Nu jau teju četrus gadus veikalu plauktos pieejami produkti un preces ar hokeja kluba Dinamo Rīga zīmolu, nodrošinot komandai gan ieņēmumus, gan reklāmu, raksta laikraksts Latvijas Avīze.
Dinamo savu produktu līniju atvēra 2009. gadā pēc pirmās aizvadītās sezonas Kontinentālajā hokeja līgā (KHL).
«Projektu vērtējam kā veiksmīgu un turpinām pie tā strādāt. Daudziem sporta zīmoliem nav līdzīgu produktu līniju, tagad citu KHL klubu mārketinga darbinieki uzsākuši darbu šajā virzienā. Interese ir arī no citiem klubiem Eiropā,» laikrakstam teicis a/s Dinamo Rīga valdes loceklis Zigmārs Priede.
Pašreiz Dinamo Rīga zīmolu izmanto seši pārtikas preču ražotāji, atribūtikas ražotājs WTG (piedāvā 400 dažādas preces) un seši rūpniecības preču ražotāji.
Par katru pārdoto pārtikas produktu vienību Dinamo saņem vienu santīmu, bet ar pārējiem ražotājiem ir citi sadarbības nosacījumi – fiksēta maksa vai fiksēta maksa plus procenti no apgrozījuma. 2012. gadā pārdoti 1,6 miljoni vienību Dinamo produktu. Matemātiski rēķinot, ieņemti 16 tūkstoši latu, taču faktiski kluba budžetā, kas ir ap 15 miljoniem ASV dolāru, iebirst daudz vairāk naudas, skaidro Latvijas Avīze.
«Ieņēmumi no produktu līnijas ir vairāki simti tūkstoši latu,» atklājis Priede. «Tas priecē, bet mums ļoti būtiski, lai būtu pamanāms Dinamo zīmols, kas kalpo arī kā reklāma. Finansiālais pienesums nav vienīgais un galvenais,» viņš piebildis.
Vienbrīd ar Dinamo zīmolu tikuši ražoti pat klēpjdatori. «Tos komplektēja Latvijā, bet tehniskie risinājumi nebija jaunākie, jaudīgākie, un realizācijas apjomi nebija tik labi, kā ražotājs vēlējās. Viņiem tomēr grūti konkurēt ar visiem lielajiem starptautiskajiem koncerniem,» Priede skaidrojis, ka tehnoloģiju niša šobrīd ir brīva.
Kā raksta Latvijas Avīze, Ogres trikotāža pašreiz izstrādā Dinamo Rīga Premium trikotāžas izstrādājumu līniju vīriešiem. Ir noslēgta vienošanās ar SEB par Dinamo bankas kartes izstrādi. Esot uzņēmēji, kas grib ražot bērnu mēbeles ar kluba zīmolu.