Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu gigants H&M saņēmis zviedru reklāmas «sargsuņa» kritiku saistībā ar reklāmas kampaņu, kurā redzama modele ar izteikti nosauļotu ādu. Šādas pārsauļotas ādas izrādīšana esot izraisījusi sašutumu veselības aizstāvju vidū, vēsta thelocal.se.

«Mums ir žēl, ja mēs esam sarūgtinājuši dažus no mūsu klientiem; mēs tikai vēlējāmies parādīt mūsu jaunākos peldkostīmus,» teicis H&M pārstāvis Hakans Andersons.

Reklāmās, kas ir daļa no āra kampaņas Zviedrijā un 43 citās valstīs, redzama ļoti iedegusi sieviete, kura tērpusies H&M bikini.

«Modeli, kura piedalās peldkostīmu kampaņā sauc Isabeli Fontana un viņa ir brazīliete, kas nozīmē, ka viņai ir tumšāks ādas tonis nekā lielākajai daļai eiropiešu,» skaidrojis tirgotāja pārstāvis.

Taču līdz ar kampaņas sākšanos Zviedrijas Reklāmas ombuds (Reklamombudsmannen) par to saņēmis septiņas sūdzības, kurās norādīts, ka tajā ir seksisms un diskriminācija, modele ir pārāk tieva un ar neveselīgu iedegumu.

«Sargsuns» gan lēmis, ka kampaņā nav seksisma un tā neveicina neveselīga un izdiluša ideālā ķermeņa tēlu. Taču institūcija arī atzinusi, ka modeles iedegums ir pārāk spēcīgs.

Zviedrijas Vēža biedrība (Cancerfonden) iepriekš norādījusi: «Apģērbu gigants rada skaistuma ideālu, kas ir nāvējošs.»

Komentāri

Pievienot komentāru