Eesti Post noskata arī Latvijas elektronisko vēstuļu tirgu, savu risinājumu varētu sākt piedāvāt jau šī gada beigās.
To DB sacīja a/s Eesti Post meitasuzņēmuma Latvijā Post24 valdes loceklis Jona Saluvers (Joona Saluveer). Post24 Latvijas tirgū ienāca pērn, bet galvenās aktivitātes ar saviem automātiskajiem paku nodošanas un saņemšanas termināļiem- pakomātiem- ir izvērsis šogad. Pakomātu tirgus attīstoties labi, tomēr tas ir tikai pirmais no soļiem, par ko Latvijā interesējas Igaunijas valstij piederošais pasta un loģistikas uzņēmums, kas visu Baltiju redz kā savu mājas tirgu .
«Eesti Post ir izveidojis trīs sava biznesa virzienus: loģistika, kas nodarbojas ar paku sūtījumiem gan Igaunijā, gan ārpus tās, tradicionālais pasta bizness un info loģistika jeb elektroniskie pakalpojumi. Tieši elektroniskie pakalpojumi ir joma, kurā mēs, iespējams, jau šī gada beigās Latvijas tirgū varētu sākt piedāvāt kādu no saviem risinājumiem,» stāsta J. Saluvers. «Nav noslēpums, ka tradicionālo vēstuļu bizness visur Eiropā krīt ļoti strauji – ap 15 – 20% gadā, tāpēc arī mēs pastiprināti strādājam pie e-vēstuļu pakalpojumiem. Piemēram, mums ir savs risinājums ierakstītām vēstulēm, ko cilvēki var nosūtīt no mājām, izmantojot savu ID karti. Arī Latvijā ID karšu izmantošana kļūst arvien populārāka,» iespējamās biznesa nišas ieskicē J. Saluvers.
Latvijas elektroniskā paraksta turētājs Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs (LVRTC), kas sevi pozicionē kā e- paraksta infrastruktūras turētāju, DB norādīja, ja Eesti Post, ienākot Latvijas tirgū ar savām e-pakalpojumiem, izmantos LVRTC infrastruktūru, jo labā, turklāt tirgū būtu vairāk e-pakalpojumu un e-iespēju.