Citas ziņas

I/c Olympia tiek atvērts Latvijā pirmais Seppälä jaunā stila veikals

, 10.06.2008

Jaunākais izdevums

No 13. jūnija i/c Olympia esošais veikals Seppälä atradīsies jaunās telpā, ir izmainīts arī veikala stila koncepts.

”No pagājušā gada visi Seppälä tīkla jaunatvērtie veikali – gan Krievijā, gan Lietuvā, gan Igaunijā, gan tagad arī Latvijā - izskatīsies tieši tā. Latvijā šis ir pirmais veikals, kura tēls atbilst jaunajam Seppälä stila konceptam. Jaunais veikala tēls ir veidots saskaņā ar mūsu misiju – modei nav jābūt prātīgai vai uzpūtīgai, svarīgai vai pārspīlēti svinīgai. Tā var būt jautra un brīva. Tāpēc veikala tēls veidots tā, lai tas izstaro dzīvesprieku un bezrūpību,” Db.lv norāda Jolanta Jamante, Seppälä veikalu tīkla vadītāja Latvijā.

Lai nosvinētu veikala atklāšanu, trīs dienas – no 13. līdz 15. jūnijam veikals Seppälä i/c Olympia piedāvās īpaši draudzīgu cenu visai krāšņajai kolekcijai, tā būs par 20% zemāka, kā parasti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas apģērbu veikalu tīkls Seppälä iesniedzis tiesā bankrota pieteikumu.

Seppälä, kas dibināts 1930.gadā, ilgu laiku piederēja mazumtirdzniecības uzņēmumam Stockmann, kas to pārdeva 2015.gadā pēc tam, kad iepriekšējos divos gados Seppälä zaudējumi sasniedza 44 miljonus eiro, un tika slēgti veikali Latvijā, Lietuvā un Krievijā.

Seppälä joprojām ir 13 veikali Igaunijā.

Seppälä iegādājās bijušais baņķieris Timo Melentjefs un viņa sieva Evelīna Melentjefa, kas tolaik bija Seppälä vadītāja un joprojām ir šajā amatā.Pagājušā gada pavasarī sāktā veikalu tīkla restrukturizācija, kurā bija paredzēts slēgt 39 veikalus jeb apmēram pusi no visiem veikaliem, cietusi neveiksmi.

Pašlaik Somijā Seppälä ir 370 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas mazumtirdzniecības koncerns Stockmann ar tajā ietilpstošā apģērbu mazumtirdzniecības tīkla Seppala vadītāju Evelīnu Melentjefu un viņas vīru Timo Melentjefu parakstījuši memorandu par tīkla pārdošanu.

Darījums notiks 1.aprīlī un ietvers 82 Seppala veikalus Somijā un 20 veikalus Igaunijā, informēja Stockmann.

«Seppala turpinās darbu kā Somijā lielākais gatavo apģērbu pārdevējs, tīkla pārdošana ļaus saglabāt darbavietas 500 cilvēkiem Somijā,» paziņoja Melentjefa.

Decembra beigās notikušu sarunu rezultātā Seppala nolēma veikalu skaitu Somijā samazināt par 41 un likvidēt 200 darbavietu. Darbu turpinās vairāk nekā simt veikalu Somijā un Igaunijā, kuros strādā vairāk nekā 600 cilvēku. Seppala veikali Latvijā, Lietuvā un Krievijā tiek slēgti.

Seppala apgrozījums pērn bija 92,6 miljoni eiro. Tīkla pārdošanai uz Stockmann apgrozījumu būtiskas ietekmes nebūs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No augusta vidus i/c Olympia darbu sācis DK Daugava pirmais veikals Piena un maizes nams. Šajā veikalā tiks tirgota tikai DK Daugava produkcija plašā sortimentā - pircēji varēs iegādāties DK Daugava piena produktus Daugava un Aiviekste, maizes produkciju Daugava un Sērene, un cepumus Daugava.

I/c Olympia stratēģiskā konsultante Iveta Priedīte norāda, ka Olympia mērķtiecīgi izvēlas nomniekus, gādājot, lai to piedāvātā produkcija būtu atbilstoša klientu gaidām. «Daugavas produkcija ir labākā savā segmentā un mums ir liels prieks, ka esam uzsākuši šo sadarbību,» tā I. Priedīte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Olympia apgrozījums pieaudzis arī 2008.gadā

, 13.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī kopējie mazumtirdzniecības apjomi Latvijā pagājušajā gadā samazinājās, iepirkšanās centra (i/c) Olympia apgrozījums 2008. gadā sasniedzis vairāk nekā 26,5 miljonus latu (bez PVN).

Tas par 3,54% pārsniedz 2007.gada apgrozījumu, informē uzņēmums.

Ņemot vērā, ka Latvijā kopumā pērn mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 8,2%, minētais apgrozījuma pieaugums uzskatāms par veiksmīgu sasniegumu. Pie tam, par spīti pirktspējas kritumam valstī kopumā, i/c Olympia pērn palielinājies ne tikai apgrozījums, bet arī apmeklētāju plūsma. Kopumā 2008.gadā Olympia apmeklētāju skaits sasniedza gandrīz 4 miljonus (3 933 839 apmeklētāju). No tiem lielākā daļa - ap 90% apmeklēja arī iepirkšanās centra otro stāvu.

Salīdzinot ar 2007.gadu, kopējā apmeklētāju plūsma ir palielinājusies par 7%. Savukārt otrā stāva apmeklējums ir palielinājies par 30%, kas liecina par to, ka aizvien vairāk pircēju papildus lielākā nomnieka - Rimi hipermārketa apmeklēšanai izvēlējušies iepirkties arī nepārtikas preču veikalos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas tirdzniecības grupa Stockmann nākamgad koncentrēsies uz jaunas stratēģijas īstenošanu, slēdzot vairākus veikalus, tostarp visus Seppala tīkla veikalus Latvijā, bet vienlaikus plānota arī jaunu veikalu atvēršana, Stockmann informēja Helsinku biržu.

«Stockmann vadība ir pieņēmusi stratēģisku lēmumu turpmāk koncentrēties uz pamata darbību: nekustamajiem īpašumiem, mazumtirdzniecību Stockmann un Lindex tīklā,» informēja koncerna ģenerāldirektors Pers Telins.

Koncerns koncentrēsies uz jau esošajiem tirdzniecības centriem Helsinkos, Sanktpēterburgā, Tallinā un Rīgā. Šajos īpašumos pamata darbību joprojām veiks Stockmann, tomēr tiks uzlabota telpu izmantojuma efektivitāte un to iznomāšana citiem komerciālās darbības veicējiem.

Lindex zīmolu veikalu tīklu, kas pašlaik darbojas 16 valstīs, plānots paplašināt. 2015.gada pavasarī plānots atvērt jaunu veikalu Londonā, kā arī notiks ieiešanas Ķīnas tirgū izpētes turpināšana.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tirdzniecības centrs Olympia mainīs nosaukumu uz Olimpia

, 06.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Olympia šonedēļ pārtaps par Olimpia, līdz ar nosaukuma maiņu gandrīz visos centra veikalos paredzētas īpašas patstāvīgo atlaižu zonas.

«Vienlaicīgi ar zīmola maiņu, tiks veikta arī koncepcijas maiņa, turpmāk piedāvājot pircējiem tā saucamo «patīkamo» cenu koncepciju – gandrīz visos veikalos (kopskaitā 58) būs patstāvīgas atlaižu zonas, kuros būs piedāvājumi, kādi nebūs citos tīklu veikalos,» Db norādīja Olympia mārketinga vadītāja Jekaterina Zilpauša.

Lielākie nomnieki, kas atbalstīs šo koncepciju ir veikali KristiAna, Seppala, Reserved, Colloseum, Sport 2000, BIK BOK, CUBUS, ALAN DEKO, Euroskor, Pasaules Optika, Jahonts. «Šādu koncepciju izvēlējāmies tāpēc, ka šobrīd gan Latvija, gan pasaulā atlaides un zemas cenas ir viens no būtiskākajiem faktoriem veikalu un arī tirdzniecības centru izvēlē,» paskaidroja J.Zilpauša.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas Stockmann grupa trešdien apstiprinājusi jaunu vadītāju, kā arī paziņojusi nepatīkamu jaunumu Latvijas patērētājiem - tiks slēgti visi Seppala veikali Latvijā, ziņo Reuters.

Grupa iecerējusi likvidēt līdz pat 380 darbavietām. Šāds lēmums pieņemts pēc kārtējiem ceturkšņa zaudējumiem.

Stockmann smagi skārusi tendence klientiem pāriet uz iepirkšanos tiešsaistē, bet vajāks Krievijas rublis un recesija Somijā problēmas vēl vairāk pastiprināja.

Kompānija paziņojusi, ka zviedrs Pers Telins (Per Thelin) kļūs par jauno vadītāju, sākot ar 10. novembri. Pašreizējais vadītājs Hannu Penttila atkāpjas no amata.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Olympia saīsina darba laiku

, 27.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šī gada 1. aprīli, uzklausot nomnieku vēlmi, iepirkšanās centrs Olympia samazinās darba laiku par vienu stundu un turpmāk strādās līdz pulksten 21.00.

Nomnieku veikali, kas atrodas i/c Olympia 1.stāvā un pagrabstāvā, pēc savas izvēles varēs strādāt arī līdz 22.00. Arī Rimi hipermārkets no 1.aprīļa strādās par vienu stundu mazāk – tā darba laiks būs no 9:00 līdz 22:00, informēja Olympia mārketinga menedžere Jekaterina Zilpauša.

Darba laiks saīsināts pēc tam, kad veiktajā aptaujā nomnieki izteikuši vēlmi saīsināt darba laiku. Jaunā darba laika ieviešana palielinās i/c Olympia nomnieku darbības efektivitāti un samazinās viņu izmaksas, laikā, kad pircēju aktivitāte Latvijā ir mazinājusies. Jau ziņots, ka marta vidū uz saīsināto darba laiku pārgāja trīs tirdzniecības centri - Mols, Origo un Dole, kas tagad ir atvērti līdz 21:00.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Olympia aicina palīdzēt maznodrošinātajiem

, 26.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās centrs (i/c) Olympia ar Latvijas Sarkanā Krusta atbalstu aicina tos, kam ir iespēja, ziedot sev vairs nevajadzīgos apavus un apģērbus maznodrošinātajiem.

Sestdien, 28. martā no plkst. 10.00 līdz 18.00 i/c Olympia notiks mazlietotu apģērbu un apavu vākšana, lai kaut ar nelielu atbalstu ikviens varētu palīdzēt maznodrošinātajiem. Akcija tiek organizēta sadarbībā ar Latvijas Sarkanā Krusta un Time Forward aktīvistiem. Akcijas mērķis atgādināt cilvēkiem, ka drēbes, kas kādam nav vajadzīgas šodien, var noderēt citiem rīt. Tie, kam mājās ir lieks apģērbs vai apavi, tiks ļoti gaidīti i/c Olympia telpās, pirmajā stāvā. Par katru ziedojumu būs iespēja saņemt bez maksas Olympia Kaimiņa karti. Lūgums ziedojamās mantas nest maisos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stenders paplašinās ārzemēs ar 4 jauniem veikaliem

Ritvars Bīders, 30.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders ir noslēdzis jaunu franšīzes līgumu un maijā tiks atvērts pirmais veikals Kolumbijā. Veikalu tīkls tiks paplašināts arī jau esošajās franšīzes teritorijās – Slovēnijā, Krievijā un Baltkrievijā.

Šogad maijā tiks atvērts pirmais Stenders veikals Bogotā, Kolumbijā. Tas būs arī pirmais Stenders veikals Dienvidamerikā.

Martā jauns veikals tika atvērts Slovēnijas pilsētā Koperā. Tas ir jau otrais Stenders veikals Slovēnijā. Pirmais veikals atrodas Ļubļanā un tas tika atvērts 2009. gada septembrī.

Maijā ir plānots paplašināt veikalu tīklu arī Krievijā un Baltkrievijā. Krievijā jaunais veikals tiks atvērts Irkutskā, bet Baltkrievijā jaunais Stenders veikals durvis vērs pilsētā Baranovičā. Šogad Krievijā jau ir atvērti vēl 2 jauni veikali - Iževskā un Irkutskā.

Stenders Ziepju fabrika dibināta 2001. gadā. Uzņēmums ražo vannas un ķermeņa kosmētiku. Stenders ir attīstījis teju 160 veikalu lielu tīklu vairāk nekā 15 pasaules valstīs, tai skaitā, Ķīnā, Japānā, Somijā, Polijā, Krievijā, Zviedrijā, Ungārijā, u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: facebook.com/DinoZooLV

Neatkarīgi no mājdzīvnieka sugas, ikvienam mājas mīlulim nepieciešama kvalitatīva barība un aprūpe. Plašākais zoo preču interneta veikals Dinozoo.lv jau kopš 2018. gada mājdzīvnieku saimniekiem nodrošina iespēju visu mīluļiem nepieciešamo iegādāties ne tikai ērtāk un ātrāk, bet arī izdevīgāk. Dinozoo.lv interneta zoo veikals piedāvā preces gan suņu un kaķu, gan grauzēju, putnu un zivtiņu, gan arī eksotisko mājdzīvnieku īpašniekiem.

Kā atzīst uzticīgie Dinozoo.lv pircēji – plašais preču klāsts, daudzveidīgā izvēle, izdevīgie akciju un atlaižu piedāvājumi, kā arī ērtā iepirkšanās pieredze, ir tas, kas vilina iepirkties tieši Dinozoo.lv. Taču, kādas tad ir bijušas Dinozoo.lv pircēju un viņu mīluļu iecienītākās pērnā gada izvēles? Par populārākajām 2023. gada precēm un preču grupām stāsta Dinozoo.lv E-komercijas projektu vadītāja Jekaterina Kļučerova.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Rimi Latvia valdes priekšsēdētāju Valdi Turlo

Lelde Petrāne, 17.10.2014

Pērn augustā, kāpjot lejā no Kilimandžāro, kas ir augstākais punkts Āfrikā un sniedzas 5895 metrus virs jūras līmeņa. Fonā ceļojuma gids Leonards.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Rimi vada trīs veikalu tīklus jeb formātus: Rimi hipermārketus, Rimi lielveikalus un zemo cenu veikalus Supernetto – šobrīd kopumā 113 veikalus Latvijā. Rimi Latvia ir starp 10 lielākajiem darba devējiem, nodrošinot 5400 darba vietas. Rimi Latvia veikalos ik nedēļu iepērkas ap 1,7 miljoniem pircēju.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Redzamākās izmaiņas Rīgas universālveikalā Stockmann ir Seppala aiziešana un Costa kafejnīcas un elektropreču tirgotāja Euronics ienākšana; Somijā un Krievijā bizness mainās krietni vairāk , trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Šī gada sākumā Stockmann grupa pieņēma lēmumu mainīt stratēģiju un pastiprināt savu pozīciju tirgū, piedāvājot daļu no telpām nomai, iepriekš vēstīja Db.lv. Kā uzņēmumam ar pārmaiņām Latvijā veicies, intervijā stāsta Rīgas universālveikala direktore Dace Goldmane. Ar viņu DB tiekas neilgi pirms Stockmann Trakajām dienām. Vaicāta, kāds ir šī pasākuma pienesums, D. Goldmane atbild, ka šī ir viena no universālveikala lielākajām kampaņām, kas stāv līdzās Ziemassvētkiem. Trakās dienas notiek divas reizes gadā un kopējais abu kampaņu apgrozījums ir pielīdzināms vidēji viena mēneša apgrozījumam universālveikalā. Tā apgrozījums Latvijā pērn pieauga par 5%, sasniedzot 44,6 miljonus eiro, šogad gan nav vērojams apgrozījuma pieaugums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamnedēļ Krievijas Federācijas Augstākās arbitrāžas tiesa uzklausīs prasību lietā, kurā kompānija Olympia no Parex bankas un Citadele bankas vēlas atgūt 21 miljonu dolāru, raksta Rapsinews.com.

Tiesa izskatīs Olympia iesniegumu pārskatīt lēmumu, lai atgūtu aptuveni 21 miljonu dolāru no Parex un Citadele bankas. Uzņēmums norāda, ka Parex banka ir pārkāpusi godīgas uzņēmējdarbības praksi, reorganizācijas laikā pārvietojot savus likvīdos aktīvus uz jaundibināto Citadele Banku, bet debitoru parādus un nelikvīdos aktīvus atstājot Parex bankā.

2011. gada janvārī bijušais Parex bankas īpašnieks Valērijs Kargins pārdeva savu parāda prasību pret Parex banku kompānijai Olympia, kura tā paša gada martā tika noraidīta. Tiesa savu lēmumu pamatoja ar to, ka prasību nav iespējams izskatīt Krievijā, jo Parex bankai šajā valstī nav nevienas vietējās meitaskompānijas, filiāles vai pārstāvniecības, raksta laikraksts Kommersant.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pirms Ziemassvētkiem zeļ pop-up veikalu bizness

Anda Asere, 04.12.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemassvētku laikā uzplaukst pop-up jeb īstermiņa veikalu bizness, kuri piedāvā svētku dāvanas, kas lielākoties ražotas tepat Latvijā.

Pop-up veikali parasti ir atvērti noteiktu laika posmu un par godu kādam notikumam. Šobrīd Rīgā tādi ir vismaz četri – Christmas Popup Store, Ziemassvētku veikals, ArtiChic Latvian Pop-Up Store un Paviljons. «Pēc pirmās reizes likās, ka otrajam nekad dzīvē neķeršos klāt, jo tas ir smags darbs. Nav nemaz tik vienkārši atvērt veikalu uz nedēļu, divām vai mēnesi,» stāsta Liena Kalna, Ziemassvētku veikala īpašniece. Taču šogad viņas veikals savas durvis ver jau piekto reizi. Iepriekšējos gados tas ir bijis iekārtots tirdzniecības centros, bet šogad – Barona ielā. L. Kalna atzīst, ka ar katru gadu kļūst arvien grūtāk realizēt šādu projektu, jo Ziemassvētku laikā parādoties daudz līdzinieku. Konkurence gan ir laba lieta, liek sapurināties, atrast jaunus ražotājus un izdomāt ko interesantu, lai piesaistītu apmeklētājus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stenders raujas pasaulē

, 05.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stenders ir noslēdzis jaunus franšīzes līgumus un oktobra, novembra laikā atvērs veikalus Austrijā, Dānijā, Slovēnijā un Horvātijā.

Jauni veikali tiks atvērti arī jau esošajās partneru teritorijās – Ķīnā, Zviedrijā, Ungārijā un Krievijā. Jau 2.oktobrī jauna tirdzniecības vieta tika atvērta Kopenhāgenā, kas ir pirmais Stenders veikals Dānijā.

Austrijā 16.un 17.oktobrī tiks atvērti 2 veikali – Zalcburgā un Insbrukā. Tie būs pirmie Stenders veikali Austrijā. Jau tiek meklēta trešā tirdzniecības vieta, kas varētu savas durvis vērt novembra sākumā. «Mums patiešām ir patīkams pārsteigums un liels prieks par Austrijas franšīzes partneru drosmi un uzņēmību. Mūsu praksē tas ir nebijis gadījums, kad partneri, uzsākot biznesu jaunā teritorijā, atver 2 veikalus vienlaicīgi! Un šī apņēmība turklāt piemīt latviešiem,» stāsta Stenders Ārējās tirdzniecības daļas vadītāja Ieva Eglīte.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Stockmann apgrozījums pērn - 61 miljons eiro; peļņa samazinājusies uz pusi

Nozare.lv, 09.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirdzniecības uzņēmums SIA Stockmann pērn strādājis ar apgrozījumu 61 miljona eiro apmērā, kas ir kritums par 4%, salīdzinot ar 64 miljonu eiro apgrozījumu 2012.gadā, liecina Firmas.lv informācija.

Uzņēmums spējis sasniegt peļņu 632 506 eiro apmērā, kas gan ir kritums par 49%, salīdzinot ar 2012.gadu, kad peļņa bija 1,3 miljoni eiro.

Stockmann mārketinga vadītājs Juris Prančs pagaidām komentārus par peļņas samazināšanos sniegt nevarēja.

Uzņēmuma vadības ziņojumā minēts, ka sabiedrībai līdz 2013.gada 30.decembrim piederēja desmit apģērbu veikali Seppala, kuri 1.oktobrī tika pārdoti citai grupas sabiedrībai, un tika uzsākta patstāvīga saimnieciskā darbība, nodibinot jaunu uzņēmumu SIA Seppala Latvia.

Turpmāko gadu laikā plānots palielināt tirdzniecības apjomus un peļņu, ar pastāvīgo klientu programmas palīdzību palielinot pastāvīgo klientu skaitu, veikt aktīvu mārketingu un nodrošināt augstvērtīgus pakalpojumus klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Stockmann peļņa palielinājusies par 47,56%

Žanete Hāka, 19.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA Stockmann apgrozījums sasniedzis 44,94 miljonus latu, kas salīdzinājumā ar 2011.gadu ir par 4,62% vairāk, liecina Lursoft dati.

Savukārt pārskata gads noslēgts ar 879,58 tūkstošu latu peļņu, kas ir par 47,56% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Somu Stockmann Oyj Abp piederošajam SIA Stockmann aizvadītajā gadā Latvijā bijuši desmit apģērbu veikali ar nosaukumu Seppala un universālveikals Stockmann. Uzņēmumā nodarbināti 550 darbinieki.

Tuvāko gadu laikā SIA Stockmann plāno palielināt tirdzniecības apjomus un peļņu, kā arī ar Stockmann un Seppala pastāvīgo klientu programmas palīdzību palielināt pastāvīgo klientu skaitu un veikt aktīvu mārketingu.

Uzņēmums iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas Bizness veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā, pēc 2011.gada apgrozījuma ieņemot 90. vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Intervija: Maratons kā svētki

Kristīne Stepiņa, 27.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Raimondam Soopargam maratonu skriešana ir gan maizes darbs, gan hobijs

Ar sporta preču mazumtirdzniecību Raimonds nodarbojas jau vairāk nekā 20 gadu, bet šopavasar viņš izveidojis veikalu pareizai skriešanai 42 km 195 m, kas apzīmē klasiskās maratona distances garumu. Kopš 2008. gada viņš pieveicis vairākus maratonus, tostarp Ņujorkā un Berlīnē, turklāt iesākt sezonu ar pusmaratona distanci Rīgas maratonā viņam jau ir ieradums.

Jums pieder veikals ar ambiciozu saukli Veikals pareizai skriešanai. Ko tas ietver?

Mana pieredze sporta preču mazumtirdzniecībā ir aptuveni 20 gadi. Padziļināti ar skriešanas lietām nodarbojos kopš 2009. gada, kad atvēru tajā laikā pirmo specializēto veikalu Baltijas valstīs – Maratons. Kopš 2008. gada pats esmu pieveicis vairākus klasiskos maratonus Ņujorkā un Berlīnē, kā arī katru gadu par normu ir kļuvis noskriet vairākus pusmaratonus, turklāt iesākt sezonu ar pusmaratona distanci Rīgas maratonā jau ir tradīcija. Ņujorkas un Berlīnes maratonos tiku pirmajā 10 tūkstošniekā, tos noskrienot attiecīgi 3 h 45 min un 3 h 47 min. Maratons ir tāda distance, kurai īpaši nesagatavojoties, līdz galam tikt nevar. Garās distances skrien ļoti dažāda publika, daudz tādu cilvēku, kuri ikdienu pavada pie datoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas repera Timati zīmola veikals tiks atvērts arī Rīgā.

Tas durvis vērs šā gada 5. septembrī paplašinātā tirdzniecības centra Alfa jaunās ēkas otrajā stāvā.

Black Star Wear t/c Alfa būs pirmais šīs franšīzes oficiālais veikals Latvijā. Visi veikali, kas Latvijā iepriekš piedāvāja šī zīmola apģērbus, bija tikai multibrendu partneru veikali, kam nebija saistības ar Black Star Wear oficiālajiem veikaliem. Taču no šā gada jūnija zīmola tirdzniecības markas reģistrētas Latvijas Republikas Patentu valdē, un SIA Black Star Wear turpmāk būs oficiālie franšīzes operatori Latvijā.

«Black Star Wear veikals būs otrais oficiālās franšīzes veikals Baltijā. Pirmais tika atvērts pagaišā gada novembrī Tallinā un uzreiz iekļuva TOP 3 starp visiem Black Star Wear pieprasītākajiem veikaliem,» skaidro Black Star Wear valdes locekle un franšīzes vadītāja Jūlija Polenņikova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd īpaši aktivizējušies interneta krāpnieki, kuri veido viltotas mājaslapas, izvieto par tām reklāmas meklētājos un sūta e-pastus, izliekoties par tirgotājiem. Visām krāpnieku darbībām ir viens mērķis – iegūt upuru paroles un tālāk pieeju pie bankas kontiem, vai iegādāties preces uz citu rēķina. Diezgan bieži krāpnieki izveido jau eksistējošu interneta veikalu un pakalpojumu sniedzēju mājaslapu viltojumus, kuros, ievadot personīgos datus, tie tiek nozagti. Lai palīdzētu atšķirt viltojumu no īstajām lapām, maksājumu pieņemšanas risinājuma Klix eksperti ir sagatavojuši testu, kuru aicina izpildīt ikvienam interneta lietotājam.

Pirmā situācija

Interneta veikals ir viens no lielākajiem Latvijā un reklāma uz to parādās kā viena no pirmajām Google. Apmeklējot veikalu, tas ielādējas ilgāk nekā parasti, bet, kad parādās visi attēli, izskatās kā ierasts, izņemot logo, kas izskatās apgriezts; izlecošie logi ir īpaši uzbāzīgi, aicinot reģistrēties pasūtījuma pabeigšanai. Kā rīkosieties tālāk?

Ja jūsu atbilde ir “Jā”, ievadīšu datus un turpināšu iepirkties, tad pastāv iespēja kādreiz uzķerties uz krāpnieku āķa. Jebkādas novirzes no ierastā mājaslapas dizaina var liecināt par krāpnieku veidotu viltojumu. Pareizākā rīcība būtu pārbaudīt pārlūkprogrammā noradīto mājaslapas adresi, aizvērt to un atvērt atkārtoti, izmantojot meklēšanas rezultātus, kas nav reklāmas (Ad).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais iepirkšanās un izklaides centrs «Akropole» durvis apmeklētājiem vērs 4. aprīlī. Teju 170 nomnieku vidū būs gan modes un dzīvesstila preču veikali, gan dažādu pakalpojumu sniedzēji, restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā atradīsies «Maxima XXX» veikals. Būs pieejama stāvvieta 2300 automašīnām.

Kā norāda «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes loceklis Kaspars Beitiņš, jaunākās tendences arhitektūrā un interjerā apvienotas ar bijušās Kuzņecova porcelāna un fajansa fabrikas vēsturisko mantojumu.

«Akropolē» tiks atvērts Baltijā pirmais multizīmolu veikals «Van Graaf», Latvijā pirmais modes preču veikals «Oysho», apavu veikals «Deichmann», kā arī pirmais sporta preču veikals «USC». Tirdzniecības centrā būs plašākie zīmolu «Zara» un «Reserved» veikali Latvijā, kā arī pirmais zīmola «River Island» veikals, kas piedāvās kolekciju arī vīriešiem.

Tirdzniecības centrā būs apmēram 30 restorāni un kafejnīcas, piemēram, Latvijā pirmie restorānu ķēdes «Grill London» un «Paslēptās receptes» restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Attēls: ID Mēbeles

Mūsdienās mājīgs interjers nav iedomājams bez ērtām mīkstajām mēbelēm, kas nodrošina mums tik ļoti svarīgo - komfortu. Atnākot mājās, mēs apsēžamies dīvānā, lai skatītos TV vai lasītu aizraujošu grāmatu. Baudam savu naktsmieru ērtā gultā vai izvelkamā dīvānā. Kā izvēlēties labāko variantu Jūsu interjeram, lai pirkums nesagādā vilšanos? Tā, lai tas spētu pildīt ne tikai savas funkcijas, bet perfekti iekļauties mājokļa stilā? Šajā rakstā aicinam iepazīties ar kritērijiem , kurus ņemt vērā pirms mīksto mēbeļu iegādes.

1. Telpas izmērs un mēbeļu funkcijas

Jaunu mēbeļu iegādi vēlams ir sākt ar skaidru vīziju – vai jūs vēlaties mainīt visu guļamistabas stilu, vai tikai atsvaidzināt esošo interjeru? Vispirms izveidojiet sarakstu ar mēbelēm un mēbeļu komplektiem, kurus vēlaties mainīt. Kad zināsiet, no kā vēlaties atbrīvoties, tad vieglāk būs saprast, kādas mēbeles tiešām jums ir nepieciešamas.Mēbeļu skaitu un dizainu var noteikt tādi faktori kā jūsu dzīvesveids un ģimenes stāvoklis. Kad iegādājaties guļamistabas mēbeles, tad noteikti ņemiet vērā funkcionalitāti un citu istabas iemītnieku vēlmes. Cilvēki nereti mēdz krist kārdinājumā brīžos, kad ierauga skaista dizaina mēbeli, taču līdz galam nepadomā par šīs mēbeles iegādes praktisko pusi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta fotogalerija - McDonald's jauna restorāna izveidē Imantā investējis 1,5 miljonus latu

Lelde Petrāne, 03.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Imantā, Kurzemes prospektā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde McDonald's šodien atklāja Latvijā lielāko McDrive restorānu, kurā investēti 1,5 miljoni latu.

Atverot šo restorānu, radītas 40 jaunas darba vietas.

Šis restorāns pēc skaita ir devītais McDonald's restorāns Latvijā, un ar tā atvēršanu uzņēmums turpinot realizēt darbības paplašināšanas plānus Rīgā, Daugavas kreisajā krastā.

Kā norādīja McDonald's rīkotājdirektors Baltijas valstīs Tomašs Navrockis, paredzams, ka «ieguldīto investīciju atdeve būs augsta - Pārdaugava ir perspektīva vieta biznesam, turklāt McDrive ir vienīgais restorāns, kas strādā visu diennakti».

McDonald's pārstāvji stāstīja, ka McDrive restorānu standarts paredz vienu automašīnu apkalpot 60 sekundēs. Šā gada pirmajos desmit mēnešos četrus McDrive restorānus Rīgā apmeklējuši 2,9 miljoni cilvēku un vairāk nekā 520 000 automašīnu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa vieta: Baznīcas iela - klusa, bet ar potenciālu

Anda Asere, 28.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baznīcas ielu posmā no Ģertrūdes līdz Stabu ielai vislabāk raksturo tās uzņēmumu teiktais – līdzīga Miera ielai, zaļa, mierīga, klusa, nostāk no centrālajām galvaspilsētas ielām, bet ar attīstības iespējām.

Baznīcas ielā labi sadzīvo dažādi uzņēmumi – gan šī rajona ilgdzīvotāji, piemēram, vīna veikals Berno vīni, apakšveļas veikals Triumph un krodziņš Muklājs, gan jauni un moderni veikaliņi, kas pievienojušies samērā nesen.

Pirms gandrīz trim gadiem Baznīcas ielas puspagrabiņā sāka strādāt gaismas virteņu veikaliņš Cherry Picking. «Baznīcas iela ir nostāk no centrālās – Brīvības – ielas, bet tas mums patīk pat labāk, jo šeit ir kur atstāt mašīnu, cilvēki ir nesteidzīgi. Te ir tāda kā miera osta. Cilvēks, kurš te nāk, atbilst mūsu klienta profilam – viņam patīk interesantas lietas, vēlas nesteidzīgi iepirkties,» spriež Egija Taube, Cherry Picking līdzīpašniece. Viņas biznesa partnere Līva Vīgante uzskata, ka arī apkārt esošie uzņēmumi ir pluss, jo pamazām iela attīstās. «Arī man liekas, ka šī iela attīstās, te ir daudz interesantu veikalu,» saka Mišela Šehurina, filca apavu izgatavotāja Woolings mārketinga vadītāja. Uzņēmuma īpašniece Marija Vlasova piekrīt, ka šai ielai ir liels potenciāls. Viņai šī vieta patīk un viņas skatījumā te jūtama hipsterīgi intelektuāla enerģija.

Komentāri

Pievienot komentāru