HTC prezentējis savu jauno viedtālruni – uzlaboto HTC One, ar kura palīdzību tehnoloģiju ražotājs cer atgūt zaudēto tirgus daļu.
Jaunais HTC viedtālrunis darbojas ar Google jaunāko operētājsistēmu Android Jelly Bean. Tālrunim ir 4,7 collu (12 centimetru) ekrāns ar 1080 pikseļu izšķirtspēju, kā arī «ultrapikseļu» fotokamera - četru megapikseļu fotokamera, kas, saskaņā ar ražotāju pausto, uztver vairāk gaismas un tādēļ tumsā darbojas labāk nekā konkurentu ražoto viedtālruņu fotokameras.
Ierīce būs pieejama ar 32 gigabaitu (GB) un 64 GB atmiņu.
Viengabalainais viedtālruņa korpuss radīts no alumīnija, un tālrunis pieejams divās krāsās – melnā un baltā.
Jaunajā HTC ierīcē piedāvātās inovācijas ir HTC BlinkFeed, kas pārveido ekrānu par vienotu sociālo tīklu ziņu plūsmas vietu, HTC Zoe, kas uzņem vairākas fotogrāfijas, pārveidojot tradicionālo fotogaleriju ar nekustīgām bildēm par kustīgu attēlu krātuvi, un HTC BoomSound audiosistēma.
Jaunā HTC One tālruņa prezentācija notika 19. februāra vakarā Londonā un Ņujorkā vienlaicīgi.
Viedtālruņu ražotājs uz savu jaunāko modeli liek milzu cerības. HTC vadītājs Pīters Čou (Peter Chou) medijam BBC norādīja, ka «esam radījuši labāko pieejamo viedtālruni tirgū, mums tikai jāļauj pasaulei par to uzzināt».
«Pagājušā gada viedtālruņi Butterfly un One X patiesībā ir ļoti labas ierīces, tomēr to pārdošanas apjomi nebija tik labi, kā kompānija cerēja,» norādīja kompānijas Gartner analītiķis Lu Čunkuans (Lu Chun-kuan), piebilstot, ka Samsung un Apple vēl arvien ir ļoti spēcīgs premium klases sīkrīku klāsts.
Pašlaik viedtālruņu tirgu dominē Apple un Samsung radītie produkti, un HTC pēdējo divu gadu laikā zaudējis lielu tirgus daļu. Sāncenši jau paguvuši tirgū piedāvāt savus jaunos modeļus – iPhone 5 un Galaxy S3.
2012. gadā mazinājusies gan HTC peļņa, gan apgrozījums, turklāt peļņas kritums pērnā gada pēdējo trīs mēnešu laikā, salīdzinot ar tādu pašu laika posmu iepriekšējā gadā, bija vairāk nekā 90% apmērā.