Autoražotājs Chrysler nākamo četru gadu plāns ir dubultot pārdošanas apjomu ārpus ASV, ziņo The Wall Street Journal.
"90% no Chrysler produkcijas tiek realizēta tieši Ziemeļamerikā, uzskatu, ka ir jāuzlabo pārdošanas apjomi Krievijas un Ķīnas tirgos, jo šie tirgi ir visstraujāk augošie," intervijā laikrakstam norādījis Chrysler starptautiskais pārdošanas vadītājs Maiks Manlijs (Mike Manley).
Kompānijai Chrysler pēdējā laikā iet diezgan slikti, jo 2007. gadā tā ir zaudējusi 1,6 miljardus USD. Kompānijas pārdošanas apjomi ASV ir samazinājušies par 3% līdz 2,1 miljoniem vienību.
Lai palielinātu pārdošanas apjomu, kompānija ārvalstīs piedāvāto modeļu skaitu ir palielinājusi no deviņiem līdz 20.
M. Manlijs uzskata, ka šajās valstīs vajag popularizēt zīmolu Dodge, jo tieši šis modelis līdz 2009. gadam varētu veidot 30% no visām Chrysler pārdotajām mašīnām ne Amerikas valstīs.