Darbaspēka trūkums un bieža kadru mainība ēdināšanas nozarē vienmēr ir bijusi aktuāla problēma, taču vasarā to izjūtam pastiprināti. Īpaši tas ir atkarīgs no restorāna lokācijas vietas, kur, piemēram, Rīgā un Jūrmalā vasaras mēnešos cilvēku skaits vairākkārtīgi palielinās, kā arī no papildu konkurences apstākļiem vasaras sezonā un jauniešu motivācijas.
Vasaras sezonā, atveroties sezonālajām kafejnīcām un āra terasēm, manāma tendence darba meklētāju vidū – meklēt darbu tur, kur papildus darba algai iespējams saņemt dzeramnaudu. Hesburger šāda prakse nepastāv, tāpēc tā darba meklētāju auditorija, kas šo vērtē kā primāro faktoru, savas darba gaitas uzsāk citviet. Protams, sezonālām darba vietām ir plusi, taču sezonai beidzoties, lielākoties beidzas arī darba attiecības. Ir liela daļa jauniešu, kas jau sākotnēji izvērtē darba devēja dotos ilgtermiņa ieguvumus, piemēram, Hesburger piedāvājam sociālās garantijas, konkurētspējīgu atalgojumu atkarībā no nostrādāto stundu laika, elastīgu darba grafiku.
Pilsētās, kur savukārt vasarā tūristu pieplūdums ir īpaši manāms kā Rīga, Jūrmala, Liepāja, palielinām darbinieku skaitu, lai spētu efektīvi apkalpot klientu plūsmu. Protams, katram restorānam un tā atrašanās vietai ir sava darba specifika, ko nevar attiecināt uz visu restorānu darbību un kas jāņem vērā, plānojot darba resursus. Piemēram, Ventspilī īpaši izjūtam kopējo iedzīvotāju skaita samazinājumu pilsētā, tāpēc jaunu darbinieku piesaiste ir īpaši izaicinoša.
Darbinieku trūkumu vērtējam kā izaicinājumu, jo nereti nākas saskarties arī ar jauniešu motivācijas trūkumu strādāt, kas var atsaukties uz klientu apmierinātības līmeni ar personālu. Mums, kā ikvienam darba devējam, ir būtiski nodrošināt ērtu darba vidi un iespējas augt, tāpēc arī ieguldām investīcijas savu darbinieku motivācijas programmās.