Londonas uzņēmums Deliveroo izveidojis jauna veida gastrotirgu Singapūrā, kur apmeklētāji nesastaps nevienu apkalpojošo darbinieku, raksta Business Insider.
Deliveroo Food Market ēdināšanas vieta pilnībā automatizēta, un tajā klienti varēs pasūtīt dažādu kultūru ēdienus, piemēram, burgerus, suši, sašimi, grieķu souvlaki un citus. Apmeklētāji pasūtījumu var veikt pie viena no pieciem ekrāniem, un pēc pasūtījuma veikšanas uz lielā ekrāna parādās apmeklētāja vārds un pasūtījuma statuss. Kad pasūtījums ir gatavs, tas tiek ievietots īpašā plauktā, uz kura uzrakstīts konkrētā pasūtītāja vārds.
Vidējā ēdiena cena gastrotirgū ir 7-10 dolāri. Pilnībā automatizētā kafejnīca atvērta sadarbībā ar Sanfrancisko tehnoloģiju automatizāciju kompāniju Eatsa.
Kopumā šajā pusdienošanas vietā būs 40 sēdvietas. Uzņēmuma Singapūras vadītājs Sidharts Šankers sacījis, ka ideja atvērt jaunu ēdināšanas vietu Singapūrā radusies, ņemot vērā pieprasījumu Deliveroo atvērtajā Lavender Editions, kas atvērta pērn un spēj uzņemt 20 apmeklētājus.
Gastrotirgū pieejami tādu zīmolu ēdieni kā NamNam, ComNam by NamNam, Omakase Burger, Bonchon, The Flying Squirrel, Chop Shop, Lucky Souvlaki, Vios, Rasa Rasa, Ezo Hokkaido Eats un Delismith. Kopumā tajā ir desmit virtuves, ko apkalpo septiņi dažādi restorānu operatori.
Deliveroo pirmo gastrotirgus konceptu atvēra Honkongā pērn.