Hyundai i 20 Active ir tas pats mazauto i20, tikai ar biezākām bruņām un paceltiem lindrakiem, kas vizuāli piešķir sajūtu, ka šis mazauto ir bezbailīgāks un arī lielāks
Par diviem centimetriem lielāks klīrenss nekā standarta i20 hečbekam, paver jaunas durvis uz to pircēju auditoriju, kam 16 centimetri silda sirdi, braucot pa ikdienas maršrutu, kas nav gluds kā maza bērna vaigs. Otra būtiska iezīme, ka i20 Active būs jau standartā ar Comfort aprīkojumu, kas i20 jau skaitās kā otrais, aiz askētiskās bāzes versijas. Aprīkojuma listē ir vēl vairāki noderīgi komforta elementi, tostarp sēdekļu un stūres apsilde, dažādi elektroniskie asistenti un komforta sajūtas veidotāji. Bez plastmasas moldingiem i20 Active ir treknāka izmēra priekšējie un aizmugurējie miglas lukturi, kas diezgan atklāti kopē pirmās paaudzes Škoda Yeti stilu. Priekšējā heraldiskā reste ir apgriezta otrādi. Tas viss padara auto vīrišķīgāku, lai interesentiem rastos jautājums, vai tik Hyundai i20 Active nav ieplānota arī pilnpiedziņas versija. Nav gan. Vismaz pagaidām ne. Ar brangāku aprīkojumu un džipiskāku ārieni Hyundai i20 Active arī cenā būs manāmi dārgāks pirkums. Bāzes modelis pašlaik maksā, sākot no 14 900 eiro.
Visu rakstu Hyundai i20 Active: acu apmānam un drosmei lasiet 16. septembra laikrakstā Dienas Bizness.