Pēc 1,6 miljardu zaudējumiem 2007. gadā un krītošajiem pārdošanas apjomiem šī gada pirmajos divos mēnešos automašīnu ražotājs Chrysler ķēries pie radikāliem paņēmieniem, paziņojot saviem darbiniekiem visā pasaulē, ka tiem šī gada vasarā jāņem divu nedēļu atvaļinājums, ziņo Associated Press.
Par divu nedēļu atvaļinājumu Chrysler darbinieki tika informēti, izmantojot e-pastu. Automašīnu ražotāja pārstāve Mērija Beta Halprina (Mery Beth Halprin) apstiprināja, ka šāds e-pasts esot izsūtīts, taču apgalvo, ka lēmuma mērķis nav ietaupīt izmaksas, bet gan palielināt ražošanas efektivitāti.
Chrysler aicina darbiniekus atvaļinājumam izmantot ikgadējo apmaksāto atvaļinājuma laiku, kas kopumā ir četras nedēļas. Tiem darbiniekiem, kas savu atvaļinājumu jau būs paspējuši izņemt, kompānija piedāvās īpašus nosacījumus atvaļinājumam.
Kompānijai Chrysler visā pasaulē ir 71 578 darbinieki.
Chrysler divu nedēļu atvaļinājums notiks šī gada jūlijā.