Jaunākais izdevums

Noslēdzoties Mans Rimi kartes 5 gadu jubilejas loterijai, izlozēta galvenā balva – jauna automašīna Audi A4.

To savā īpašumā ieguvis ārsts Egīls Gasiņš. Auto atslēgas jaunais īpašnieks saņēmis no Rimi Latvia valdes priekšsēdētāja Valda Turlā un Audi zīmola vadītājas Ilzes Grases-Ķibildes.

Egīls Gasiņš, saņemot Audi atslēgas, stāstījis, ka savdabīgā veidā pārņēmis laimētāja stafeti no vecmāmiņas, kura 1989. gadā loterijā laimējusi zaporožecu: «Es parasti nepiedalos loterijās – paļaujos tikai pats uz sevi. Bet izrādās, ka šeit tajā biju iesaistīts automātiski, pašam nemaz nezinot. Tāpēc dāvana ir vairāk nekā patīkams pārsteigums. Pat šobrīd, sēžot pie jaunā auto stūres, nespēju noticēt, ka no šodienas uz darbu un izbraucienos ar ģimeni dosimies ar citu auto.»

Saņemt balvu jaunais Audi īpašnieks kopā ar visu ģimeni bija ieradies uz Rimi veikalu Biķernieki. Tieši šajā veikalā ģimene iepērkas ik piektdienu, lai sagatavotos nedēļas nogalei laukos. Egīls stāsta, ka arī pirmais brauciens ar jauno Audi noteikti būšot uz laukiem Raiskumā: «Jābrauc mašīna omei atrādīt!»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rimi investējis 130 000 eiro pašapkalpošanās skeneru ieviešanā Alfā

Zane Atlāce - Bistere,03.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mazumtirgotājs Rimi paplašina pašapkalpošanās skeneru sistēmas pieejamību - investējot 130 tūkstošus eiro, 90 jaunākās paaudzes pašapkalpošanās skeneri un 4 kasu termināļi ieviesti arī tirdzniecības parka "Alfa" Rimi hipermārketā.

Sistēmas galvenā priekšrocība ir iespēja Mans Rimi kartes īpašniekiem paātrināt iepirkšanās procesu, iegādājoties lielāku preču daudzumu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. Mans Rimi karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli, tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Pilotprojekta ietvaros veikalā "Rimi Valdemārs" novērots, ka pašapkalpošanās skenerus lielākoties izvēlas pircēji, kuri veic lielākus pirkumus; tos aktīvi lieto jaunieši, bet īpaši aktīvi - 67% gadījumu - šo iespēju izmanto 26-45 gadus veci pircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot attīstīt ātrākas un ērtākas iepirkšanās iespējas, "Rimi" paplašina pašapkalpošanās skeneru sistēmas pieejamību - tagad pašapkalpošanās skeneri pieejami arī veikalā tirdzniecības centrā "Spice".

"Rimi" hipermārkets "Spicē" ir jau trešais Rimi veikals, kurā ieviesti pašapkalpošanās skeneri - līdz šim tādi pieejami veikalos "Rimi Valdemārs" un "Rimi Alfa". Pircējiem pieejami 90 jaunākās paaudzes pašapkalpošanās skeneri, četri maksājumu termināļi un astoņi pašapkalpošanās svari sveramajām precēm. Skeneri izvietoti pie ieejas veikalā. Sistēmas izveidē investēti 130 000 eiro.

Sistēmas galvenā priekšrocība ir iespēja "Mans Rimi" kartes īpašniekiem būtiski paātrināt iepirkšanās procesu. Noskenējot pirkumus jau brīdī, kad pircējs tos pievieno savam grozam, preces iespējams uzreiz ievietot iepirkumu maisiņā. Karte identificē pircēju un savieno informāciju par noskenētajām precēm ar maksājumu termināli; tādējādi, norēķinoties pie specializētās kases, tie nav atkārtoti jāskenē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atzīmējot Mans Rimi lojalitātes kartes piecu gadu pastāvēšanu, veikalu tīkla Rimi apkopotā informācija liecina, ka piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji aktīvi izmantojuši kartes priekšrocības un iespēju uzkrāt līdzekļus, ko pēc tam izmantot saviem ikdienas pirkumiem.

Izmantojot lielveikalu tīkla piešķirto iespēju uzkrāt līdzekļus no katra pirkuma, kopumā piecu gadu laikā Latvijas iedzīvotāji esot ietaupījuši vairāk nekā 25 490 000 eiro.

Šo gadu laikā Neste Oil uzpildes stacijās Rimi pircēji karti izmantojuši teju septiņus miljonus reižu.

Apkopotie dati rāda, ka Mans Rimi karte tiek lietota vairāk nekā 70% pirkumu, un karti ikdienā aktīvi izmanto 42% Latvijas iedzīvotāju. Visbiežāk karti Latvijā reģistrējušas sievietes (65%), savukārt 35% no visām kartēm reģistrējuši vīrieši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem patīk saņemt atalgojumu par to, ka viņi iepērkas pie kāda konkrēta tirgotāja; viņi vērtē, kur par savu pirkumu gūs lielāku labumu

Par šo virtuālo biznesu, kas daudziem joprojām šķiet neizprotams, plašāk intervijā DB stāsta holandietis Gabi Kols (Gabi Kool), kurš jau 15 gadus strādājis ar lojalitātes programmām, bet šobrīd ir nobāzējies Latvijā, kur attīsta daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmas Pins.

Lojalitātes bizness sācies kā aviokompāniju biežo lidotāju apbalvošanas programma, bet šobrīd pasaulē ir jau divi miljardi daudzpartneru lojalitātes karšu un vēl neskaitāmas individuālās veikalu, kafejnīcu, skaistumkopšanas u.c. kompāniju klientu kartes. Viena no daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmām – Pins, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles, – radīta Latvijā uzņēmumā Coalition Rewards. Šobrīd šīs programmas karti lieto 1,9 miljoni cilvēku, no kuriem 1,2 miljoni to dara nevis tepat Latvijā, bet gan vairāk uz ziemeļiem – Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru