Izaugsmes kapitāla uzņēmums “Auréa”, kuru līdzdibinājuši Mike Jatania un Paul Raphaël, paziņojis par uzņēmuma “The Body Shop” iegādes procesa pabeigšanu.
Tas ir līdz šim lielākais izaugsmes kapitāla uzņēmuma darījums. Uzņēmums “The Body Shop” ir dibināts 1976. gadā un piedāvā ādas kopšanas, ķermeņa kopšanas, matu kopšanas un dekoratīvās kosmētikas līdzekļus, kas izgatavoti no dabīgām godīgas tirdzniecības sastāvdaļām no visas pasaules.
Mike Jatania būs uzņēmuma rīkotājdirektors un Charles Denton būs galvenais izpilddirektors (CEO), un viņi kopīgi vadīs uzņēmumu “The Body Shop”. Abiem uzņēmuma vadītājiem ir pieredze tradicionālu zīmolu atveseļošanā un transformēšanā par ilgtspējīgi augošiem uzņēmumiem.
Mike Jatania, Auréa līdzdibinātājs, norāda: “Iegādājoties “The Body Shop”, mēs esam ieguvuši patiesi ikonisku zīmolu ar ļoti lojāliem klientiem vairāk nekā 70 valstīs visā pasaulē. Mūsu apņemšanās ir koncentrēties uz zīmola klientu vēlmēm, ieguldot inovatīvu produktu izstrādē un nodrošinot izcilu iepirkšanās pieredzi visos tirdzniecības kanālos, vienlaikus godinot zīmola ētisko un aktīvistu pozīciju.”
The Body Shop izpilddirektors Čārlzs Dentons uzsver: "Mēs apzināmies, ka uzņēmuma atjaunošanai būs nepieciešama drosmīga rīcība un uz patērētājiem vērsta, komerciāli prasmīga darbība. Mēs uzskatām, ka priekšā ir ilgtspējīga nākotne, un, cieši sadarbojoties ar vadības komandu, mūsu mērķis ir atjaunot “The Body Shop” unikālo, uz vērtībām balstīto, neatkarīgo garu.”
Stīvs Baluči, FRP Advisory Apvienoto administratoru direktors: “Mēs esam gandarīti, ka varam nodot uzņēmumu “The Body Shop” pieredzējušiem jaunajiem īpašniekiem, kuriem ir ilgstoša, veiksmīga pieredze darbojoties mazumtirdzniecības nozarē. Viņi apzinās sava atpazīstamā zīmola milzīgo vērtību un viņiem ir skaidra vīzija par tā nākotni.”
Auréa ir specializēta ieguldījumu sabiedrība, kas apvieno investīciju apjomu, nozares pieredzi un nepieciešamās zināšanas, lai atbalstītu mērķtiecīgus uzņēmumus, kas vērsti uz jaunā laikmeta skaistumkopšanu un labsajūtu, vienlaikus saglabājot zīmola dvēseli, mērķi un vērtības.
Globālo skaistumkopšanas zīmolu The Body Shop 1976. gadā Braitonā, Anglijā, dibināja Lēdija Anita Rodika.