizējusi produkciju 11,1 miljonu eiro apmērā, kas ir par 10% vairāk nekā pērnā gada decembrī, informē uzņēmums.

Savukārt divpadsmit mēnešu provizoriskie pārdošanas rezultāti uzrāda 8% pieaugumu attiecībā pret 2017.gada provizoriskajiem rādītājiem, sasniedzot 123,6 miljonus eiro. Olainfarm grupa pērn realizējusi savu produkciju 54 pasaules valstīs. 2018. gadā Olainfarm grupas lielākie noieta tirgi saglabājušies nemainīgi - Krievija (īpatsvars 31%), Latvija (28%), Baltkrievija (11%) un Ukraina (9%).

Uzņēmuma lielāko tirdzniecības partneru vidū ir arī Kazahstāna, Uzbekistāna, Vācija, Lietuva, Polija un Tadžikistāna.

Straujākais pārdošanas pieaugums pērn tika sasniegts Baltkrievijā, kur realizēts par 54% vairāk nekā 2017.gadā, un Tadžikistānā, kur pārdošana augusi par 32% attiecībā pret 2017. gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februārī nodibināta "Olainfarm" grupas meitas sabiedrība Krievijā.

AS "Olainfarm" veikusi tālākus soļus ilgtspējīgai pārdošanas izaugsmei nākotnē - februārī nodibināta "Olainfarm" grupas meitas sabiedrība Krievijā. Tās mērķis ir veicināt produkcijas reklamēšanu, noietu, tirgus izpēti un citas ar pārdošanu saistītās funkcijas, ko iepriekš nodrošināja trešās personas. Šāds solis ļaušot daudz labāk pārvaldīt tirdzniecības procesus un stingrāk kontrolēt izdevumus. Tas ir skaidrs signāls vietējiem partneriem, ka Krievijas tirgus ir "Olainfarm" grupai nozīmīgs un tai ir plāni atrasties šajā noieta tirgū ilgtermiņā, vēsta uzņēmumā.

AS "Olainfarm" provizoriskie dati par konsolidēto apgrozījumu šā gada janvārī ataino iepriekš prognozēto un sasniedza 7,6 milj. eiro, kas ir par 39% mazāk nekā iepriekšēja gada janvāri. Pārdošanas apjomi palielinājās Centrālās Āzijas un Kaukāza valstīs, Latvijā apgrozījums bija nemainīgs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Kritizē CFLA nespēju ieviest inovāciju un digitālās transformācijas programmas

Db.lv,20.04.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Astoņu eksportspējīgo nozaru kompetences centru un vairāk nekā 100 uzņēmumu un organizāciju pārstāvji nosūtījuši atklātu vēstuli premjeram un ministriem par Centrālās finanšu un līgumu aģentūras (CFLA) nespēju ieviest inovāciju un digitālās transformācijas programmas.

Parakstītāji uzskata, ka inovāciju un digitālās transformācijas finansējums ir izšķiroši svarīgs ekonomikas izaugsmei un sabiedrības labklājībai, un tam ir nepieciešama pušu savstarpēja uzticēšanās. Uzņēmēji zaudē uzticību ES fondu atbalsta programmām, ja CFLA tās administrē atbilstoši pašreizējās vadības stilam un uzstādījumiem: "Mēs kā nodokļu maksātāji no CFLA sagaidām komandu, kas par prioritāti izvirza principu “konsultē vispirms”, ievieš risku pārvaldības sistēmu un izmanto ES noteikumus kā ietvaru programmu veidošanai un ieviešanai, neapdraudot Latvijas tēlu un ekonomisko attīstību".

Šīs vēstules parakstītāji aicina mainīt CFLA un Finanšu ministrijas atbildīgās amatpersonas, jo CFLA ar pašreizējo vadību nespēj efektīvi īstenot inovāciju un digitālās transformācijas atbalsta programmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Uzņēmumu e-komercijas izrāviens - vai turpmāk ķieģeļus pirksim internetā?

Ints Krasts, SEB bankas valdes loceklis,28.01.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 fons uzņēmumu e-komercijas izaugsmei 2020. gadā devis iespēju pamatīgi atsperties un sasniegt vēl nebijušus rādītājus gan Latvijā, gan Baltijā kopumā. Tie, kuri jau iepriekš izmantoja digitālus risinājumus, tagad bauda izaugsmi.

Tāpat arvien vairāk uzņēmumu šobrīd izmanto apstākļus, lai mainītos. Tomēr joprojām pastāv vairāki būtiski izaicinājumi uzņēmumiem, kas bremzēs augšupejošo līkni. Laikus tos neapzinoties, e-komercijas izaugsme var izrādīties tikai īstermiņa lēciens.

E-komercija piedzīvo būtisku izaugsmi visā Baltijā

2020. gadā e-komercijā Covid-19 dēļ bija vērojama spēcīga izaugsme, taču visticamāk tā varētu nebūt paliekoša vidējā termiņā, bet iezīmēs ilgtermiņa virzību uz tālāku, mērķtiecīgāku attīstību. SEB jaunākais e-komercijas pētījums liecina, ka 2020. gadā Baltijā e-komercijas īpatsvars mazumtirdzniecībā pārsniegs 10%. Savukārt līdz 2024. gadam Baltijā e-komercijas īpatsvars pieaugs līdz 12% un tā sastādīs gandrīz 30% no mazumtirdzniecības izaugsmes jeb absolūtos skaitļos apjoms augs par 1,2 miljardiem eiro, sasniedzot 3 miljardus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru