Ieguldot 60 tūkstošus Ls, a/s Cēsu alus startē «dzīvā» alus pudeļu segmentā, otrdien informē laikraksts Dienas bizness.
Lai arī līdz šim gan nefiltrētā, gan nepasterizētā alus segmentos darbojušies vairāki spēlētāji, otrs lielākais alus ražotājs a/s Cēsu alus saskata potenciālu un attīstīs šo segmentu.
A/s Cēsu alus nefiltrēto jeb tā saukto dzīvo alu sāka ražot jau pērn, tirgojot to kā izlejamo. Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone-Zatlere stāsta, ka šis projekts ir izaicinājums uzņēmumam, jo prasa visu ražošanas procesu pārkārtošanu. Tā kā alus tirgus stagnē, inovācijas uzņēmums saskata kā vienīgo iespējamo attīstību. Jāņem vērā arī fakts, ka stikla pudeļu segmentam šobrīd vērojama rūkoša tendence, bet skārdeņu tirgus īpatsvars pēdējos gados aug - tuvākajos divos gados skārdenes var sasniegt 25% daļu no kopējā iepakojumu īpatsvara. Tomēr E. Sietiņsone-Zatlere domā, ka stikla pudeļu segments vairs neturpinās lejupslīdi. «Turpmāk uz skārdeņu lietošanu varētu pāriet PET pudeļu alus lietotāji,» saredz uzņēmuma vadītāja.