Ražošana

FOTO: Latvijas pārtikas ražotāji Dubaijā piedalās izstādē Gulfood 2017

Žanete Hāka,27.02.2017

Jaunākais izdevums

Dubaijā, Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE), no 26.februāra līdz 2.martam norisinās pārtikas un viesmīlības izstāde Gulfood 2017, kurā ar kopstendu piedalās arī Latvijas pārtikas ražotāji.

Latvija atsāka piedalīšanos Dubaijas izstādē Gulfood pirms četriem gadiem, un šajā laikā dalībnieku skaits Latvijas kopstendā vairākkārt audzis – no sešiem līdz 25 uzņēmumiem šogad. Arī kopstenda platība krasi palielinājusies – no 30 kvadrātmetriem 2014.gadā līdz 201 kvadrātmetram 2017.gadā. Visus gadus nacionālā kopstenda organizēšanu uzņēmies Agroresursu un ekonomikas institūts, AREI (bijušais Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūts, LVAEI). Latvijas kopstendā izstādē Gulfood 2017 eksponēta Latvijas piena, gaļas, zivju, olu produkcija, saldumi, dzērieni un dabas veltes.

Zemkopības ministrija un AREI, īstenojot programmu par atbalstu tirgus veicināšanai, lai palielinātu un dažādotu Latvijas lauksaimniecības un pārtikas preču eksportu, ar līdzfinansējumu atbalsta Latvijas uzņēmēju piedalīšanos Latvijas kopstendā. Šogad AREI, sadarbojoties ar Latvijas Zivrūpnieku savienību un izmantojot zivrūpniekiem pieejamo Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda atbalstu, organizēja nacionālo kopstendu arī zivrūpnieku dalībai izstādē Gulfood 2017.

Sadarbība starp Latviju un Apvienotajiem Arābu Emirātiem kļuvusi intensīvāka, un es saskatu labu potenciālu ne vien tirdzniecībā, bet arī sadarbībā citos ar lauksaimniecību, zivsaimniecību un kokrūpniecību saistītajos jautājumos,» uzskata zemkopības ministrs Jānis Dūklavs. «Mūsu uzņēmēju interese par šo reģionu ir nozīmīgi palielinājusies, un izstāde Gulfood ir lieliska iespēja klātienē parādīt mūsu ražojumus kā ierosmi biznesa saišu veidošanai,» viņš uzsver.

Latvijā tiek ražoti augstas kvalitātes produkti, kas mūsu valsts uzņēmējiem ļauj ar lielu apņēmību cīnīties par jauniem eksporta tirgiem, un lielais attālums no Latvijas nav šķērslis, lai tos iekarotu, svētdien starptautiskās pārtikas izstādes “Gulfood 2017” Latvijas stenda atklāšanā Dubaijā, Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE) uzsvēra Valsts prezidents Raimonds Vējonis.

Valsts prezidents pauda prieku par izstādes kuplo apmeklētāju skaitu un lielo interesi, kas dod pārliecību, ka preču eksportam uz Tuvo Austrumu un Līča reģiona valstīm ir liels potenciāls. Raimonds Vējonis uzsvēra, ka ekonomiskā sadarbība starp Latviju un AAE ir ievērojami attīstījusies.

Latvijas pārtikas produktu eksporta apjoms uz AAE īpaši pieauga 2016. gadā, kad 10 mēnešu laikā sasniedza 9 miljonus eiro.

Gulfood ir viena no pasaules vērienīgākajām pārtikas ražotāju izstādēm. Gulfood 2017.gadā pārtikas uzņēmējiem durvis vērs jau 22.reizi. Šeit piecu dienu garumā tiksies pārtikas ražotāji no 120 pasaules valstīm, produkciju eksponēs pieci tūkstoši dalībnieku astoņos pārtikas sektoros, kopā aizņemot 120 tūkstošus kvadrātmetru platības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Strauji aug Latvijas pārtikas ražotāju interese eksportu uz AAE

Žanete Hāka,22.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārtikas ražotāji aizvien aktīvāk izmanto iespējas piedalīties izstādē Golfood, kas norisinās Dubaijā, Apvienotajos Arābu Emirātos. Izstāde Golfood 2017 durvis vērs no 2017.gada 26.februāra līdz 2.martam, informē Zemkopības ministrija.

Pēdējo četru gadu laikā, kopš Latvija atsāka piedalīšanos Dubaijas pārtikas un dzērienu izstādē Gulfood, dalībnieku skaits Latvijas kopstendā trīskāršojies – audzis no sešiem līdz 20 uzņēmumiem, kuri šogad plāno piedalīties Gulfood 2017. Visus gadus izstādes kopstenda organizēšanu uzņēmies LLU Agroresursu un ekonomikas institūts, AREI (bijušais Latvijas Valsts agrārās ekonomikas institūts, LVAEI). Interese uzņēmējiem augusi, un aktuāla kļuvusi arī kopstenda platības palielināšana.

Latvijas kopstends no 30 kvadrātmetriem 2014.gadā ir trīskāršojies līdz 114 kvadrātmetriem 2017.gada izstādei. Gulfood 2017 Latvijas produkcija būs redzama vēl vienā 27 kvadrātmetru apvienotajā stendā, kurā būs eksponēta mūsu gaļas un olu produkcija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas piena pārstrādes uzņēmums “Sērenes piens” šogad nosūtījis pirmos divus siera konteinerus uz Saūda Arābiju un Apvienotajiem Arābu Emirātiem, informē “Sērenes piens” valdes priekšsēdētājs Andris Eģītis.

“Mūsu lielākā priekšrocība ir kvalitatīvi produkti, ko radām īpaši eksporta tirgum – akavi, kaškavals, msnara, nabulsi sieri. Tie top, izmantojot Austrumu un Āzijas tautu nacionālās receptes, augstvērtīgas Latvijas vietējās izejvielas un ļoti precīzus ražošanas procesus. Ne velti pasaulē lielākajā un populārākajā pārtikas izstādē “Gulfood” Dubaijā kāds no partneriem, nedaudz jokojot, vaicāja – kā Latvijā ir iespējams saražot labāku akavi sieru, nekā pie mums, Āzijā,” stāsta piena pārstrādes uzņēmuma vadītājs.

Pasaulē pieprasītākajā izstādē Gulfood 2022 piedalās 14 Latvijas ražotāji 

Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE) 13.februārī durvis vērusi pasaulē pieprasītākā...

“Sērenes piena” galvenā specializācija ir akavi tipa baltā siera ražošana eksporta tirgiem. Plānots, ka eksporta apjoms uz Saūda Arābiju un Apvienotajiem Arābu Emirātiem trīs gadu laikā varētu sasniegt piecus miljonus eiro. Tādēļ arī piedalīšanās izstādē “Gulfood” un tajā iedibinātie kontakti bijis nozīmīgs pavērsiens šā eksporta virziena attīstīšanā.

Eģītis uzsver, ka uzņēmums lieti izmantojis aizvadītos divus gadus, kad Covid-19 izplatības mazināšanai ieviesto ierobežojumu dēļ nācās koriģēt plānotos attīstības tempus un virzienus. Proti, lielākoties tika strādāts tuvējās valstīs, tostarp Zviedrijā, Vācijā un Beļģijā, nevis Āzijā, kā bija iecerēts.

Sērenes piens uzsācis ražošanu un eksportu 

Piena pārstrādes uzņēmums "Sērenes piens" uzsācis produktu ražošanu, informē uzņēmuma valdes...

Vienlaikus aizvadītie divi gadi izmantoti, lai pilnveidotu ražošanu un palielinātu tās jaudu.

2022. gadā “Sērenes piens” plāno saražot produktus vismaz divarpus miljonu eiro vērtībā, tā pieckāršojot pērnā gada apjomu. Esošās ražošanas jaudas ļauj gadā saražot produktus desmit miljonu eiro apmērā.

“Latvijā ir senas piena pārstrādes tradīcijas, kas ļauj ražot augsti kvalitatīvus produktus un reaģēt uz pieaugošo pieprasījumu pēc piena produktiem Āzijas un Tuvo Austrumu valstīs. Mūsu uzņēmēju nostiprināšanās šajos tirgos ir lielisks piemērs eksporta virzienu diversifikācijai. Latvijas pārtikas ražotāji spēj nodrošināt gan Latvijas patērētāju vajadzības, gan, mērķtiecīgi strādājot, iekarot arvien jaunus pasaules tirgus. To šogad apliecināja arī lielā apmeklētāju interese Latvijas kopstendā lielākajā pārtikas izstādē pasaulē “Gulfood” Dubaijā,” atzīst zemkopības ministrs Kaspars Gerhards.

SIA "Sērenes piens" ir dibināts ar mērķi atjaunot Jaunjelgavas novada Sērenē esošās piena pārstrādes un siera ražotnes darbību, kas iepriekš piederēja maksātnespējīgajam uzņēmumam SIA "Latvian Dairy". Uzņēmuma apmaksātais pamatkapitāls ir 300 000 eiro.

SIA "Sērenes piens" īpašnieks ir Andris Eģītis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pasaulē pieprasītākajā izstādē Gulfood 2022 piedalās 14 Latvijas ražotāji

Db.lv,14.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE) 13.februārī durvis vērusi pasaulē pieprasītākā izstāde Gulfood 2022, kur Agroresursu un Ekonomikas institūta organizētais un Zemkopības ministrijas līdzfinansētais Latvija nacionālais kopstends piedalās jau 9 gadu pēc kārtas.

174m2 lielais Latvijas stends atrodas starp lielvalstu kopstendiem- Meksikas, Brazīlijas, Spānijas, Argentīnas, Francijas, Lielbritānijas, Itālijas, ASV, Vācijas, Indijas, Portugāles, u.c.

Šogad, spītējot COVID19 ierobežojumiem, Latvijas kopstendā strādā 14 pārtikas uzņēmumi: SIA Markol, SIA Felici, SIA King Coffe Service, SIA Cannelle Bakery, SIA GPU Nākotne, SIA Pernes L, SIA Premium Chocolate, AS Tukuma piens, AS Smiltenes piens, AS Jaunpils pienotava, AS Dobeles dzirnavnieks, AS Balticovo, SIA Rāmkalni Nordeco, SIA Serenes piens.

Pusei uzņēmumu dalību kopstendā līdzfinansē lauksaimniecības nacionālā atbalsta programma “Atbalsts tirgus veicināšanai”, otrai pusei- Eiropas Savienības programmas “Eiropas Savienībā ražotu pārtikas produktu veicināšana trešajās valstīs” MEG Promo projekts kooperatīvās sabiedrības "Latvijas Piensaimnieku Centrālā Savienība" vadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

15 Latvijas uzņēmumi startē pārtikas izstādē Gulfood 2023 Dubaijā

Db.lv,20.02.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE) 20.februārī 28. reizi veras durvis pasaulē nozīmīgākajai starptautiskai pārtikas izstādei Gulfood 2023, kurā Latvijas nacionālajā kopstendā piedalās 15 pārtikas uzņēmumi.

Latviju izstādē pārstāv SIA Markol (“Zaķumuižas minerālūdens”), SIA Felici, SIA Kārumu fabrika, SIA Cannelle Bakery, SIA GPU Nākotne, SIA Pernes L, SIA Stelpes minerālūdens, AS Tukuma piens, AS Dobeles dzirnavnieks, AS Balticovo, SIA Rāmkalni Nordeco, SIA Orkla Latvija, SIA Skrīveru saldumi, SIA Lat Eko Food (“Rūdolfs”), SIA Smartfoody (“Beginnings”).

174 m2 plašais Latvijas nacionālais kopstends atrodas Sheikh Saeed hallē starp Argentīnas, Japānas, Dienvidāfrikas un Ukrainas nacionālajiem kopstendiem.

Izstādes 24 hallēs piedalās vairāk nekā 5000 dalībnieki no 125 valstīm. Paralēli izstādei notiek starptautiskā konference “Gulfood Inspire”, ekspertu darba grupas un diskusiju vakari.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar jauniem kontaktiem un sadarbības partneriem ir noslēgusies uzņēmēju delegācijas vizīte Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE). Sadarbībā ar Kuveitu tiek saskatītas plašas iespējas tirdzniecības sakaru paplašināšanai, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Latvijas uzņēmēju vizīte Apvienotajos Arābu Emirātos norisinājās Latvijas Valsts Prezidenta Raimonda Vējoņa vizītes ietvaros no 2017.gada 25.līdz 28.februārim. Biznesa vizītē piedalījās 62 Latvijas uzņēmumu pārstāvji no izglītības, pārtikas rūpniecības, IT, kokrūpniecības, transporta un loģistikas, metālapstrādes un mašīnbūves, būvniecības, arhitektūras un plānošanas, tūrisma, medicīnas un veselības aprūpes, ķīmiskās rūpniecības un citām nozarēm.

Latvijas biznesa delegācijai AAE notika biznesa forums un abu valstu uzņēmēju kontaktbirža, kā arī individuālās tikšanās ar potenciālajiem sadarbības partneriem. Vizītes laikā LIAA direktors Andris Ozols un Arābu valstu līga, kas ir reģionāla neatkarīgu arābu valstu organizācija, kurā darbojas divdesmit divas valstis un četras novērotājvalstis, parakstīja saprašanās memorandu par Latvijas – Arābu uzņēmēju biznesa padomes izveidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Latvijas ražotāji pēc Gulfood cer uz jauniem pasūtījumiem

Žanete Hāka,27.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pārtikas ražotāji Dubaijas izstādē "Gulfood" ieguvuši jaunus potenciālos sadarbības partnerus, un cer uz eksporta apjomu palielināšanu.

Izstāde "Gulfood" šogad notika jau 25. reizi, un aizvadītajā nedēļā tā norisinājās Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE). Katru gadu izstādi apmeklē vairāk nekā 100 tūkstoši pārtikas nozares speciālistu no 200 valstīm, un tajā piedalās vairāk nekā 5000 dalībnieku.

Šajā gadā izstādē piedalījās 16 Latvijas pārtikas ražotāji - SIA "Balticovo", SIA "Cannelle Bakery", SIA "Cido grupa", SIA "Markol", SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija", SIA "King Coffee Service", AS "Dobeles dzirnavnieks", SIA "Very Berry", SIA "Nordic Food", SIA "Pernes L", SIA "Baltic Stars International", SIA "Ramkalni Nordeco", AS "Smiltenes piens", SIA "Top Food", AS "Tukuma piens", AS "Jaunpils Pienotava".

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Dalība EXPO kā investīcija ekonomikas izaugsmei pēc pandēmijas

Kaspars Rožkalns, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktors,11.11.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"EXPO 2020" izstāde Dubaijā no 2021. gada oktobra līdz 2022. gada martam tiek plānota kā viens no pirmajiem pasaules mēroga notikumiem pēc Covid-19 pandēmijas.

Lai gan organizatori ir pārliecināti, ka izstāde notiks ar apmeklētājiem, mēs par to nevaram būt pilnībā droši, tādēļ, gatavojoties dalībai, izskatīsim arī scenāriju par iespēju prezentēt Latviju attālināti.

Šogad aprit 85 gadi, kopš Latvija pirmo reizi piedalījās "World EXPO" izstādē Briselē. "World EXPO", tāpat kā olimpiskās spēles, ir viens no būtiskākajiem vispasaules forumiem. Nākamgad tas pulcēs vairāk nekā 190 pasaules valstis un līdz pat 25 miljoniem apmeklētāju, tādēļ par to, vai Latvijai būtu jāpiedalās "EXPO 2020", nevajadzētu šaubīties. "World EXPO" kritiķi parasti uzsver, ka šī izstāde ir kā milzīgs izklaides parks pieaugušajiem un tajā grūti sasniegt izmērāmus biznesa mērķus, tomēr jautājums vairāk ir par to, cik prasmīgi mēs kā valsts – uzņēmēji, zinātnieki, dažādu nozaru eksperti un valsts pārvaldē strādājošie – spēsim izmantot šo skatuvi, kura uzstāda augstas prasības, bet vienlaikus paver milzīgas iespējas."World EXPO" uzņēmējiem ir kā olimpiāde, kurā realizēt savas ambiciozākās ieceres un sasniegt tādu auditoriju, kura ikdienā ir teju nesasniedzama.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstādes uzņēmums AS "Smiltenes piens" pagājušajā gadā strādāja ar 21,156 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa saruka par 1,9% un bija 1,296 miljoni eiro, liecina "Firmas.lv" informācija.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā minēts, ka 2020.gadā patērētājiem tiks piedāvāti jauni produkti, tika paplašināts ražoto sieru klāsts un sākta bioloģiskā piena pārstrāde, sākotnēji produktus ražojot eksporta tirgiem. Vienlaikus izstrādāti produkti jauniem eksporta tirgiem, ņemot vērā klientu vēlmes.

Gada pārskatā norādīts, ka "Smiltenes piens" pērn Latvijas tirgū realizēja produkciju 19,584 miljonu eiro vērtībā, kas ir par 4,4% vairāk nekā gadu iepriekš, trešajās valstīs realizēta produkcija 1,165 miljonu eiro vērtībā, kas ir kāpums par 39,4%, savukārt pārējās Eiropas Savienības valstīs realizēts par 12,6% mazāk - 406 525 eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Rudy´s Kombucha pārspēj amerikāņus

Monta Šķupele,01.11.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kombučas ražotājs "Rudy"s Kombucha" ieguvis pirmo vietu starptautiskā kombučas konkursā "World Kombucha Awards 2023", kā arī plāno iekarot Āzijas tirgu.

Tējas sēnes dzērienu, kas pazīstams arī kā kombuča, gatavo jau izsenis visā pasaulē.

"Rudy"s Kombucha" ir ģimenes uzņēmums, kuru dibināja Darja un Egors Grabari, kā arī ģimenes mīlulis, suns - Rudys, kam par godu ir arī nosaukts uzņēmums. Uzņēmums darbība aizsākās 2019. gadā no tējas sēnes trīs litru burkā Ādažos uz palodzes, bet ar laiku Darja ar Egoru saprata, ka vēlas radīt unikālas garšas un piedāvāt kombučas cienītājiem garšas, kuras tirgū nemaz nav pieejamas. Tajā pašā laikā uzņēmums līdz pat šai dienai ir saglabājis savas pamatvērtības, izmantojot dabīgas izcelsmes produktus bez krāsvielām un citām pārtikas piedevām. Darjas pieredze mārketingā un sociālajā komunikācijā un Egora alus brūvēšanas zināšanas, ļāva uzņēmumam attīstīties diezgan ātri, kā arī atrast atbilstošu mērķauditoriju un produkta nišu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Vējonis: AAE vēstniecības atvēršana Latvijā ļaus paplašināt divpusējās attiecības

Žanete Hāka,23.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas vēstniecības atvēršana Abū Dabī un Apvienoto Arābu Emirātu vēstniecības atvēršana Latvijā norāda uz abpusēju vēlmi paplašināt divpusējās attiecības, tikšanās laikā ar pirmo Apvienoto Arābu Emirātu (AAE) vēstnieci Latvijā Hananu Halfanu Obaidu Ali Al Madhani sacīja Valsts prezidents Raimonds Vējonis.

Tālākas sadarbības pastiprināšanai šī gada 25.-28. februārī plānota Latvijas Valsts prezidenta, ministru un pavadošās uzņēmēju delegācijas vizīte AAE. Vizītes laikā plānotas Raimonda Vējoņa tikšanās ar augstākajām AAE amatpersonām.

Paredzēts, ka vizītē Valsts prezidents apmeklēs pārtikas un viesmīlības izstādi Gulfood 2017, kurā ar nacionālo stendu jau ceturto reizi piedalīsies Latvijas pārtikas ražotāji. Tāpat plānots paplašināt Latvijas un AAE līgumtiesisko bāzi un stiprināt ekonomiskās attiecības.

AAE vēstniece tikšanās laikā norādīja, ka plānotā vizīte notiks labvēlīgā laikā, lai abas valstis attīstītu ekonomiskās un biznesa saites. Viņa izteica gandarījumu, ka AAE kā pirmā no Līča reģiona valstīm atvērusi Latvijā vēstniecību, cerot, ka tas pamudinās arī citas reģiona valstis rīkoties līdzīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmējiem ir ļoti liela interese piedāvāt savu produkciju Autrumu tirgos, šodien tiekoties ar jauno Latvijas Republikas ārkārtējo un pilnvaroto vēstnieci Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE) Astru Kurmi, sacīja zemkopības ministrs Jānis Dūklavs.

Par mūsu uzņēmēju lielo interesi piedāvāt savu produkciju AAE tirgū liecina arī uzņēmēju dalība izstādē Gulfood - vienā no pasaulē lielākajām ikgadējām izstādēm pārtikas nozarē, kas notiek Dubaijā. «Pateicoties ļoti lielajai uzņēmēju interesei iepazīstināt ar savu produkciju un iegūt jaunas eksporta iespējas Austrumu tirgos, šogad kopējā nacionālajā stendā savu produkciju piedāvāja jau 24 uzņēmumi no Latvijas. Arī 2018. gadā Latvija ar savu nacionālo stendu piedalīsies šajā izstādē,» teica J. Dūklavs.

Tikšanās laikā pārrunāta abu valstu līdzšinējo sadarbība lauksaimniecībā, kā arī iespējas veicināt Latvijā ražotās pārtikas un lauksaimniecības produktu eksportu uz AAE. Zemkopības ministrs vēstniecei apliecināja, ka, pateicoties līdzšinējai aktīvajai sadarbībai ar AAE pusi, īpaši aktivitātēm saistībā ar Halal produktu sertifikācijas procesu, Latvijā ražoto pārtikas produktu eksports uz AAE palielinās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sukāžu, pastilu un sīrupu ražotājs «Rāmkalni Nordeco» šogad paredz apgrozījuma pieaugumu par aptuveni 15-20% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, prognozēja uzņēmuma īpašnieks Viktors Grūtups.

Viņš teica, ka šogad bijusi ļoti laba cidoniju raža, kas pārsniedza arī ražas apmēru iepriekšējā gadā. Arī dzērveņu raža šogad padevusies apjomīgāka nekā pērn, laba bija arī rabarberu raža. Ķirbju raža bijusi normāla. «Rāmkalni Nordeco» paši audzē cidonijas, rabarberus un ķirbjus, kā arī mazos apmēros aronijas un dzērvenes, ar kuru audzēšanu kompānija sākusi nodarboties vien nesen. Vairākums nepieciešamā dzērveņu apjoma un upenes tiek iepirktas.

Tā kā ražas gads bijis labs, arī kopējais iepirkto izejvielu apmērs audzis un kāpuši arī uzņēmuma pārdošanas apmēri.

«Plānojam apgrozījuma pieaugumu,» sacīja Grūtups, lēšot, ka uzņēmuma apgrozījums šogad varētu kāpt par aptuveni 15-20% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru