Tirdzniecības centrā «Mūkusala» pēc vērienīgas rekonstrukcijas durvis vēris fitnesa klubs «Panatta», kurā pēc atjaunošanas darbiem ir plašākas telpas un jauns aprīkojums.
Kluba rekonstrukcijā ieguldīti aptuveni 640 tūkstoši eiro. Aprīkojuma iegādi klubam palīdzēja finansēt «Reģionālā investīciju banka» (RIB).
«Panatta» tagad aizņem visu tirdzniecības ēkas otro stāvu. Līdztekus plašai trenažieru zālei un sporta zālei grupu nodarbībām klubā pēc pārbūves pieejama arī boksa zāle ar pilnvērtīgu ringu un virkne citu pakalpojumu, tostarp masāža, fizioterapeits, kosmetologs, solārijs, manikīrs, pedikīrs.
«Panatta» īpašnieki ir Agris un Līga Baltmaņi. Abi ir ieguvuši gan atbilstošu izglītību, gan ilgstošu pieredzi fitnesa jomā. Pateicoties RIB finansējumam, sporta klubs ir iegādājies mūsdienīgus trenažierus, garderobju aprīkojumu un mēbeles.
«Esam ieguldījuši lielu darbu, lai sporta klubu izveidotu par stabilu un plaukstošu uzņēmumu. Tikpat svarīgi mums šķiet nepārtraukti paaugstināt kluba līmeni un paplašināt pakalpojumu klāstu. Mūsu ģimenes uzņēmumam ir jākonkurē ar sporta klubu ķēdēm, kuru rīcībā ir gandrīz neierobežoti resursi,» uzsver A. Baltmanis.
«Veiksmes faktors ir ģimenes uzņēmuma ideja. Klienti augstu vērtē to ģimenes sajūtu, kas valda «Panatta». Ne mazāk nozīmīga ir pieredzējusī treneru komanda – liela daļa no tās strādā kopš kluba atvēršanas. Uzskatu, ka lieliski papildinām viens otru. Tāpat liela nozīme ir tam, ka savus klientus zinām jau gadiem, jo liela daļa no viņiem nāk pie mums jau vairāk nekā desmit gadus,» skaidro L.Baltmane.
Saskaņā ar «Panattas» īpašnieku stāstīto, fitness ir nozare, kuras biznesa attīstībai iegūt banku finansējumu ir grūti. Bankas, kas ir ar mieru finansēt sporta klubu, piedāvā ne pārāk izdevīgus finansēšanas nosacījumus. Arī šajā gadījumā «Panatta» īpašnieki aptaujājuši virkni banku, tostarp tās, ar kurām sadarbojušies līdz šim, un nespēja atrast abpusēji pieņemamus sadarbības nosacījumus. Vērsties RIB ieteicis uzņēmuma sadarbības partneris – sporta zāļu aprīkojuma tirgotājs «Gfitness».
«Laikā, kad finanšu sektorā valda digitalizācija un attālinātas attiecības ar klientiem, mūsu banka ir saglabājusi cilvēcību un individuālu pieeju katram klientam. Esam priecīgi, ka ar «Panatta» īpašniekiem mums izdevās atrast kopīgu valodu un piedāvāt optimālus nosacījumus klienta biznesa attīstībai,» uzsver RIB Uzņēmumu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Armands Kokainis.