Lai arī kopējais eksports sarucis, pārtikas ražotāji cīnās un kāpina eksportu. Vietējā tirgū realizācija nav augusi, bet vairums pārtikas ražotāju strādā pie eksporta apjomu palielināšanas un jaunu noieta tirgu rašanas.
Vienam no lielākajiem augļu un dārzeņu pārstrādātājiem Pure Food šogad izdevies palielināt eksporta īpatsvaru, stāsta valdes priekšsēdētājs Aigars Balodis. Latvija ir viens no retajiem tirgiem, kur realizācija nav palielinājusies un ir jūtams vietējās pirktspējas samazinājums. Turklāt Latvijas tirgū pieaug pieprasījums pēc lētākiem produktiem.
Pure Food pirmajos četros mēnešos ir izdevies kompensēt kritumu, pievienojot jaunus produktus un produktu grupas, kuru pieprasījums turpina pieaugt. Pagājušajā gadā pirmajos četros mēnešos Pure Food eksportēja 58% no realizācijas, bet šogad eksporta īpatsvars tajā pašā laikā ir jau sasniedzis 64%. Uzņēmuma vadība jau šobrīd prognozē, ka kompānija par vismaz 10% pārsniegs 2008.g. sasniegto gada kopējo realizāciju, sasniedzot 11.5 milj. Ls apgrozījumu. Prognozes liecina, ka pieaugums tiks sasniegts Krievijas, Polijas un Somijas tirgos.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!