2015. gada Frankfurtes autoizstāde startē ar plašu un izvērstu programmu, kurā lielāko pienesumu kārtējo reizi sagādāja populāro krosoveru, SUV klases un viņiem līdzīgo jauno modeļu salūts, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
VW Tiguan, KIA Sportage, BMW X1, Mercedes GLC un Bentley Bentayga ir modeļi, kas drīzumā iemirdzēsies autotirgotāju salonos. Cits ātrāk, cits nedaudz vēlāk, taču ir pilnīgi skaidrs, ka šie noteikti būs dižpārdokļi.
Viens no tiem, proti, britu luksusklases SUV jau ir izpārdots pilnībā. Vismaz pirmā gada plānotā 3000 ražošanas kvota ir izpārdota, tajā ir paspējuši ielekt arī lielākie un bagātākie Bentayga fani no Baltijas. Reģionālais Bentley pārstāvis Baltijā pačukstēja, ka pirmie 20 laimīgie jau iemaksājuši nepieciešamo depozītu, lai nākamājā gadā savā garāžā ieraudzītu šādu auto. Summas nav no mazajām, lētākajā izpildījumā Bentayga nerēķinot nodokļus maksās, sākot no 175 tūkst. eiro, turpretim par īpašo first edition Bentayga, kas ir tikai dažos simtos tiražēts modelis, cena sasniegs 246 tūkst. eiro.
Plašāk - 21. septembra laikrakstā Dienas Bizness.
#1/13
VW Tiguan ir krietni pieaudzējis savus apkārtmērus tā, lai salonā aizmugurējiem pasažieriem būtu glaunas vietas un vēl paliktu pāri 615 litru lielam bagāžniekam, ko nolokot otro sēdekļu rindu var pieaudzēt līdz 1655 litriem. Kopumā Tiguan rīcībā būs astoņi (!!!) motori ar jaudu no 115 līdz 240 ZS.
#2/13
Porsche Mission E Concept ir Volkswagen koncerna viena no vīzijām un vienlaikus arī brīdinājums amerikāņu Tesla, ka elektromobilitātes izstrādes ziņā vācieši ir ne tikai gatavi cīņai, bet arī gatavi uzvarai. Četrvietīgā Porsche Mission E Concept elektrisistēmas pamatā ir divi elektromotori, kuru kopējā jauda pārsniedz 600 ZS.
#3/13
Nissan Gripz ir vēl viena Nissan dizaineru un inženieru vīzija par to, ko drīzumā pilnībā vai daļēji varētu transformēt par sērijveida auto. Kaut arī pats Nissan atzīst, ka Gripz ir dizaina un tehnoloģiju ideju eksperiments, daudzi eksperti un žurnālisti norāda, ka no šī koncepta daudz kas varētu nonākt nākamās paaudzes Nissan Juke.
#4/13
Viens no skaistākajiem un iekārojamākiem jaunumiem Mercedes stendā bija Mercedes GLC krosovers. Izmantojot C klases labumus, tostarp glīto salona noformējumu šis auto būs lielisks sāncensis BMW X1.
#5/13
Esošais KIA Sportage joprojām ir pārsteidzoši pieprasīts Eiropā, pat vēl vairāk, pēdējos mēnešos tas ir pārspējis visus tirdzniecības rekordus. Šī iemesla dēļ, jaunais KIA Sportage pie saviem pircējiem dosies tikai nākamā gada janvāra beigās.
#6/13
Lieli svētki Jaguar nometnē, jo Frankfurtē tika demonstrēts jaunais SUV klases modelis F-Pace. Elegants un Jaguar stila grāmatai pievilcīgs no ārpuses, taču salons, proti, apdares materiālu izvēle un izkārtojums liks daudziem saraukt degunu.
#7/13
Jaunākās paaudzes BMW X1 uzskatāmi parāda, ka atsevišķu autoražotāju atrunas, ka priekšpiedziņas auto nav iespējams uzprojektēt ar īsu priekšējo pārkari, attiecīgi izveidojot proporcionālu un elegantu tēlu, ir pilnīgs blefs. Vajag tikai pareizu motoru novietojumu un ar BMW inženieru un dizaineru centību viss izdosies.
#8/13
Bentley Bentayga jau pirms oficiālā iznāciena Frankfurtē nokļuva deficīta preču topa augšgalā. Elitārs, liels un mazliet snobisks toties ļoti pieprasīts.
#10/13
Audi e-tron quattro prototips ir vēl viena nepatīkama ziņa elektroautomobiļu metram Tesla. Audi koncepts, kam drīzumā ir jākļūst par sērijveida elektrisko SUV modeli ar grīdā iebūvēto 95 kwh akumulatoru ar vienu uzlādi spēšot nobraukt vairāk nekā 500 kilometrus.
#11/13
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio ir itāļu jaunais supersedans, kas apsedlots ar 510 ZS jaudīgu V6 biturbomotoru, kam griezes moments aizstiepsies līdz 600 ņūtonmetriem. Ielas sacīkšu auto vēl viena labā īpašība ir tā, ka Giulia pašmasa būs tikai nieka 1524 kilogrami un ideāls izsvarojums starp asīm.