Desmit no 12 Indijas kompānijām bija gatavas nekavējoties slēgt sadarbības līgumu ar Latvijas informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmumu Elva Baltic par IT risinājuma izmantošanu autobiznesa nozarei, ASV informācijas tehnoloģiju Microsoft Worldwide Partner konferencē DB pastāstīja Elva Baltic Starptautiskās tirdzniecības vadītājs Alvils Tabaks, kurš kopā ar uzņēmuma pārstāvjiem divas nedēļas iepriekš Indijā bija ticies ar potenciālajiem sadarbības partneriem.
«Pirmo reizi mums bija ļoti grūti nolemt ar kuru uzņēmumu sākt strādāt,» teica A. Tabaks.
Lielo Indijas uzņēmumu interesi viņš skaidroja ar to, ka salīdzinājumā ar citām valstīm Indijā auto motīvu sfērā katru gadu ir 30% pieaugums. Tāpat jāņem vērā tas, ka Indijas apmēri ir ļoti lieli, piemēram, ja Latvijā auto markai parasti ir viens dīleris, tad Indijā Škodai vien ir ap 4 tūkst. dīleru.
Kopumā starptautiskas izstādes, tostarp Microsoft Worldwide Partner konference, palīdz uzņēmumiem nodibināt starptautiskus kontaktus, ir pārliecināts A. Tabaks, vēršot uzmanību, ka Elva Baltic pa tiešo ar klientiem strādā tikai Baltijas valstīs, bet ārpus tām, uzņēmums strādā tikai ar partneriem.
Valstis atšķirīgi attiecās pret sadarbības partneru izraudzīšanos, novērojis A. Tabaks, proti, ja Indijā uzņēmumi bija gatavi uzreiz slēgt līgumu, tad citur, piemēram, Japānā uzņēmuma partneris jau trešo gadu vērtē Elvic Baltic darbu.
Elva Baltic speciālisti autobiznesa nozarei ir izstrādājuši uzņēmuma resursu un finanšu vadības sistēmu Elva DMS, kas 100% veidota uz Microsoft Dynamics NAV platformas. Tā piemērota vidējiem un lieliem uzņēmumiem, kuri vēlas sakārtot, paplašināt un attīstīt savu biznesu. Latvijā Elva DMS izmanto tādu zīmolu pārstāvji kā Mitsubishi, Peugeot, Renault, Volvo, Škoda, Dacia, Nissan, Mercedes Benz, Hyundai u.c.