«Es domāju, ka nav izdarīts pietiekami daudz, lai e-paraksta funkcionalitāte būtu pēc iespējas vienkāršāka, tāpat dažās sfērās ir ieviesti alternatīvi risinājumi, kas pazemina e-parasta pievilcību.»
Tā komentējot iemeslus, kas kavē e-paraksta plašāku izmantošanu DB sacīja satiksmes ministrs Kaspars Gerhards, atzīstot, ka šobrīd viņam personīgi ir ļoti maz nepieciešamības lietot e-parakstu.
Tiesa, K. Gerhards norādīja, ka šobrīd plānos ietilpst e-parakstu padarīt lietotājam draudzīgāku, tāpat tiek izvērtēta citu valstu pieredze un LVRTC izskata iespējas koncentrēties ne tikai uz valsts pārvaldes sektoru, bet arī citām sfērām, kur šādi risinājumi darbojas efektīvi.
Db.lv jau rakstīja, ka e-paraksts, kurā ieguldīti vairāk nekā 4 milj. Ls, ir izpelnījies kritiku un līdz šim plašu popularitāti nav guvis. Sākotnēji e-paraksts tika uzticēts Latvijas Pastam, bet tas zaudējumu dēļ no tā atteicās, un šobrīd e-paraksts ir uzticēts LVRTC.