Jaunākais izdevums

Latvijā dibinātā digitālā klīnika “Medon” ir piesaistījusi investīcijas 320 000 eiro apmērā no vairākiem Latvijas uzņēmējiem. Tas ir būtisks solis stratēģiskai darbības paplašināšanai jaunos tirgos.

Šis ieguldījums palīdzēs īstenot “Medon” vīziju padarīt pieejamu veselības aprūpi kā Latvijā, tā globālā mērogā.

“Medon” izveidotāju ieskatā izstrādātie digitālie risinājumi ir pielāgojami dažādu tirgu vajadzībām, kas padara šo pakalpojumu eksportspējīgu. Konkrētais ieguldījums ir paredzēts, lai vispirms attīstītu klīnikas piedāvājumu Indijā un vēlāk arī Apvienoto Arābu Emirātu un Saūda Arābijas tirgū.

“Mums ir pārliecība par komandu un produktu, ko tā ir radījusi un turpina attīstīt kā Latvijā, tā ārzemēs. Mūsu vīzija sakrīt ar “Medon” vīziju nodrošināt kvalitatīvus veselības aprūpes pakalpojumus un veicināt to digitalizāciju kopumā. Šāda pieeja pacientiem padarītu veselības pakalpojumus pieejamākus, savukārt ārstiem – uzlabotu efektivitāti, samazinot administratīvo slogu, kā arī, esot Latvijā, sniegtu iespēju strādāt daudzās ģeogrāfijās vienlaicīgi,” stāsta viens no Latvijas privāto investoru grupas dalībniekiem Mārtiņš Dziedātājs.

“Šajos tirgos ir novērojama strauja digitālās veselības aprūpes izaugsme, kas saskan arī ar mūsu ambīcijām. Indija, Apvienotie Arābu Emirāti un Saūda Arābija izceļas ar dinamisku ekonomisko attīstību, augstu tehnoloģiju pieņemšanas līmeni, kā arī ar strauji augošu veselības aprūpes sektoru. Piemēram, Indijas digitālās veselības tirgum tiek prognozēta izaugsme līdz aptuveni 9,74 miljardiem eiro jau 2027. gadā, augot par vairāk nekā 21% ik gadu. Tāpat šie tirgi piedāvā unikālas iespējas paplašināties, ņemot vērā to iedzīvotāju skaitu un veselības aprūpes izaicinājumus,” norāda Roberts Lasovskis, “Medon” vadītājs un līdzdibinātājs.

"Sirds un asinsvadu slimības joprojām ir vadošais nāves cēlonis pasaulē, un mūsu mērķa tirgos novērojams satraucošs šo slimību pieaugums. Piemēram, Indijā teju ceturtdaļu nāvju izraisa sirds un asinsvadu slimības, Saūda Arābijā – 45%, savukārt Apvienotajos Arābu Emirātos – 40%. Mūsu pieeja ir vērsta uz šīs tendences mazināšanu, izmantojot Eiropas medicīnas ekspertīzi un padarot inovatīvu un uz pacientiem vērstu veselības aprūpi pieejamāku," stāsta Mārtiņš Ērglis, “Medon” līdzdibinātājs un sirds ķirurgs.

Kopš dibināšanas brīža klīnika ir spērusi būtiskus soļus gan Latvijas, gan ārvalstu digitālās veselības aprūpes attīstībā, izceļoties ar tehnoloģiskām inovācijām un arvien pieaugošu apmierināto pacientu bāzi, kā arī modernizējot citu klīniku darbību ar ērtiem tiešsaistes aprūpes risinājumiem. Jau šobrīd klīnika pārstāv 27 ārstu specialitātes, un tajā ir reģistrējušies 128 vadošie medicīnas eksperti, savukārt reģistrējušos pacientu skaits pārsniedz jau 4000.

Digitālā klīnika “Medon” ir veselības tehnoloģijas uzņēmums, ko dibināja Roberts Lasovskis, Andrejs Mironovs, Mārtiņš Ērglis un Helvijs Henšelis. Klīnika ir iekļauta Veselības inspekcijas Ārstniecības iestāžu reģistrā, un tā piedāvā attālinātas ārsta konsultācijas, pievēršot īpašu uzmanību sirds un asinsvadu veselībai. Uzņēmuma mērķis ir padarīt Eiropas medicīnas zināšanas pieejamas gandrīz vienam miljardam cilvēku, kas cieš no kardiovaskulārajām saslimšanām un ar tām saistītiem veselības riskiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Pieci Latvijas jaunuzņēmumi ceļā uz globālu atpazīstamību

Sadarbības materiāls,12.03.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trešo gadu pēc kārtas Swedbank kopā ar sadarbības partneriem organizē Pasaules Uzņēmējdarbības kausa (Entrepreneurship World Cup) Nacionālo finālu, kas ir unikāla iespēja Latvijas jaunajiem uzņēmumiem savu biznesa ideju ne tikai prezentēt globālai žūrijai, bet arī uzrunāt savus potenciālos investorus un klientus visā pasaulē. Šogad par ceļazīmi uz Pasaules Uzņēmējdarbības kausa Globālo finālu un kopējo balvu fondu 1 miljona ASV dolāru apmērā šogad cīnīsies pieci Latvijas jaunuzņēmumi, kas katrs savā jomā piedāvā revolucionārus risinājumus – no ilgtspējīgas pārtikas ražošanas līdz inovatīvām medicīnas tehnoloģijām.

Latvijas nacionālā fināla uzvarētājs sacentīsies par iekļūšanu TOP100 labāko uzņēmumu vidū un nokļūšanu Globālajā finālā Rijādā, Saūda Arābijā šī gada nogalē. Kā skaidro Nacionālā fināla žūrijas pārstāve Elīna Volāne, starptautiski konkursi ar iespēju savu biznesa ideju prezentēt plašam ekspertu lokam ir nozīmīgs atspēriena punkts ikvienam uzņēmumam:

“Līdzās tehnoloģiju attīstībai ilgtspējas kontekstā, šogad finālistu vidū redzam vairākus uzņēmumus, kas risina medicīnas nozares izaicinājumus un piedāvā inovatīvus risinājumus. Pasaules Uzņēmējdarbības kauss šiem uzņēmumiem ir lieliska iespēja veidot atpazīstamību, sasniegt potenciālos klientus un investorus. Man ir gandarījums, ka arī šogad finālistu vidū ir konkurētspējīgas un uz inovācijām balstītas biznesa idejas, kas radītas pie mums Latvijā," teic Elīna Volāne, Swedbank Mazo uzņēmumu segmenta vadītāja, Pasaules Uzņēmējdarbības kausa Nacionālā fināla žūrijas pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru