Modes māksliniece Natālija Jansone radījusi apģērbu līniju degvielas tirgotāja Virši - A darbiniekiem, informē uzņēmumā.
«Angļu valodā ir tāds teiciens – dress for success, ko varam tulkot kā «ģērbies panākumiem». Lai gan ne vienmēr cilvēka ārējais izskats precīzi atspoguļo viņa spējas profesionālajā jomā, tomēr tas nenoliedzami veido pirmo iespaidu. Darbinieku ārējais izskats atstāj iespaidu arī uz uzņēmuma koptēlu, stāsta par tā vērtībām, veido piederības sajūtu darbiniekiem. Tāpēc mūsdienās uzņēmumi ļoti nopietni uztver darba formu izvēles procesu un rūpīgi pārdomā visdažādākos aspektus,» komentē N. Jansone.
Strādājot pie «Virši-A» darba apģērba radīšanas, viņai bijis svarīgi piedāvāt praktisku un funkcionālu apģērbu, kurā darbiniekiem būs ērti visas dienas garumā, un kas vienlaicīgi atspoguļotu zīmola identitāti un vērtības.
«Esam novērojuši, ka darbinieki, it īpaši jaunākā paaudze, arvien biežāk izvēlas ģērbties ērti un savai gaumei atbilstoši. Tāpat redzam, ka arī lielu uzņēmumu līderi demokrātiskos T-kreklos un džinsos veido jaunu korporatīvās ģērbšanās kultūru. Mūs šāda mūsdienīga vienkāršība uzrunā, tāpēc kopā ar Natāliju Jansoni meklējām veidu, kā uzņēmuma darbinieku apģērbu veiksmīgi papildināt ar īpašām detaļām, un «odziņām»,» uzsver «Virši» izpilddirektors Jānis Vība.
Iedvesmu tērpiem N.Jansone meklēja grāmatā par latviešu nacionālajiem tautastērpiem. Tieši no krāšņa tautas brunču raksta radās ideja par rūtaino kabatas noformējumu kreklam. Rezultātā tika radīta darba garderobes bāze jeb tā saucamā «kapsula», ko var valkāt tāpat vai papildināt un pielāgot pēc saviem ieskatiem.
«Pēdējo gadu tendence darba apģērbu izvēlē spilgti parāda cilvēku tieksmi aiziet no konservatīviem uzstādījumiem vai normām. Tas tika ņemts vērā, strādājot ar «Virši-A» un paredzot darbiniekiem variāciju iespējas. Piemēram, apvienot darba kreklu ar džinsiem vai klasiskām biksēm, kājās vilkt kedas vai kurpes, stilīgi atlocīt vai atstāt konservatīvu bikšu garumu – variantu ir daudz. Protams, darba apģērbs nekad neaizstās personīgo stilu, bet tas palīdz izcelt personību - skatoties uz cilvēku uniformā, klients pamana piederību uzņēmumam un darbinieka seju, viņa acis, kas palīdz veidot labāku kontaktu, efektīvāk komunicēt,» uzskata N.Jansone.